neděle 13. září 2020

Prázdninový červenec 2020

29. června jsem tady na blogu odstartovala prázdniny a do 25. srpna jsem se tu neukázala, což o něčem svědčí. Letošní prázdniny byly prostě pecka a i když jsem si udělala takovou svoji fotogalerii na IG, stejně to potřebuji mít sepsané i tady na blogu. Kdo mě čtete už delsí dobu, tak víte, že každoročně je pro mě léto většinou hodně náročné na čas, ale vždycky jsem si našla čas sepsat aspoň 2 až 3 články měsíčně. Letos to byly 2 články za celé prázdniny. Člověk prostě stále zjišťuje, že i když si myslí, že ví, co od sebe a okolí očekávat, objeví se něco, s čím nepočítal. 

 



A tak vítejte u shrnutí prvního prázdninového měsíce roku 2020. Jaký byl? Plný výletů, milých setkávání, slunečných i propršených dní, ale na druhou stranu i práce. Pohodlně se usaďte, jdeme se mrknut na můj červenec!




 

- Hned začátkem měsíce jsem měla první dovolenou a kromě cestování jsem ji využila i k setkání s přáteli, s kterými jsem se kvůli koronavirovým opatřením dlouho neviděla. Setkala jsem se tak s bývalou kolegyní z LK Denčou a dostala od ní dárky k narozeninám, které jsem měla začátkem března. Bylo to super překvapení a vůbec by mi nevadilo to takhle praktikovat i do budoucna :D 

 

Sešly jsme se na Náplavce a já si zavzpomínala na Vietnam

Dárky byly krásně zabalené

A co jsem dostala? :) Sirup a sypaný čaj už je spotřebovaný.

- Užila jsem si skvělý výlet s Petrem a Lenkou na Trosky. S Petrem jsem se viděla po dvou letech a i tak jsem měla pocit, že to byl třeba jen měsíc, co jsme spolu mluvili naposledy. Článek o této výpravě si můžete přečíst zde

 





- S Kubou jsme se vypravili na pár dní do Orlických hor a bylo to tak boží, že už teďka vybírám podzimní termín, abychom se mohli vrátit!

 




- V práci jsme se vydali na několik exkurzí nejenom do jiných muzeí (např. Regionální muzeum Kolín, zámek Kačina), ale i po okolí Náchoda nebo třeba do náchodského pivovaru Primátor. Bylo to hrozně fajn a klidně bych brala víc takových akcí!

 




 

- Jednu červencovou sobotu jsme vyjeli do Nového Města nad Metují, kde se konaly řemeslné trhy. Kuba si tam vybral knihu k svátku, nakoupili jsme něco málo do domácnosti, naobědvali se a vypravili se se na Juránkovu vyhlídku, kam jsem se chtěla podívat od doby, co jsme se přetěhovali.

 


 



- Párkrát jsem se ukázala i v Hradci, třeba když jsme kamarádce uspořádaly předsvatební večeři. Bylo moc fajn sejít se s bývalýma spolužačkama se základky, s kterými jsem se neviděla několik let! Teď v září zase naopak jezdí všichni za mnou na vesnici. Stihla jsem u nás za těch pár dní tolik návštěv, kolik jsem jich nestihla snad za celý půlrok.

 





U babičky


Nějak jsem si myslela, že po dopsání tohoto článku už bude léto za námi a já se s vámi budu loučit z vyhřáté postele, protože venku bude sychravo a pravý podzim. A ono prdlajs! Venku léto v nejlepší formě :D. Takže hurá ven, užívejte teplé počasí, dokud to jde a těším se s vámi brzy zase na čtenou.

Váš Andreják 

PS: Bojuju s nastavením nového bloggeru, tak snad to nebude boj na dlouhé lokte a článek je jakž takž čitelný.

 









5 komentářů:

  1. Ach, ty tvoje fotky jsou prostě naprosto nádherné! <3 Chtěla bych v nich bydlet! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju! Konečně jsem absolvovala i nějaký workshop na ovládání fotoaparátu, tak doufám, že fotky budou ještě lepší :)

      Vymazat
  2. Jako máte to rozplánované docela pěkně. Já bych si taky četl, ale zahrada mi sebere většinu času. V tomhle teple je to teda ale docela radost. Ještě že jsou ochranné nápoje, protože dělat základy na pergolu a zámkovou dlažbu v tomhle horku, co panuje dneska, to bylo fakt o zdraví.

    OdpovědětVymazat
  3. Moje databáze knih se v poslední době taky poměrně dost ztenčila. A jako co si budeme povídat, bylo na to potřeba poměrně dost času. Ale jelikož jsme letos o prázdninách byli doma a nebyli jsme na žádné dovolené, tak jsem si pár dní na to, abych jenom četl, docela nacházel. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Podzimní listí9. listopadu 2023 v 9:18

    Je pravda, že vám ta vesnice fakt svědčí. Manžel taky vypadá docela nadšeně, i když mi přijde, že slepici teda drží prvně v životě. Tak já doufám, že se vám na vesnici daří. :-) A co vesnice, nevadí vám? My jsme teď pořizovali motorgenerátor, protože jsme zjistili, že je to s tou elektřinou u nás hodně na hraně. ;-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...