neděle 28. července 2019

Várka z Levných knih XLI.

Léto si dalo v červenci asi na 14 dní voraz, tak proč to nevyužít ke čtení, že? Já teda zatím v červenci nečtu skoro vůbec (mám přečtené 2 knihy!), ale zato jsem si zas něco málo nakoupila do zásoby. Naivně jsem si myslela, že tento měsíc budu naposledy nakupovat v LK, ale když jsem viděla těch novinek tam, tak o tom dost silně pochybuji. Tentokrát jsem vzala to svoje maximum 5 knih, z toho jedna megabichle, a minimálně 2 další mám vyhlídnuté. Teďka jde asi spíš o to, jak rychle se do Hradce zase dostanu a všechno to tam vykoupím :D



Stydím se, ale tenhle měsíc jsem nevybrala ani jednu klasiku, což se mi teda nestalo už hoooodně dlouho. Těch novinek ze současné literatury bylo ale tolik, že jsem nemohla odolat. Celková utracená částka je 445 Kč, takže aspoň to pravidlo utracených max. 500 Kč jsem splnila. Tak, žádné okecávačky a jdeme se podívat, co jsem vlastně pořídila :)


Život a smrt - druhý pohled (Stmívání - speciální edice)
Bože můj, bože můůůůj! Když jsem na webových stránkách LK uviděla, co za skvost se na prodejnách objevilo, věděla jsem, že i kdybych měla jet jen pro tuhle jednu knihu, tak prostě jedu! Stmívání jsem nedávno věnovala jeden retro post na svém IG, kde se zmiňuji o knihách přečtených ještě před instagramovou érou. Jak kdyby to tak osud chtěl, pár dní před mým plánovaným postem LK naskladnily právě tuto dvojknihu... Na Život a smrt se hrozně těším, akorát si to čtení budu muset šetřit na doma, jelikož s takovouhle bichlí se mi teda nikam tahat chtít nebude :D.

Cena: 129 Kč



Běsnící světlo
To bych nebyla já, abych si nepořídila ještě nějaké další YA kromě toho Stmívání. Běsnící světlo jsem si nejdřív chtěla koupit, pak jsem si zas říkala, že je to zbytečný, pak si ji koupila kolegyně a pak jsem si přečetla anotaci :D. Takhle depresivní popis knihy jsem nečetla snad nikdy, což ve mně vzbudilo opravdu velkou zvědavost, a tak nakonec kniha skončila v mé knihovně.

Cena: 69 Kč


Stačí jen dotyk
Nevím, jestli teďka nebudu kecat, ale mám pocit, že už docela dlouho jsem si nepořídila nic do své sbírky nakladatelství Fortuna Libri. Jejich knhy miluji jak obsahově, tak na dotek, protože mají vždy tak úžasnou sametovou obálku. Když jsem objevila v LK nějaké novinky z tohoto nakladatelství, skoro jsem ani nečetla anotace a hnedka kupovala :D. A hnedka ta první si myslím bude stát fakt za to, jelikož se jedná o příběh ženy, která je alergická na lidský dotyk. Už jenom tahle informace mi stačí k tomu, abych se těšila jak blázen!

Cena: 99 Kč


Profesor sněhem zavátý
Tak tuhle jednohubku za pade jsem tam nemohla nechat ani omylem. A víte proč? Protože jsem od autora četla už jednu knihu, kterou mi kdysi random doporučila prodavačka v Dobrovském, a byla tak super, že jsem si stopro chtěla přečíst od Rhodese něco dalšího. Jen tak mimochodem i ta první kniha skončila nakonec v LK a jmenuje se To je Život! Pokud máte rádi současnou podivnou literaturu (něco ve stylu Čtenáře z vlaku v 6.27 nebo Podivuhodného příběhu osamělého pošťaka), tak rozhodně doporučuji. Teďka jsem moc zvědavá na Profesora a doufám, že mě nezklame!

Cena: 49 Kč


Dcery strážce majáku
A poslední červencová kniha je opět něco do sbírky Fortuna Libri. Tenhle příběh mě dostal už svou obálkou a samotným názvem, takže jsem moc neváhala. Právě dle názvu jsem si původně myslela, že půjde o nějaké YA fantasy... Jaké překvapení mě ale čekalo, když jsem si přečtela anotaci a zjistila, že jde o můj megaoblíbený žánr aneb román pro ženy, v kterém se prolínají osudy více hrdinek a ještě k tomu ve více časových rovinách! V recenzích jsem se sice dočetla něco o překombinovanosti děje, ale tak uvidíme, třeba z toho budu naopak nadšená.

Cena: 99 Kč


Tak jo, po dopsání tohoto článku dobrovolně přiznávám, že moje nákupy v LK asi jen tak neskončí. Uvidíme po prázdninách, kdy bych měla být v plném zápřahu v práci, ale myslím si, že i tak si nějakým způsobem najdu čas do LK zavítat. Knihy jsou prostě můj osud, nedá se nic dělat.

I když teďka nestíhám nejenom moc číst, ale být i aktivní tady na blogu, tak doufám, že snad už si všechno sedne tak, jak má a já se sem vrátím v plné síle. Zatím si pořádně užívejte léto a snad brzy na čtenou!

Váš Andreják


2 komentáře:

  1. Do levných knih se taky musím vypravit, už jsem tam dlouho nebyla :) zaujalo mě to Běsnící světlo, ty ceny za kníhy jsou tady prostě super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. To dvojité Stmívání bych si taky ráda přečetla. Asi bych to chtěla číst spíš v angličtině, ale vlastně je to jedno. Škoda, že se ještě tak měsíc minimálně do žádných LK nedostanu. :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...