čtvrtek 3. ledna 2019

Nejhektičtější měsíc roku 2018? Prosinec!

Krásný nový rok!

Je to snad poprvé, co jsem opravdu ráda, že jsou prosinec a Vánoce za námi a já můžu s čistým štítem přivítat leden. Já, takový milovník Vánoc! Dokonce jsem přemýšlela i o tom, že poprvé neudělám tohle tradiční shrnutí uplynulého měsíce, protože mám pocit, že není moc co shrnovat. Ale pak jsem si k tomu sedla, hecla se, dokonce našla i pár fotek a rozhodla se přeci jen prosincové poohlédnutí sepsat.









Tak jo, vítejte u mého prosince. Měsíce, který jsem skoro celý strávila v práci, trochu ho prostonala... Měsíce, na který čekám celý rok a který jsem si bohužel nakonec vůbec neužila. Ale hlavu vzhůru, teď už vím, že příští rok ho takhle "prožít" nechci a udělám vše proto, aby byl opět plný vánočního kouzla :)



Jedna z očistných procházek



- Začátkem měsíce jsme se s Kubou jako vždy vydali na adventní trhy. Letos se konaly poprvé mimo Muzeum východních Čech a musím uznat, že to byl dobrý tah. Díky tomu, že vždycky vyrážíme až poslední den konání trhů, tak už uvnitř většinou nejsou takové davy a letos to nebylo jinak. Vyhlídla jsem si tam nádherné nádobí od Keramika u Kočků, což byla to láska na první pohled, a doteď lituji, že jsem si od nich nakonec nic nekoupila. Bohužel mě ale ten den hrozně bolela hlava, do toho foukalo a pršelo, takže jsem v tu chvíli na nějaké velké nákupy neměla ani pomyšlení. Ten večer se rozsvěcel stromeček na náměstí, kam jsme nakonec taky nedošli. Holt mi nebylo přáno.


Ta mísa se šípkama, tu musím mít!


Na těchto trzích si pravidelně kupujeme adventní věnec a frgál :)


- Konala se také pro mě teď již klasická PechaKucha Night, kam chodím pravidelně s kamarádkou. Opět jsme si to krásně užily a další nás čeká již na konci února.

Dala jsem si horkou čokoládu


Cestou domů :)

- S Kubou jsme se rozhodli vydat na trhy i mimo Hradec a vybrali jsme krásné vánoční trhy v Třebechovicích pod Orebem. Musím říct, že to mělo úžasnou vánoční atmosféru, která byla dovršena návštěvou muzea betlémů. Nebylo tam tolik lidí jako v Hradci, popovídali jsme si s paní, která kreslí vlastní betlémy, o starých chalupách a opravdu jsem si to užila.




Koupili jsme si tam tato nádherná přáníčka za 16 Kč/ks!


- Kuba pak v týdnu beze mě vybíral stromeček a dopadlo to více než dobře. Takhle obrovský strom jsme snad ještě neměli a udělal mi opravdu velkou radost. Dokonce jsem to i obrečela :D

- Pak mě skolila nějaká viróza, takže jsem byla cca 4 dny mimo provoz, ale do práce jsem samozřejmě chodit musela. V mý branži neexistuje vzít si volno před Vánocemi, takže jsme to tam s kolegyněmi na sebe vesele dokola prskaly :D

Kuba se o mě dobře staral <3

Štědrodenní oběd - klobása

Kapr a salát (s kukuřicí :D)


Na rok 2018 jsem měla předsevzetí, že chci jíst více ryb. No myslím, že se mi to celkem dařilo :)

- Nejbrutálnější den v práci byla sobota 15.12. V tu chvíli mi došlo, že už vůbec nejde o to koupit dárek a udělat nejbližším radost. Tohle byl vyloženě boj o to ukázat, kdo má víc peněz. Lidi brali všechno, rychle, hned, co nejvíc... a do Štědrého dne nápor neskončil... Měla jsem v plánu psát články o Vánocích, číst vánoční knihy a místo toho jsem vždycky večer padla za vlast. Snad to bylo naposled, co jsem něco takového zažila. Příští rok chci toto krásné období strávit rozhodně jinak.

