středa 6. září 2017

Teplice nad Metují a Mezinárodní horolezecký filmový festival

Venku už asi definitivně vládne podzim, tak jsem si pro ty z vás, co se s tím nemůžou smířit, připravila ještě jeden malej návrat do léta. Poslední víkend v srpnu jsme se s Kubou a Michalem vydali do Teplic nad Metují. Konal se tam totiž festival a to né jen tak ledajaký.

Hmmm, mamutek, tak copak si nakoupím :D

Každý rok, poslední víkend v srpnu, se Teplice n. M. promění ve festivalové místo. Místo plné filmů, pohodových lidí, slackline, karabin, sedáků a outdoorového oblečení. Letos jsem se toho mohla poprvé zúčastnit i já a musím říct, že mi ta atmosféra doslova vzala dech.


Uprostřed chodníku spal pes a bylo mu úplně jedno, že kolem proudí davy :)



Dosud jsem byla zvyklá jen na hudební fesťáky - hlavně teda RfP, a tohle ... tohle bylo jak z jinýho světa. Úplně jiný lidi, chování, přemýšlení ... Zašli jsme si na film, dali si výborný jídlo, nikomu nevadilo, že půlka lidí chodí bosa, nikdo neřešil, jak je kdo oblečený. Všichni se bavili se všema, smáli se a užívali si to :)
Nakoupili jsme kraťasy a kalhoty pro mě a boty pro Kubu. Zajedli to gulášem a řízkem, trochu zmokli a spokojený zase frčeli vlakem zpět do Hradce.

Vlastně víte co? Podívejte se sami :)

Snad se tam příští rok vydám znovu.

Pěkný středeční večer vám přeju.

Váš Andreják


Relaxujem po nákupech :D


V pozadí jde Kuba s polívkama, od ktechých si opařil ruce :D

Ale byla výborná!





Trocha flory


Jíííídlo!


Naprosto geniální kulajda v restauraci Střelnice

Gulášek byl taky výbornej - doporučuju

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...