úterý 22. března 2016

Omalovávám a vymalovávám

Pastelky, fixy, obrázky! Hurá!
Myslím si o sobě, že neumím kreslit, ani malovat, ani stínovat a ani nic podobného, ale barvy, pastelky, fixy, štětce a všechno tohle mě tak fascinuje, že to dělám ráda. Miluju tu vůni ořezaných tužek, šustění papíru, ten pocit, že něco nového pod mýma rukama vzniká. A jelikož si myslím, že u omalovánek toho pokazím asi úplně nejmíň, tak vymalovávání obrázků patří mezi moje top činnosti s pastelkama. V dobách krále klacka, kdy ještě neexistovaly antistresové omalovánky pro dospělé, jsem si kupovala klasické omalovánky pro děti. A popravdě asi je mám stejně nakonec nejradši, i když u antistresových omalovánek zas můžu hodně pustit uzdu fantazii. Bohužel na to poslední dobou není moc času, hodně jsem teďka propadla čtení (což si myslím taky není k zahození), takže omalovánky šly hodně do pozadí. Není však všem dnům konec, takže věřím tomu, že zas chytím druhý dech.


Vánoční omalovánky
Tyhle omalovánky úplně miluju a je to vidět i na tom, že si je šetřím :D Paradoxem je, že je většinou vymalovávám ne o Vánocích, ale během roku, když si chci tu vánoční atmosféru připomenout. Během vybarvování jsem zjistila, že jsem asi perfekcionalista, protože mě rozčiluje, že se přesně netrefím barevně, ale tak snažím se a snaha se cení.



Omalovánky o Veselé mašince
Když jsem byla malá, měla jsem knížku o Veselé mašince s ilustracema Zdeňka Milera. Loni na můj svátek, když jsme se s Kubou byli kouknout na den mašinek tady u nás, tak jsem si koupila nejen tu knížku, ale dokonce k tomu i omalovánky. Byla jsem z toho úplně jak u vytržení, protože jsem se aspoň na chvilku vrátila do toho svého úžasného dětství. Omalovánky jsou klasicky dětské o pár obrázcích a otvírají se na výšku.



Místo brunety mám skoroblondýnu no, nevadí :D

Antistresové omalovánky
Tyhle omalovánky jsem dostala jako dárek od švagrový a hodně jsem si v nich vybarvovala, když jsem byla na podzim na neschopence. Nevím, jestli jsem se u toho odstresovala, ale minimálně jsem se zabavila, což bylo v tu dobu podstatné :D. Jsou celkem dost obsáhlé z kvalitního papíru, který nepropíjí - zkoušela jsem fixama, ale nevím jak např. vodovky. Navíc velká výhoda je, že na jednom listu je pouze jeden obrázek. Najdete tu různé vzory od květin, přes mandaly a techniku až po zvířata.



Ještě nedodělaná mandala :)
Andrejčiny omalovánky
Další dárek a tentokrát od nej kámošky. Upřímně mě to dojalo, že jsou to omalovánky poskládaný přímo pro mě. Nejenom, že je tam samozřejmě moje jméno, ale i tématika je naprosto přesná - plno zvířat, hlavně papoušků a jelenů a to je pro mě jak dělaný :) Škoda jen, že jsem se k těmhle omalovánkám ještě nedostala, tak snad brzy. Jinak oproti antistresovým jsou z užšího papíru, takže fixama se do nich asi nepustím, dokonce i prosvítá tisk předešlého obrázku.





Harry Potter - Mudlovské omalovánky
Harry Potter bude pěknej záhul, protože obrázky jsou dělané do sebemenších detailů a to teda nevím, jak to psychicky zvládnu :D. Na těch si budu muset nechat obzvlášť záležet, protože už jenom téma Harry je pro mě srdcovka a navíc jsem je dostala od Kuby, takže to je double srdcovka. Na konci omalovánek jsou navíc krásné fotky, z kterých můžete při vybarvování čerpat.






Koukám, že mám na jaro co dělat a myslím, že bych si tím i dokázala obhájit to, že si musím nutně koupit nějaký pořádný pastelky :D. Teď mám ale na starosti něco úplně jiného, protože za chvilku odjíždím na wellness k Seči. Doufám, že to bude pořádný relax, užiju si to na úplný maximum a ukážu vám i pár fotek. Zatím se mějte krásně a zase brzy na viděnou.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...