sobota 1. září 2018

Druhá půlka prázdnin 2018 v pracovním duchu

A je to tady! První zářijový den. Den, s kterým se plno lidí nedokáže smířit a den, na který já čekám už asi tak dva měsíce. A ani to moc nebolelo a je tady :) Konečně nabírám ztracený dech, konečně mám znovu chuť číst, psát, sdílet se, konečně mám chuť vůbec něco dělat. Konečně mám pocit, že zase žiju.




Letos se mi definitivně potvrdilo, že já opravdu nikdy nebudu letní typ člověka. Ta vedra mě totálně položila na lopatky a když jsem to zkombinovala ještě s prací, byl to naprostej zabiják. Minimálně 14 dní jsem opravdu nebyla schopná ničeho. Neotevřela jsem knihu, nemohla jsem spát, nemohla jsem se soustředit. A proto shrnutí měsíce srpna nebude vlastně nic moc. Buď jsem byla v práci, nebo nic nedělala a jenom přežívala. Tak tedy jdeme na to :D






- Srpen jsem odstartovala návratem z dovolené a doléčováním se. Neuvěřitelná horka mě opravdu dostala nepřipravenou, do toho jsem chytla rýmu a šíleně mě bolely nohy. V Tescu mě seřval bezdomovec a jediný, co mi pomohlo, byla léčba zmrzlinou :D



Můj milovaný výhled na Hradec



- Během veder jsem ale stihla sraz s Aničkou (autorkou Černooké :), která je teďka momentálně v NYC, ale nebojte, už chystá i něco pro nás čtenáře :)

- Kuba slavil 4.8. narozeniny, tak jsme aspoň vyrazili na procházku kolem Stříbrňáku a stavili se na pravou vesnickou grilovačku ❤



Kubova slavnostní večeře :D

U hřbitova už to vypadalo jako na podzim ❤


- Se ségrou jsme stihly klasickou grilovačku u táty. Ten den dokonce nebylo ani tak strašné vedro, takže jsme se mohly normálně najíst.

Cestou k tátovi


- S kolegy jsem pokračovala v tradici navštěvování kina. Zašli jsme si asi na nejšílenější film, co jsem snad kdy viděla - Rocky Horror Picture Show. To ani nejde popsat, o čem to je, to prostě musíte vidět :D.

- Jediný srpnový volný víkend byl ten první, pak už jsem měla vždy volnou buď jen sobotu, nebo neděli. Podařilo se mi ale urvat jeden volný pátek a ten jsme s Kubou strávili na svatbě. Konala se na Barešově ranči a řeknu vám, že to byla fakt nádhera. Na ten den se zrovna ochladilo, takže jsme si to vážně užili. Den po svatbě byl navíc snad ten nejpohodovější den celých prázdnin. Oslavili jsme Kubovy mamky narozeniny, dospávali spánkový deficit, užívali si ochlazení.

Na svatbě se nesmělo fotit, takže mám vyfocenou jen přírodu




A toto je náš svatební dar, ještě ráno před obřadem jsem leštila mince :D

- A pak následovalo 14 dní v kuse v práci, tzv. Doba temna :D, kdy jsem nestíhala skoro nic jiného, než být právě v té práci.

Tak jsem aspoň přeštěhovala celý krám


- Aspoň jsem si zašla na další film do kina a to na Léto. To byla naprostá hudební pecka! Pokud o tomto filmu někdo uvažujete, tak neváhejte a jděte na něj!

Před kinem jsem si ještě dala espressotonic

A pak si šla lehnout do postele :) - Bio Centrál nabízí i místa k ležení a je to pecka

- A taky byl v plánu výlet na Říp. No, řidička to večer před výpravou trošku rozjela s alkoholem, takže výlet musel být odložen a my jsme s klukama přemýšleli, kam jinam se vypravit. Nakonec jsme vlakem dojeli do Orlických hor a dali si menší túru Pěčín -> Vamberk. Cesta krásná, ale Vamberk obrovské zklamání. Není tam totiž vůbec nic, dokonce ani restaurace, kde bychom se mohli najíst.





Už abychom měli svoji vlastní 💓






Velice zvláštní dům ve Vamberku



- Loni jsme letní sezónu zakončovali v Bistru Fifties na promítání Střihorukého Edwarda. Letos jsme zakončení opakovali a tentokrát byl závěrečným filmem Forrest Gump. Jsem ráda, že jsem ho konečně viděla! Knihu jsem už četla a musím uznat, že film je opravdu lepší. Ráda bych se teďka dostala ke knižnímu pokračování.

Uf, jenom to vidím a jela bych hned znovu!

Konečně jedna pěkná fotka s Kubou :)


Burger byl s avokádem a byl výbornej :)

- A druhou pomyslnou tečkou za létem je také teď už tradiční horolezecký festival v Teplicích nad Metují. Já jsem na něm byla podruhé a podruhé se mi to moc líbilo. Koupila jsem si do Gruzie nové funkční triko, viděla blok filmů a dobře se najedla, takže za mě opravdu spokojenost.

Jedli jsme jako loni ve Střelnici a tahle kulajda byla naprosto fenomenální





- Ke konci srpna jsem taky konečně měla aspoň 2 dny volna za sebou a neuvěřitelně jsem si to užila. Vedra opadla, já stihla tolik věcí, jak za celý srpen ne :D. Hlavně jsem teda uklidila, ale taky jsem se sešla s kamarády a mohla si užít aspoň jeden teplý letní večer venku.

Bez pizzy by měsíc nebyl kompletní :D





- A mezitím vším Kuba vyráběl švestkový knedlíky a buchty, já si pořídila nový diář na příští rok, fotila YOLIčku, hrála si s Čendou, na kterýho přišla nějaká opožděná puberta a podobný srandy :)

Moje YOLIčka 📚

Čenda a jeho myšička :D




MUCK

Loni jsem se s létem celkem těžko loučila, protože bylo vážně super. Počasí tak akorát, stihli jsme hafo výletů i jiných zážitků. Prostě takové ty krásné letní prázdniny, na které rádi vzpomínáte. Letos jsem opravdu šťastná, že léto už pomalu mizí. Dneska to třeba vypadá na celodenní déšť a já jsem asi nejšťastnější za poslední dva měsíce. Tak snad se příští rok ty prázdniny vyvedou o trošku líp a já se jdu zatím připravovat na extrémně nabité září. Čeká nás toho opravdu hodně, tak zůstaňte na příjmu :)

Užijte si dnešní upršený den !

Váš Andreják

4 komentáře:

  1. Na to, že jsi tolik chodila do práce, je tu těch fotek docela slušný počet! :D ♥ A jsem ráda, že nejsem jediná, kdo pořád jí a to lahodné jídlo i fotí. Je to hrozný, ale neodolám, vždycky to vyfotím a pak vzpomínám, jak to bylo dobrý. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele teďka, když na to koukám, tak mám taky pocit, že jsem furt někde něco dělala a někam jezdila :D
      Joooo, fotky jídel si prostě nemůžu odpustit, je to jak závislost :D

      Vymazat
  2. Přesně - taky mi přijde, že jsi toho stihla celkem dost! Zvlášť závidím to kino, já si uvědomila, že jsem nějaký film viděla naposledy v zimě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, i já už to v tom vidím, že jsem se opravdu neflákala a stihla těch věcí celkem dost, i když to moc nechápu :D
      A s tím kinem... já jsem strašně dlouho do kina nechodila, ale teďka se s tím úplně roztrhnul pytel. Jak mám s kým jít, tak najednou jsem v kině několikrát do měsíce :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...