pondělí 3. září 2018

🍁🍂 Podzimní čtení 2018 🍁🍂

Podzim nám sice oficiálně začíná až za 20 dní, já jsem se ale rozhodla věnovat už celé září (a samozřejmě i říjen) podzimnímu čtení. Celý víkend krásné propršel a to byl přece jen jasný signál, že bych s tím neměla zbytečně otálet. Podzim je konečně tady a s ním i mých 10 knih vybraných na toto období.


Než vám je ale představím, bylo by asi vhodné říct, jak vůbec dopadlo moje letní čtení?
Z 24 připravených knih jsem jich nakonec přečetla 6 a půl. Je to jedna čtvrtina, což není až tak hrozné vzhledem k tomu, že jsem číst v podstatě nestíhala. Podzim na ten nedostatek času bude ještě horší, proto jsem se rozhodla počet knih hodně snížit. Nakonec jsem teda vybrala 10 knih, které bych ráda během září a října přečetla. Nejsou ale jediné, protože mám v plánu ještě dočíst Chybějící díl, s Marge budeme pokračovat ve čtení klasiky .... Takže uvidíme opět na konci října, k jakému číslu se nakonec dostanu :).


Na podzim tu mám hlavně Větrnou hůrku, kterou už prostě musím přečíst! K svátku jsem taky dostala Hanu, což je takový můj opravdu obrovský rest. Všichni okolo mě už ji četli a čekají, co na ni řeknu já. Takže Hana bude první zářijová kniha, do které se pustím. Pak tu mám dvě knihy motivační, nějaké dámské romány a jednu vyloženě oddychovku, což jsou Bábovky. Po Dobře mi tak jsem už k Třeštíkové trochu skeptická, ale třeba překvapí, uvidíme.


Proklikem přes název knihy se vždycky dostanete na cbdb.cz, takže pokud vás nějaký název zaujme, můžete si o ní přečíst trochu víc :)














Knihy jsou většinou od nás z LK, občas proložené normálním knihkupectvím. Jsem moc zvědavá, jak se mi nakonec budou líbit a snad ani jedna nebude vyloženě zklamání. Jinak já už jedu doma podzimní mód ve velkém. Pálím svíčky, čaje piju po litrech, zapínám malá světýlka u zrcadla a neuvěřitelně se těším. Ještě uvidím, jak rychle zvládnu změnit hlavičku blogu :D.

Co vy a podzimní čtení? Dáváte přednost nějakému žánru v tomto období?

Dejte mi vědět v komentářích a hlavně v klidu odstartujte nový školní rok!

Váš Andreják

2 komentáře:

  1. Četla jsem Na Větrné hůrce, Hanu a Mělo to smysl a všechny tyhle tři knížky se mi moc líbily a něco mi daly. :) Tak příjemné podzimní čtení přeji! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám za sebou Hanu a Mělo to smysl a musím říct, že z Hany jsem extrémně zklamaná :( Achjo, tak snad si tenhle měsíc přečtu ještě něco, co mi trochu zvedne náladu :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...