- Začalo také klasické scházení se s příbuznými a kamarády. Tohle bylo super, i když jsem toho nestihla tolik, kolik jsem chtěla. Dvakrát jsem byla v oblíbeném Salieri, kde jsem dostala už tolik knížek! :)



Na návštěvě u mamky

Na návštěvě u Kubový mamky

Doma :)


- Štědrý den byl nakonec ve znamení totálního vyčerpání. Ono se vlastně ani není čemu divit, když jsem celý měsíc jela naplno. Ještě ten den nám přišlo do práce nakoupit tolik lidí, že se mi z toho chtělo brečet. Nejvíc zákazníci nakupovali pro babičky a dědečky, na které si asi na poslední chvíli vzpomněli, nebo jinak nechápu, proč jim něco nekoupili dřív... Letos to byly opravdu hodně smutné Vánoce plné zklamání z toho, kam se jako lidstvo ženeme. Dost to odskákal i náš Štědrý večer, z kterého jsem vůbec neměla radost. Nezbyly síly.

Já tyhle dva nemít, tak už si ani svůj život nedokážu představit...

- Celé dva dny volna jsem proto strávila regenerací, ale nestačilo to. 2 dny před Silvestrem jsem měla jet za kamarádkou, která po dlouhé době přijela z Německa. No, neodjela jsem nikam, totálně jsem odpadla. Silvestr jsem nakonec strávila také v práci a i teď cítím, že mi prostě ještě vůbec není dobře. Potřebovala bych tak měsíc dovolenou.

Aspoň, že na Silvestra vysvitlo sluníčko :)





Myslím, že v lednu veškeré volno strávím s čajem v posteli. Ono to stejně asi jinak nepůjde, protože všechny síly, které jsem měla, jsem nechala právě v prosinci. Stále ale doufám, že to nabírání energie půjde rychle a budu moct začít chodit plavat, což jsem původně plánovala. Taky jsem chtěla jet minimálně na jeden výlet, tak uvidíme, jak nakonec bude vypadat lednové shrnutí.

Já vám teďka přeji hlavně klidný leden, ať můžete také nabrat síly, a snad se brzy shledáme i u jiného článku než u těch tří klasických, které tu stále točím dokola :D

Krásný čtvrtek!

Váš Andreják

Nemůžu se rozloučit ničím jiným než Čendou :)

6 komentářů:

  1. To mě mrzí, žes musela být v práci, ale tak to je úděl nás všech. I přesto jsi nafotila spoustu fotek a zažila toho na můj vkus hodně. Takže klobouk dolů a do nového roku ti přeji hodně klidu, zážitků a radosti! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně nevadilo, že jsem musela být v práci, ale to, jak se ti lidi chovali :( byl to opravdu hodně smutný pohled...
      Já bych ti moc chtěla poděkovat za tvoje komentáře, vždycky mi udělají radost :) A těším se, že se budeme aspoň virtuálně potkávat i dál! :)

      Vymazat
  2. Nádherné fotky přírody. Taky bych chtěla začít chodit víc ven a hlavně venku fotit. Musím se k tomu nějak dokopat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji :) Už se těším, až napadne pořádně sníh a budu chodit fotit teďka v lednu. Bohužel u nás je stále moc teplo a sníh v nedohlednu :(
      A tobě přeji, ať se k tomu fakt dokopeš, je to super pocit, když si můžeš takhle vyvětrat hlavu :)

      Vymazat
  3. To mě moc mrzí, že jsi měla v prosinci takový záhul. A hlavně si neber osobně ty šílený nakupující lidi... Já letos měla dárky vyřešené úplně nejsnáz a nejlevněji za celý život: a stálo to za to. Celé rodině jsem dělala fotokalendáře. Každému jiný, pečlivě vybrané fotky a hodně mě to bavilo. Sice jsem se s tím patlala asi tři týdny, ale to dojetí, když si je prohlíželi, mi to mnohonásobně vrátilo. Někteří i pustili slzu a tak by měly dárky vypadat a o penězích to není. Přeji Ti klidný a pohodový leden, ať se dáš pěkně do kupy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za podporu, Luci. Letos jsem to prostě nějak nezvládla s nervama :( A přesně jak píšeš s tím dárkem - nejlepší je ten, na kterém je vidět, že sis s ním dala práci. I já to oceňuji nejvíc, takže kdyby mi třeba někdo daroval domácí marmeládu nebo mě pozval na oběd, s kterým se patlal, tak to snad ocením úplně nejvíc. Já bych nejradši darovala jen takové dárky, takže doufám, že letos na to budu mít víc času a něco vytvořím :)
      Tobě taky klidný leden a moc se těším na nové články :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...