středa 2. října 2019

Teplické skály poprvé 🌄

Jak jsme skoro celé léto nikde necestovali, tak jsme si to vynahradili během září. Odstartovali jsme to hnedka 1. září, stihli navštívit 4 místa a zakončili to svátečně 28. září právě premiérou s Teplickými skálami. A dostalo nás to tam natolik, že vážně přemýšlíme o tom, pořídit si roční permici.




Každý rok k svátku dostávám nějaký zážitkový dárek. Většinou to vyjde tak, že jsme tou dobou na dovolené, takže jsem takhle slavila svátek loni v Gruzii, předloni v jižních Čechách, rok 2016 patřil oslavě na Samosu a v 2015 jsem sváteční den strávila na Dni železnice v Hradci. Letošek se celý tak nějak vymyká zaběhlým zvykům, takže jsme zrovna na žádné dovolené nebyli, ale i tak jsme se vypravili na výlet. A Teplické skály byly vážně trefa do černého.






Jejich výhodou je to, že nejsou tak profláklé jako Adršpach, ale svoji nádherou  dosahují stejných hodnot. Nečekáte tu dlouhé fronty, nemačkáte se s davy turistů a za 100 Kč si užijete celý den v krásách, které vytvořila sama příroda.





My jsme se rozhodli jít úplně mimo hlavní trasu, takže nejhlavnější bod - Skalní město - jsme úplně minuli. Mrzet mě to ale nemusí, protože jsme si díky tomu užili klid a mě samotné Skalní město čeká teď o víkendu díky presstripu. Mohli jsme si tak užít ničím nerušené toulání přírodou a neomezené focení bez čekání na to, než na nás zrovna dojde řada.






Odpoledne se trochu vybralo počasí, takže jsme si užili i chvilku sluníčko. Slunečné počasí ale naštěstí i tak nevytáhlo lidi do přírody, čímž jsme si nerušené toulání podzimem mohli vychutnávat i cestou zpět na vlak.










Nikam jsme se nehnali, nešli jsme za nějakým cílem, v klidu se najedli a přesně takové výlety mám nejradši. Jen si užít ten daný okamžik s člověkem, který je vám nejblíž. Ani nevíte, jak já se na tohle těšila!



Včera jsem v klidných výpravách pokračovala, protože začal ten nejkrásnější měsíc roku a já se rozhodla si ho užít na maximum. Vychutnat si jak krásné slunečné dny, tak ty propršené, které člověk stráví doma v peřinách s knížkou. Myslím, že mám celkem dobře našlápnuto.

Krásný začátek října a vychutnejte si pořádnými doušky letošní nádherný podzim

Váš Andreják


2 komentáře:

  1. Ty seš takovej optimista, že k radosti doženeš i všechny ostatní! :D Ale díky za to!^^

    Já doufám, že bych k svátku (nebo k Vánocům, v mém případě to vyjde nastejno :D) mohla taky dostat nějaký výlet, protože mi cestování strašně chybí. Zároveň ale při všech těch změnách na výlety nezbývá moc času a hlavně chuti. Ale za dva měsíce už by to mohlo být všechno klidnější, a tak se těším, že se třeba konečně podívám někde dál po Německu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc bych ti to přála, abys vyjela někam na výlet. Přece jenom už by sis to zasloužila po všech těch dnech plných povinností a zařizování. A já se těším na články z cest hlavně taky :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...