sobota 11. listopadu 2017

Várka z Levných knih XXI.

Byli jste teďka někdy poslední dobou v LK? Jestli ano, tak jste si jistě stihli všimnout, že už nastal ten pravý předvánoční čas. Teda aspoň u nás v Hradci to tak je. Prodejna je vyzdobena do vánočních dekorací, prodeje stoupají, prodejna se nějakým záhadným způsobem zmenšuje a lidí přibývá :). A já to vlastně na jednu stranu miluju, i když na druhou taky nenávidím. Mám ale radost z těch zákazníků, že to nenechávají na poslední chvíli a sami mají z těch vánočních nákupů potěšení. A tak by to mělo být.


Já jsem si samozřejmě udělala radost opět knížkama, ale přiznávám, že mám vyhlídnuty i nějaké vánoční dekorace, jelikož letos se vážně povedly. Snad se mi podaří pro vás něco nafotit a třeba vás i nalákat :). Teď ale pojďme k těm knížkám. Tento měsíc jsem se překvapivě držela zkrátka. Nakoupila jsem si 7 kousků, takže pravidlo maximálně pěti knih opět nedodrženo, ale klasiku tam mám dokonce dvakrát a do pětistovky jsem se taky vešla. Celkem utraceno 443 Kč.


Kašmírový šál
Kašmírový šál je u nás jeden z bestsellerů. Mě dle anotace nijak nezaujal, ale ženský se k nám vracej, že to bylo super a chtěj něco na podobný způsob. Takže už mi to nedalo a knihu jsem si teda taky koupila, abych věděla, co na ní všichni mají :D. Jinak je zase od Fortuna Libri, takže se mi aspoň pěkně hodí do sbírky.

Cena: 99 Kč


První telefonát z nebe
U Telefonátu mě naopak anotace zaujala hodně. Moc se mi líbí i přebal a jsem opravdu zvědavá, co se z příběhu vyklube. Dle hodnocení to asi žádný zázrak nebude, ale za tu cenu mě to aspoň tolik nebolí.

Cena: 59 Kč 


Věštění z krajky
Věštění z krajky mě zase zaujalo přebalem. Ten se mi líbil natolik, že jsem o knize začala zjišťovat víc a víc a když jsem se dočetla o novodobém honu na čarodějnice, už jsem neváhala ani minutu. Kniha má i celkem slušné hodnocení, takže věřím, že nebudu zklamaná.

Cena: 59 Kč 


Poslední vlkodlak
Asi to bude znít děsně, ale Poslední vlkodlak mě zaujal hlavně díky zmínce o análním sexu v anotaci :D. Jako fakt mě to tak praštilo do očí, že jsem si tu knihu musela koupit. Příběh je prý navíc psaný velice umělecky, takže jsem na to vážně dost zvědavá.

Cena: 49 Kč


Křest sv. Vladimíra, Král Lávra, Tyrolské elegie, Epigramy
Klasika musí být echt klasická a co víc klasickýho by mohlo být než Havlíček Borovský? Možná tak Shakespeare :D.

Cena: 69 Kč


Duše má být vždy dokořán
Ano, ano, já vím, opět poezie, ale.... trochu jsem se do knížky začetla a tramtadadáááá. Díky bohu se jedná o poezii pro mě čitelnou. Takovou ze života, žádné zbytečné metafory a podobně, takže to dám levou zadní :).

Cena: 69 Kč


Vánoční skříňka
K tomuhle asi nemusím nic dodávat, protože prostě Vánoce :D Achjo, asi mě brzo zruinujou, ale nic s vánoční tématikou nesmí být ponecháno bez mého povšimnutí. Navíc jsem se dozvěděla, že autor věnuje výtěžek z prodeje svých knih na týrané děti, takže prostě bez debat. Všichni koupit povinně.

Cena: 39 Kč


Tento víkend mám celý volný, takže se neuvěřitelně těším, až ho pročtu. Dneska se ale ještě tradičně chystáme na Martinské trhy mrknout na to, co pro nás připravili prodejci v předadventním čase. Úkol číslo jedna je sehnat františky, úkol číslo dvě najít husu nebo kachnu. Tak snad se zadaří! :D

Užijte si parádní víkend!

Váš Andreják

4 komentáře:

  1. Já teď také pár knihám neodolala, hlavně tedy doplnění sérii a mám vyhlednute další :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nekonečný koloběh! :D Když už mám pocit, že mám nakoupeno všechno, co jsem chtěla, tak zase přijde nějaká novinka. Díky bohu, že nepracuju v normálním knihkupectví, to bych asi finančně fakt nezvládla :D

      Vymazat
  2. Toho Karla Havlíčka Borovského bych si také docela ráda pořídila, kdyby se mi naskytla příležitost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moc líbí ta obálka :) a postupně si doplňuji v knihovně klasiku, takže jsem moc dlouho neváhala :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...