čtvrtek 15. listopadu 2018

Várka z Levných knih XXXIII. 📚

Myslela jsem si, jak listopadovou várku z LK budu věnovat celou vánočním knihám a pak mi došlo, že všechno, co se týká Vánoc, jsem si nakoupila už v říjnu. Takže tu dneska máme takovou klasickou nálož, kterou bych si vlastně mohla pořídit klidně v červnu.
Taky jsem si myslela, že už budu mít poslední dobou problém si v LK vybrat (člověk má pocit, že už má doma snad úplně všechno!), ale chyba lávky. Stále nám chodí "novinky", takže vždycky něco nového objevím. A to nemluvím o tom plným šuplíku, který ještě čeká, až si pro něj přijde Ježíšek :D.

Nakonec se mi opět podařilo dodržet pravidlo max. 5 knih. Nemůžu tomu uvěřit, ale poslední 4 měsíce se opravdu držím a nekupuji knih zbytečně moc. Dala jsem za ně 325 Kč, což je také krásná částka a mám tam opět 1 klasiku - opět Shakespeara :D.


Kniha ztrát a nálezů
Začnu tou nejhezčí knihou z celého nákupu a to Knihou ztrát a nálezů. Všimla jsem si, že o ní psala Šárka na svém blogu, kde se zmiňovala, že si ji ještě kdysi dávno chtěla koupit v plné ceně. Jelikož ji vydalo nakladatelství Ikar, s jehož knihami jsem byla vždy nadmíru spokojená, rozhodla jsem se dát této knize šanci i já. Tak uvidíme, jak se mi nakonec bude líbit.

Cena: 59 Kč


Veselé windsorské paničky
A máme tu další komedii z pera mého nově oblíbeného autora. Komedie mi od Shakespeara asi sedí více než tragédie, ale to bude spíš tím, že nejsem člověk stavěný na klasická dramata. Navíc už se pomalu ale jistě blížím ke kompletaci celé této nádherné série a už se nemůžu dočkat, až vám ji ukážu celou nafocenou :).

Cena: 69 Kč


Kouzelný náramek
Téma osudu tří žen, kde nejstarší začíná ztrácet paměť, mám docela ráda. Třeba sladké zapomínání se mi líbilo moc a dle anotace by snad právě i Kouzelný náramek měl přesně dle mého gusta. Škoda, že je kniha v měkké vazbě, protože obálka vypadá skvěle :)

Cena: 99 Kč


Tím všechno začíná
A nesmím samozřejmě zapomenout na doplňování série knih z CooBoo, v které se tahle žlutá kráska bude extra vyjímat. Hodně mě překvapilo, jak má tahle kniha dobré hodnocení. Přitom jsem o její koupi docela dost přemýšlela, nebyla jsem si jistá, jestli ji koupit. Každopádně už teď vím, že litovat nebudu. Co jsem tak pochopila z anotace, půjde hlavně o přehodnocování životních priorit během dospívání a to já ráda :)

Cena: 69 Kč


Frankieho otázky před spaním
No a toto? To jsem tam nemohla nechat ani omylem. Přemýšlivá kniha o Frankiem, která se dvěma mým kolegyním moc líbila, bude přesně můj šálek čaje. Teda aspoň v to doufám :D. Pokud se totiž na databázi objevují komentáře stylu: nudila jsem se, nic se tam nedělo atd., tak vím, že je to kniha pro mě jak dělaná. A Frankieho otázky přesně tyto komentáře mají.

Cena: 29 Kč


Než jsem stihla článek dopsat, zjistila jsem, že LK naskladnily další vánoční knížku, kterou ještě nemám, takže prosincová várka určitě jednu bude obsahovat :D. Včera se za mnou v práci taky stavovala mamka, nakoupila mi knížky k Vánocům a letos jich opět bude minimálně 10. Už se nemůžu dočkat, až si budu pod stromečkem číst, užívat si tu atmosféru a nebudu muset vnímat okolí.

Teďka ale už opět chvátám rychle ven, ať si ještě užiju ty zbytky letošního podzimu :)

Mějte se nejlíp, jak jen to půjde!

Váš Andreják

1 komentář:

  1. Kromě Shakespeara jsem žádnou z těchto knížek nečetla. Ať se ti líbí. :) V Levných knihách by člověk dokázal utratit spoustu peněz a odnést si spoustu knih, ty nízké ceny fakt svádějí. Člověk si jen musí připomínat, že doma už na to není místo. :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...