sobota 29. prosince 2018

📚 Knižní Ježíšek 2018 🎄

Vypadá to, že jsem zdárně přežila Vánoce, i když to letos bylo o fous. Pomalu se z toho stresu oklepávám a naštěstí najíždím na starou dobrou kolej, což znamená, že se tu snad budeme opět potkávat trochu častěji. Dneska jsem si nachystala článek věnující se ještě Vánocům, takže vítejte u fotočlánku knih, které jsem našla pod stromečkem.


Možná by se tenhle článek měl jmenovat spíš Vánoční várka z LK, jelikož většina obdržených knih je opravdu od nás. Mám to tak, že si celý rok syslím vybrané knihy bokem, před Vánocemi se u nás staví mamka, část si odveze a já ji pak najdu zabalenou pod stromečkem. Naprosto mi to tak vyhovuje a myslím, že i jí, protože nemusí nic vymejšlet :D.

Letos jsem tedy obdržela 19 krásných knih a doufám, že většinu během příštího roku přelouskám. Dneska se o nich nebudu nijak rozepisovat, jelikož by ten článek byl opravdu moc obsáhlý, ale opět vám udělám prokliky u názvů knih na anotaci cbdb.cz.



A než se vrhnu na ty knihy z LK, tak vám ukážu něco odjinud. Aneb dárky od kamarádek!
Už mě znají, takže jsem obdržela 2 knihy dětské, jednu o Vánocích a sebevraždě a jednu s překrásnou retro obálkou od české autorky.




Ukázka z Roku na venkově <3


A ukázka z Gerdy <3

A jdeme na Levné knihy. Jako první tu máme nakladatelství Leda, z kterého jsem doplnila sbírku Jane Austenové. Sice jsou knihy v měkké vazbě, ale i tak už si to pěkně trůní na svém místě v knihovně. K tomu jsem dostala Krev se nezapře, což je kniha, kolem které jsem chodila celé dva roky, co jsem v LK a v životě by mě nenapadlo si ji všimnout. A hle, on je to magický realismus! Za 29 Kč! A se skvělým hodnocením!




A pak tu máme Jotu. Moje milované nakladatelství, u kterého vychází opravdu samé skvosty. Moc nechápu, proč končí v LK, ale budiž. Tentokrát jsem si vybrala cestopis (doplňuji sbírku) a 2 romány. Jsem na ně moc zvědavá, hlavně na Potkany a Vlky!




Jako další tu mám takovou směsku klasiky. Nejvíc jsem zvědavá na Deníky Mistra a Markétky, jelikož M a M od Bulgakova mám opravdu ráda, takže se chci dozvědět i více informací i přímo o autorovi. Deníky vyšly v edici Paměť - Academia a musím uznat, že je opravdu nádherně udělaná. V LK z ní máme mnoho dílů, ale zaujala mě zatím jen tato.




Další na řadě je BB art. To je nakladatelství, z kterého mám v knihovně hlavně paperbacky, proto když nám na prodejnu dorazila kniha Noční hudba s tak překrásným přebalem, nestačila jsem se divit. Den Trifidů je v dnešní době už klasika a já ji bohužel stále nemám přečtenou. Její koupě byla proto naprosto neodkladná.




Mladá fronta málokdy zklame a poté, co jsem v LK objevila tyhle dva krasavce, věděla jsem, že nezklame ani tentokrát. Ta obrazová publikace Aleje je naprosté pohlazení po duši. Moc se těším, až se do ní "začtu" a pak budeme s Kubou jezdit po ČR a aleje z knihy uvidíme na vlastní oči. Snad ještě nějaké najdeme.



A na závěr tu máme takový mišmaš. Aneb každá kniha je z jiného nakladatelství a aby nebyly po jednom, spojila jsem je do jedné fotky. Letos jsem pod stromem našla pouze jednu knihu z CooBoo, což značí asi to, že pomalu ale jistě stárnu.




Moc děkuji všem svým Ježíškům, kteří na mě mysleli a nadělili mi tuhle nádheru. Příští rok už to asi zatrhnu, jelikož jedno z předsevzetí na rok 2019 je dočítat nahromaděné knihy. Mám jich prostě už moc :D.

Teďka už jdu zalehnout s knihou na gauč a pustit si k tomu nový gramofon, který jsem taky našla pod stromečkem. Vy mi zatím můžete do komentářů napsat, jestli nějaké knihy, které jsem vám dnes ukázala, znáte, a jaké knihy jste našli pod stromečkem vy.

Krásnou předsilvestrovskou sobotu vám přeji.

Váš Andreják

6 komentářů:

  1. To je nádherná hromada, máš super zásobičku. Já si letos také nakoupila knížky v LK, měli spoustu Lindsey Kelk a dala je proplatit Ježíškovi :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Lindsey Kelk jsem taky hodně přemýšlela, ale nakonec jsem ji tam zatím nechala. Uvidím pak v lednu, jestli po ní nakonec taky nesáhnu :D

      Vymazat
  2. Týjo, ty jsi teda byla hodná! ♥ Já jsem dostala Bubny podzimu a sedmý díl Husitské epopeje a Vegetariánku - tyhle knížky jsem si koupila sama. Přítel mi (nám) pořídil ilustrované vydání Harry Potter a kámen mudrců, zmijozelský paperback Harry Potter and the Chamber of Secrets a čtvrtý díl Sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti. :)
    Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem pak zvědavá na tvoji recenzi na Vegetariánku. To je taky jedna z knih, o které hodně přemýšlím, ale nevím, jeslti jsem na ni už připravená :).
      Taky se měj krásně a hlavně šťastný vstup do nového roku! :)

      Vymazat
  3. Ne že bych nezáviděla... Ale asi bych tolik knih stejně neměla kam dát :D
    přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :D já už to právě taky nemám moc kam dávat :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...