úterý 11. prosince 2018

🍂 Listopadání 2018 🍂

🍂Zrovna minulý týden jsem se v práci plácala po ramenou, jakej jsem držák a letos na mě zatím nikdo neplivnul žádný moribundus. Včera už jsem ale myslela, že ani nevstanu z postele a taky, že jsem nakonec nevstala :D. Místo toho jsem si dala naprostej voraz, zabalila první část dárků, četla si a rozhodla se sepsat shrnutí naprosto úžasného měsíce a to listopadu. Sama nemůžu uvěřit, že jsem to opravdu napsala, jelikož listopad bývá většinou jedním z těch nic moc měsíců - prší, bývá sychravo a vlezlo. No, vypadá to, že letos si tohle počasí užíváme právě teďka v prosinci.

Takže kdo to vnímáte stejně, pojďte teďka se mnou zavzpomínat na ten krásně barevný a teplý listopad :)




- Poprvé v životě se mi stalo, že jsem ještě v listopadu jezdila do práce na kole. Vydržela jsem to až do půlky měsíce a za tento měsíc najela 166 km. V prosinci už moc neplánuji na kolo sednout, tak vám rovnou řeknu, kolik jsem toho najezdila za letošní rok od května. Tramtadadáááá, bylo to krásných 1800 km. Mám z toho vážně radost a doufám, že příští rok budu vesele pokračovat.

- Letos poprvé a vlastně i naposled jsem konečně taky luštila knižní šifru od Martinusu a zvládla jsem s pomocí Kuby a kolegyně odhalit všechny knihy!

- V listopadu jsem si neuvěřitelně užívala procházky v přírodě. S Kubou jsme navštívili hřbitov na dušičkový víkend, na nákupy jsme se vypravili pěšky lesem. Bože já se na to tak těšila! A nejvíc mě dojímá to, že se to odehrávalo právě v listopadu, v měsící, kdy jsem už většinou zalezlá doma a nikdo mě nikam nedostane.














- Dokonce jsme si zašli i na Svatomartinskou husu do nově otevřené Potrefené husy. Zpátky domů jsme šli opět pěšky a ještě jsme udělali dobrý skutek, když jsme nakoupili nějaké potraviny a přispěli tak do národní potravinové sbírky. To byl opravdu moc pěkný víkend.










- Jedno celé odpoledne jsem strávila stříháním vloček, které pak vylepuji do okna. Letos jsem byla opravdu hodně pozadu, jelikož normálně mívám vánoční výzdobu hotovou už tak v půlce listopadu.
Byla jsem hodně pozadu i v nakupování vánočních dárků, které se u mě letos rozjelo v plném proudu až právě v listopadu. Snad to bude příští rok mnohem lepší.

- Velký zlom nastal v hledání našeho budoucího bydlení - 14.11. jsme zjistili, že nám zlevnili vybranou chalupu a týden nato (23.11.) jsme se už na ni jeli podívat. Udělala jsem celkem asi 5 fotek a neuvěřitelně si to užila. Ticho, klid, příroda...




- Vypravili jsme se na klasický výlov rybníku. Tentokrát na Výskyt, kde jsme s Kubou kdysi byli poprvé. A letos to bylo asi naposled, jelikož těch lidí tam bylo opravdu už maximum, co jsem schopná zvládnout.












- Zašla jsem si ke kadeřnici na novou hennu a myslela jsem, že tam ani nedojedu. Cestou mě chytnul panickej záchvat z přelidněnýho autobusu. Tyhle stavy se u mě poslední dobou objevují čím dál častěji a bohužel je čím dál hůř zvládám. Je to docela problém vzhledem k tomu, jakou práci dělám a co se tam momentálně teď před Vánocemi děje.

- Nesmím zapomenout na to, že jsem napsala dopis Ježíškovi!


- V listopadu jsem byla taky na dvou snídaních a obě byly slavnostní. Aneb oslavy narozenin dělám radši jen ve dvou v kavárně.



- A dámy a pánové, ani mně neunikl film Bohemian Rhapsody! Jsem za to opravdu moc vděčná a když pak Kuba doma vyhrabal dvojLPíčko Greatest Hits od Queen, moje radost nebrala konce :) Ted už si jen pořídit ten gramofon!


- Měsíc jsem zakončila tím, že jsem byla povýšena v práci. Už nejsem řadová knihkupkyně, ale zástupkyně vedoucí. Kdybych byla ambiciozní, tak mi to jistě udělá velkou radost, takhle mám radost z toho, že se to může hodit do životopisu.

A Kuba vařil luxusní obědy <3



Listopad mi letos připadal úplně nekonečný a když teďka opět vidím, kolik jsem toho stihla a zažila, tak mi to přijde skoro neuvěřitelný. Prosinec už jede v zážitkách na poklidné vlně, ale to je asi to jediné, co je tento měsíc poklidné. Jinak je to opět šílený masakr a já se jen modlím, ať ty Vánoce přežijeme ve zdraví. Škoda, že si to člověk nemůže zařídit po svém.

Mějte se krásně, já rychle chvátám do práce a doufám, že se letos ještě na blogu potkáme :)

Váš Andreják

A loučím se jako vždy s Čendou

s kterým mám momentálně tichou domácnost, jelikož mi sežral večeři!

1 komentář:

  1. Rozloučení s Čendou je kouzelné! A nezlob se na něj, on za to nemůže, určitě jsi měla něco strašně moc dobrého, kdo by to nesežral. :D ♥
    Krásné fotky, jako vždy. Obdivuji je na instagramu i na facebooku, zkrátka kudy chodím. Taky bych chtěla fotit tolik jako ty, ale většinou, když jdu ven, mám ruce v kapsách a nechce se mi tahat foťák a na mobil zas tak ráda nefotím, ani to dost dobře nejde zachytit, ta krása. Tak se aspoň kochám. :D

    Nádhera. Užij si prosinec! ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...