středa 9. ledna 2019

Várka z Levných knih XXXV.

Když jsem začala sepisovat tenhle tradiční každoměsíční článek, musela jsem se zasmát sama sobě. Je to 14 dní, co byly Vánoce, já dostala haldy nových knih a stejně nakupuji do zásoby další :D. No, budiž mi ke cti to, že jsem si tentokrát pořídila jen 4 kousky, což se mi nestalo ani nepamatuji.


Konečně jsem si tímto nákupem doplnila Shakepearovskou edici a tentokrát sám anglický mistr nebyl jedinou klasikou, kterou jsem si pořídila. Doplnila jsem si totiž i edici krásných obálek a to Drákulou. Ta obálka je prostě a jednoduše boží 💜 Největší radost mám ale z knihy o českých Vánocích. Byla sice dražší, avšak její obsah tu cenu rozhodně vyvažuje. Využila jsem ještě vánoční výzdoby z tohoto týdne a nafotila si pravděpodobně poslední sváteční fotky z Vánoc 2018.

Celkem jsem utratila 366 Kč, takže jsem se vešla i do té obligátní pětistovky.


Benátský kupec
Tak a mám to komplet! Dobré pro mě je to, že všechny tragédie i komedie budu číst poprvé, takže nenosím dříví do lesa. S Marge jsme odhodlány pokračovat ve společném čtení a Shakespeare je rozhodně na předních pozicích. Tak snad se na něj brzy dostane, jelikož z toho, co jsem od něj zatím v minulém roce přečetla, se mi vše líbilo.

Cena: 69 Kč


Kniha šílenství a léčby
Tuhle knihu pravděpodobně zařadím do knižní výzvy pod bod - kniha, která mě zaujala obálkou. Ono se není čemu divit, jelikož kniha pochází z Arga a to je skoro už proslulé svými poutavými přebaly. Pravděpodobně bych si ji asi ani nevšimla, ale ta ilustrace na přední straně! Přebal mě ale natolik zaujal, že jsem si šla přečíst anotaci a ta mě zaujala o to víc. Nečekám žádný strhující příběh plný děje, ale jelikož to má být road movie, tak doufám, že to bude spíš klidný poetický příběh z minulosti, třeba podobný mé oblíbené Ettě (Etta a Otto a Russell a James). 

Cena: 69 Kč


Drákula
Drákulu jsem vůbec neměla v plánu číst, natož abych si ho koupila domů. ALE! Pak přišlo tohle krásně vydání v "malované" obálce a jelikož v této edici už mám asi 5 jiných knih, nedalo se jinak a knihu jsem musela koupit. To jistě chápete :D.

Cena: 99 Kč



České Vánoce v kuchyni - Staročeské vánoční zvyky a pokrmy
A na konec tu máme již zmiňovaný největší poklad této várky z LK. V této "zelené" edici vyšly tři krásné knihy věnující se Vánocům, ale jelikož jsou trošku dražší, rozhodla jsem se, že si je budu dokupovat postupně. Chápu, že v březnu už to asi nebude nikoho zajímat, ale třeba se mezi vámi najde nějaký vánoční blázen, který to ocení :D.


V této první je hodně receptů na cukroví, dále se dozvíte něco o českých zvycích a svátcích. Je to moc pěkně graficky zpracovaná kniha, doplněná ilustracemi i fotkami. Moc se těším, až se do ní před Vánocemi začtu a třeba i něco upeču :).

Cena: 129 Kč

Na zadní straně jsou vyfocené i další dva tituly ze stejné edice, které si chci koupit :)

Pomalu se mi blíží další rok, co nakupuji pravidelně v LK a už začínám sepisovat tradiční shrnutí. Musím se pochválit, že se mi daří knihy hodně číst, takže se mi to v té knihovně pouze nekupí, ale opravdu z toho něco mám. Dneska jsme třeba s Marge začaly třetí rok společného čtení a to rovnou těžkým kalibrem - Povídkami malostranskými. No, vidíte to, jak jdu do sebe?

A co teďka čtete vy? Byli jste se v poslední době mrknout do Levných knih?

Krásnou zimní středu vám přeji a o víkendu se snad opět uvidíme :)

Váš Andreják


2 komentáře:

  1. Na tu knihu Vánoce v kuchyni jsem se dívala.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny tři jsou nádherné, musím si je určitě dokoupit :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...