pondělí 10. října 2016

Várka z Levných knih VIII.

Překvapivě tentokrát přicházim s touhle pravidelnou rubrikou o trochu dřív a to díky tomu, že jsem to prostě nemohla vydržet do těch LK nezajít :D Výplata, nevýplata, bylo mi to fakt úplně jedno. Tak strašně moc jsem si chtěla koupit YA trilogii Kruh, Oheň, Klíč, že jsem pro ni dokonce běžela hned po příletu z dovolené. Není to teda ale jediný důvod, taky jsem měla svátek a dvě knížky z LK dostala, takže jsem se rozhodla to spojit. Původně jsem chtěla nafotit knížky venku, ale ta trilogie jsou zrovna takový bichle, že jsem nakonec nepohrdla podzimní výzdobou doma v ložnici. Krásně mi do pokoje prosvěcuje podzimní sluníčko, tak jdem rychle na to, ať můžu vyrazit ven na procházku :)



Kruh, Oheň, Klíč
Tahle úžasná YA trilogie mi byla doporučena od kamarádky, kterou jsem tady už zmiňovala (ahoj Marge! :D) a která pro jistotu pracuje v Levných knihách, takže mám díky ní všechno z první ruky. Tyhle tři knížky nakonec budou startem v naší nové společné knižní výzvě. Teď už vám můžu napsat o co vlastně jde, jelikož začínáme 15.10. Domluvily jsme se, že budeme spolu číst vždycky jednu knihu, o které budeme průběžně diskutovat, sdělovat si dojmy a na konci si to pěkně celý shrneme, jestli se nám knížka líbila, nelíbila atd. Obě rády čteme právě YA, takže o žánru bylo rozhodnuto hodně rychle a já se už těším, až to odstartujeme právě Kruhem :) 
Knihy jsou trochu dražší, než jsem v LK zvyklá, ale jsou opravdu hodně rozsáhlé, takže investice se rozhodně vyplatí.
Cena: Kruh - 99,- Kč, Klíč - 119,- Kč, Oheň - 139,- Kč




Bylo nás pět
Klasika musí být! Na tuhle knížku jsem opravdu hodně zvědavá, protože seriál jsem jako malá naprosto zbožňovala. Pravděpodobně jsem opět poslední člověk v ČR, kdo ji ještě nečetl.
Cena: 69,- Kč


Forrest Gump & Comp.
Už bych se chtěla mrknout na film, takže na tuhle knížku se budu muset vrhnout co nejdřív. U prvního dílu mě ke konci štvalo, jak se situace opakovaly. Trochu se bojím, že pokračování bude to samé, ale nechci knihu odsuzovat předem, takže tomu chci dát šanci. Málokdy se mi stává, že bych knihu odložila a nedočetla, takže věřím, že i s Forrestem to nakonec dopadne dobře :)
Cena: 69,- Kč


Nakonec jsem opět splnila podmínku jedné klasiky, dokonce i finančně se mi povedlo vejít do 500 Kč. Bylo to sice o fous, ale je to tam :D. Doufám, že jsem vás třeba inspirovala a pokud máte LK někde poblíž, tak se tam vyrazíte mrknout. Na e-shopu mám pocit je teďka taky nějaká akce, že pokud nakoupíte nad 300 Kč, tak máte poštovné pouze 49 Kč. To si myslím, že je docela pěkná nabídka.

Já si dám teďka čaj, přečtu si pár stránek z Hledání Aljašky a pak vyrazím ven. Užívejte si krásně barevný podzim plný knížek!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...