čtvrtek 8. října 2015

Září, zářím, záříš

Ležím v posteli, popíjím čaj, pozoruju plamínek svíčky a poslouchám, jak venku prší. U nás začlo až teprve dneska a popravdě už jsem se na tohle počasí těšila. Podzim je jedno z mých nejoblíbenějších ročních období spolu s jarem. Znáte to ... v zimě je moc zima, v létě moc teplo, takže tohle meziobdobí je pro mě úplně akorát. Jelikož jsem na neschopence, tak ani nevím, jestli už se stromy zbarvují, jestli je to už na pořádnou šálu, jestli jsou ráno mlhy jako mlíko, jestli děcka už pouští draky...tak mi kdyžtak dejte vědět :). A jak tak ležím zabalená do peřin, tak listuju mobilem a koukám, že za září se mi tu nashromáždilo pár fotek a byla by škoda vám aspoň některé neukázat. Takže pokud jste nemocní jako já, máte den volna, nebo jste právě dorazili naprosto vyřízení z práce, uvařte si kávu, pohodlně se usaďte a pojďte se kouknout na moje září.

Váš Andreják

Ranní svítání cestou do práce

Pohled z okna v práci na osvícenou Bílou věž a Katedrálu sv. Ducha
Jelikož začínám pracovat už od 6:30 a když nejsem moc líná, tak někdy i od 6:00, tak přesně tyhle nádherný východy slunce stíhám. Jako bonus jezdím na kole, takže stačí zastavit, kochat se a fotit.


Naočkovaná, odčervená, můžu jet :D
Tohle je pro mě nejdůležitější fotka měsíce září. Zvládla jsem poslední povinné očkování, byl mi vydán průkaz a přesně za týden vyrážím směr Jižní Amerika. Ufff! Nemůžu tomu uvěřit, ale už je to tady! Díky moc zlato, že mi tohle umožňuješ <3

Už nebylo kam píchnout
Každopádně minulý čtvrtek jsem ještě takový optimista nebyla. Přestala jsem cítit levou nohu, složila se ve městě a skončila v nemocnici. Pak jsem každý den poctivě jezdila na kapačky a měla prakticky zákaz pohybu. Tímto bych chtěla apelovat na všechny workoholiky, že ta práce za zdraví opravdu nestojí!

Antistresové omalovánky pro dospělé

Hohohoooooo čokoládka

Jedeme na výlet historickým vláčkem
Než se tohle všechno odehrálo, tak jsem měla svátek. Letos mě Kuba fakt dostal a to tím, že jsem dostala zážitkový dárek - den železnice. Svezli jsme se historickým vlakem, podívali se do vagónu prezidenta Masaryka, koupili si pohled a knížku a večer byli součástí noční vlakové show. Neuvěřitelný zážitek! Od švagrový jsem dostala omalovánky pro dospělý, což byl naprosto geniální dárek. Abych vás uvedla do obrazu, tak já si vymalovávám i omalovánky pro děti a o těchhle dospěláckejch jsem už někde četla a chtěla si je koupit. A taky se mi sešlo pár bonboniér - tahle na fotce je přímo od mého ředitele (a už je hlavně snědená).

Začala nám hokejová sezóna! Hradec Králové! Pojďme hoši do boje!

Miluju mořský plody a při týhle večeři jsme se fakt hodně pobavili :D

 
Vypadá to na poslední letošní zmzrku :( Fňuk. 
Jdeme na houby

A našli jsme houby, tak jsem si aspoň udělala fotku

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...