pátek 1. března 2019

Jaký byl únor 2019?

Únor bývá mým nejhorším měsícem roku. Vždycky mi přišlo, že se strašně táhne, venku nijaké počasí, nic moc se nedá dělat... Letos ale nějakým zázrakem doslova prosvištěl a najednou je tu březen. Nechápu, jak se to stalo, ale mám z toho upřímnou radost. Hodně jsem cestovala, četla, stihla jsem nějakou tu kulturu a i to počasí bylo celkem snesitelné, i když mě dost děsí. Některé dny bylo tak teplo, že ani nechci vidět, jak zas letos bude vypadat léto. Bohužel jsem úplně prošvihla těch pár dní, kdy byla naopak aspoň troška sněhu, takže vám dneska ukážu spíš nějaké fotky namrzlé přírody :)

Tak jo, jdeme rovnou na to!










- První únorový den jsem měla v práci day off, takže jsem vyrazila s Denčou do kina na Beautiful boy. Na csfd.cz někdo trefně poznamenoval, že je to spíš boj než beautiful a já teda musím výjimečně souhlasit. Téma téžké drogové závislosti si myslím bylo zpracováno už několikrát mnohem líp. Čekala jsem něco naprosto jiného (lepšího), takže to byly dvě hodiny boje, abych v kině vůbec vydržela a neodešla jsem v půlce.... Naštěstí jsme tam s Denčou byly v rámci Senior bio, takže nás to stálo jen 60 Kč.

- Hned první únorový víkend jsme odstrojili stromeček a já jsem vypreparovala starý adventní věnec, který si chci letos vyrobit svůj vlastní, takže už mám aspoň korpus a bodáky na svíčky. Bude to mé velké poprvé, takže jsem opravdu zvědavá, jak se mi to podaří.

- V únoru jsem nakonec i hodně četla. Celkem jsem zvládla 8 knih a článek pomalu sepisuji.






Povlečení z Ikey mám nové a nejradši bych na něm teďka fotila všechno :D



- 5. únor se stal dalším památným dnem v našem projektu "konečně budeme bydlet", protože nám byla schválena hypotéka. Čekalo mě proto oznámení v práci, že 31.5. končím. Bylo to fakt zvláštní, jelikož LK jsou první firma, z které budu odcházet nerada. Knížky jsou holt můj celý život.

- 7.2. jsem oslavila poslední loňský Štědrý den :D - jela jsem za kamarádkou k ní domů, daly jsme si čaj a její pes jí vylil kafe na gauč. Veselé to bylo!

- Během února jsem taky konečně pomalu začala pociťovat úlevu po těch několika šílených měsících.

- Objednávala jsem kamarádce k svátku dárek a nemohla jsem odolat a přihodila si tam hodinky i pro sebe :D - je to celkem směšné, já nikdy nebyla kočičí člověk a teďka mám hodinky s kočkama :D


- Začali jsme s Kubou trochu víc jíst rostlinně - zkusila jsem pudink ze sojového mléka, Kuba vařil víc bezmasých jídel (nahrazeno sojovými nudličkami, kostkami nebo tofu) a musím říct, že mi bylo mnohem líp. Snažím se teďka z masa jíst maximálně ryby nebo kuřecí.

Tyhle nudličky jsou naprosto geniální!


Hodně jsem si oblíbila kaši s banánem a kakaem

nudličky v akci :)

Valentýnská večeře

A další snídaně :) v podstatě teďka nic jiného nesnídám :D


Tohle byl Kubův výtvor a ty žampiony byly výborné!

A tyhle knedlíky? PANEBOŽE!

- Sv. Valentýn u nás proběhl taky velice symbolicky. V ten den jsme totiž podepsali hypotéku. Panejo, už je to fakt vážný!

- Jeden víkend jsem strávila korekturou pohádky mojí kamarádky. Ano, je to ta samá, které jsem dělala korekturu už loni v létě a jejíž pohádky zatím vycházejí online tady. Za odměnu jsem dostala zásoby pudinků asi na měsíc :D

Ten čokoládovej s mátou ale nebyl nic moc teda :D

- Valentýnský výlet se konal tentokrát do Chrudimi a jestli někomu z vás utekl článek, tak ho najdete zde.




- Pokračovala jsem v doučování a díky tomu mám hafo nádherných fotek, jelikož tam docházím pěšky :D jedna z nich se stala dokonce nejlajkovanější na mém IG!









- Po dlouhé době se taky konala Pecha Kucha Night, kde jsem nemohla chybět :)


- Poslední víkend v únoru jsme se vydali na další výlet a to tentokrát do Poličky. Opět jsem o této výpravě sepsala článěk, který najdete zde. Cestou z Poličky jsem se ještě stavila v Pardubicích za Aničkou, což nakonec krásně zakončilo celý den. Už se nemůžu dočkat, až se zase uvidíme.

Nádraží za světla

Tenhle obchod v Pardubicích mě naprosto dostal <3

Nádraží za tmy :D

- S Denčou z práce jsme si opět objednaly něco málo ze slev. Článek bude!


Tak únor je za námi a březen odstartuji celkem divoce. Čeká nás víkend plný oslav a hlavně zítřejší let balonem! Snad vyjde počasí, ať vám mám co nasdílet :) Ani nevíte, jak se těším, ale i trochu děsím, jelikož jsem let balonem ještě nikdy nezažila. No uvidíme, co na to povím zítra. Dneska jdu už do pelechu, ať jsem ráno ready.

Dejte mi vědět, jaký byl váš únor a co chystáte na březen.

Dobrou noc 🌜


Váš Andreják

A jako vždy se loučí Čenda!


Čáu :)

4 komentáře:

  1. Tys toho za únor stihla! Já jsem hodně četla, trochu se učila na přijímačky... no a to je vlastně všechno, mám pocit. Měla jsem takovou spánkovou krizi, takže nejdřív jsem spala strašně málo a pak zase strašně moc. Moc jsem nevýletila a foťák jsem vytáhla asi dvakrát, takže letos poprvé nemám vůbec zachycenou zimu. Ale tak co se dá dělat.

    Krásné fotky. A doufám, že ten čokoládovo-mátový pudink není nějak strašný, protože ho mám doma a mám ho v plánu někdy uvařit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona letos byla taková zvláštní zima, málo slunečná, sněhu zase pomálu, tak to určitě doženeš příští rok :). A ten pudink byl strašnej! :D

      Vymazat
  2. Parádní fotky :) ale stejně nejvíce je úžasný kocourek Čenda!! :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Čenda se prostě slaďouš, i když mě teďka docela vytáčí, jelikož se mrouská a furt strašně řve :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...