úterý 25. září 2018

New In září 2018 - knihy 📚

Už zbývá jen pár hodinek do odletu a já si neodpustím zveřejnit ještě jeden článek o knihách. Přece jen se tu tedka minimálně 14 dní neozvu, tak ať máte co číst :). Zítra budu slavit svátek a jelikož jsem mimo ČR, pár přátel mi už popřálo předem. A co jsem od nich dostala? Nečekaně knihy :D. Rozhodla jsem se je proto do dnešního New In zařadit taky, protože se jich pár sešlo. K tomu jsem si nakoupila dvě knihy do sbírky od Cecelie Ahern a ono to nějakou tu hromádku zase hodí.

Tak jdeme rovnou na to!



Sběratel skleněnek a Kdybys mě teď viděla
Jak už jsem zmiňovala ve shrnutí přečtených knih za srpen, celkem dost jsem si oblíbila knihu Cesta ze ztracena, ke které jsem se dostala úplně náhodou. Líbila se mi natolik, že jsem opět zavítala na internety a koukla se, jestli náhodou nejsou ve slevě ještě nějaké další knihy od stejné autorky. A ono zrovna náááhodou jo :D. A tak mám doma další dvě krásky, na které se už neuvěřitelně těším. Uvidím, jak se mi budou líbit a kdyžtak bych ještě dokoupila zbytek.


Hana
Jako první dárek jsem hnedka na začátku září dostala Hanu. Knihu, na kterou jsem se doslova klepala, několika lidem ji doporučila, pár blízkým dokonce i koupila a sama si ji ještě nepřečetla. Bývalá kolegyně se proto nade mnou slitovala a darovala mi ji k svátku. Příběh nemluvné a divné tety Hany a její neteře Miry už mám přečtený a kdo mě sledujete na IG, tak víte, jak jsem se k této knize vyjádřila. Vy ostatní si budete muset počkat na zářijové shrnutí.


Felix z nástupiště č. 1
A máme tady jednu super oddychovku od kolegyně Denči. Když jsem tuhle knížku rozbalila, tak jsem se musela úplně smát, protože je o KOCOURKOVI! Takže takové Čenda čtení. Navíc je kniha psána celkem velkými písmeny, takže děj bude asi rychle utíkat, a odehrává se na severu Anglie, což je jedna z mých oblíbených destinací, co se knih týče. Už se fakt těším, až se do toho pustím.


Nebeský vězeň
Letos jsem byla fakt hodná, protože od Denči jsem dostala ještě jednu knihu a to právě Nebeského vězně! Panejo, úplně mi to vzalo slova, protože jsem to vůbec nečekala. I když bych asi měla, protože jsem od ní dostala i předešlý díl a to Andělskou hru :D. Tuhle zatím poslední (třetí) knihu ze série Pohřebiště zapomenutých knih bych si stejně stoprocentně pořídila, protože už Stín větru mě fakt uhranul a od té doby se to se mnou veze. Trochu mě teda překvapilo, že Nebeský vězeň je o dost útlejší kniha a dokonce i trochu menší, ale nevadí, předpokoládám, že to bude stejně skvělá jízda jako doposud. A taky doufám, že co nejdřív vyjde konečně i 4. díl :)


Na sto kusů 
Tuhle bichličku o 500 stránkách jsem dostala od švagrové Rádi a to na základě vlastního výběru. Kniha nám totiž přišla do LK a moc se mi líbila anotace. Hlavní hrdinka si po rozvodu nechá jen 100 věcí, které ji přijdou důležité a připomínají jí bývalý život. A vzhledem k vysokému hodnocení se fakt těším, jak toto téma bude zpracované!


Tak a já pomalu mizím. Do Gruzie se mnou samozřejmě také poletí kniha a jaká to je, se zase dozvíte na mém profilu na Instagramu. Tam budu také příštích 14 dní aktivní, takže koho by zajímalo, co zrovna provádíme, mrkněte tam :)

Mějte se tu krásně a za 14 dní se opět uvidíme!

Váš Andreják

7 komentářů:

  1. Hanu zrovna čtu,mám ji půjčenou od kolegyně a nemůžu se od ní odtrhnout.Děkuji za další tipy na knížky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nakonec byla docela zklamaná :( ale jsem zvědavá na další knihy od A. Mornštajnové.
      A vůbec není zač :) já moc děkuji za komentář :)

      Vymazat
  2. Z knížek jsem četla jen Hanu, ale ta je vážně ohromná. A dost živá... Nicméně, užij si čtení a hlavně, užij si Gruzii, zní to pohádkově! ♥ Těším se na fotky a zážitky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hanu som citala (v poslednom case mam pocit, ze o nej hovoria uplne vsetci), o existencii tych ostatnych knih ani neviem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, v poslední době o Haně mluví snad všichni, a proto mě to asi konečně přesvědčilo o tom, abych si ji taky přečetla :). No... za mě nakonec zklamání, ale chtěla bych dát šanci dalším knihám A. Mornštajnové, tak uvidíme :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...