čtvrtek 2. listopadu 2017

New In - knihy koupené v říjnu 2017

O ou, to jsem se v říjnu zase nějak urvala ze řetězu. Nejenom, že jsem si musela přivézt knihu z dovolené (tradice), ale taky jsem samozřejmě musela využít slev Ona Dnes. Přes to prostě vlak nejede. A vzala jsem to pěkně postupně. Nejdřív jsem se otočila v Kanzelsbergeru a pak si ještě skočila do Dobrovského, aby mu to nebylo líto. Nakonec to ale dopadlo ještě v celkem únosné míře (utraceno cca 1200 Kč) a já se už raduju z dalších 6 přírůstků. Na listopad jsem si radši dala stopku a vy se teďka pojďte podívat se mnou, které knihy už mi říkají mami :D


 
Šlehačková oblaka
Tohle byla skoro povinnost, jelikož Terezu a její blog už dlouho sleduju. Ta knížka je naprosto totálně roztomilá, krásně voní a jelikož ji všichni zatím hodně chválí, tak já se už nemůžu dočkat, až se začtu. Myslím, že to bude hodně brzo.





Moje srdce a jiné černé díry
Na tuhle YA záležitost jsem úplně zapomněla. Vídávala jsem ji dřív často na IG a moc se mi líbila, ale pak se vynořilo hafo dalších knih a tahle v mém wishlistu upadla někam do pozadí. V Kanzelsbergeru jsem na ni narazila úplně náhodou a hned bylo jasno, že ji prostě musím mít. A taky že jo! :D




Magonie
Zato Magonii zas vídám na IG furt teďka :D. A tentokrát mi neunikla! Překrásná obálka mě zaujala hned, protože mi hodně připomíná Avu Lavender (kterou mám teda teprve chvilku, ale tak strašně moc se mi líbí!). Bohužel knížka samotná šíleně smrdí. Ale jako fakt hodně. Jelikož při čtení vnímám i vůni knihy, tak mě to ze začátku od koupi hodně odrazovalo. Nakonec jsem ale v Třebíči neodolala a už ji mám samozřejmě doma.




A zrodí se píseň
Ještě nemám ani přečtenej Vidořád, ale hnedka jsem si musela koupit pokračování, to je jasná věc! :D Tohle je totiž jedna z těch sérií, kterou musím mít komplet stůj co stůj. Každopádně první díl se mi líbil hodně, takže holt na ty další se dostane časem, někdy... určitě brzo!




Vánoce po francouzsku
A samozřejmě jsem musela přidat i něco z romanťárny pro dospělý a mé soukromé guilty pleasure, což jsou Vánoce a Francie 💓 Bože, ani nevíte, jak já se na tuhle knížku těším a na druhou stranu se strašně děsím, abych nebyla moc zklamaná. Asi to budu muset prostě risknout a začíst se. A přísahám, že ještě před Vánocema! Letošníma! :D




Literární spolek Laury Sněžné
Nemůžu uvěřit tomu, že jsem si konečně koupila tuhle knížku z kdysidávného wishlistu. Mezitím už od stejného autora vyšlo další dílo a já ostuda ještě nemám přečteno ani to první. Stydim se. Nebýt Marge, která mě předběhla a Lauru už i přečetla, tak se k tomu snad nikdy nedokopu. Tak teďka už ji mám aspoň doma v poličce. První krok je splněn.




Dneska to byla jenom taková rychlovka, protože prostě a jednoduše moc poslední dobou nestíhám. Blog ale nechci zanedbávat, takže i když budou články třeba kratší, tak budou. Co se týče knížek, tak upřímně doufám, že se u dalšího knižního New In potkáme až po Vánocích, protože jinak by to naše knihovna už nemusela ustát :D

Já už se zas balím do práce a vám přeju klidný dušičkový den. A nezapomeňte večer zapálit svíčku.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...