čtvrtek 31. ledna 2019

Přehrada jako z pohádky - ♕ Les Království ♕

Když jsme se v sobotu večer rozhodovali, kam se vydat v neděli na výlet, vůbec jsme netušili, kam nás nakonec vítr zanese. Chtěli jsme využít toho, že konečně napadl sníh, ale měli jsme čas jen odpoledne a jelikož se dopravujeme vlakem, potřebovali jsme něco blíž Hradci. Požádala jsem vás proto o pomoc a nečekala dlouho. Ozvala se mi Marge, která má východní Čechy prozkoumané křížem krážem komplet a doporučila nám přehradu Les Království.
 


Kuba u téhle přehrady už samozřejmě kdysi dávno několikrát byl (jako vždycky všude :D), ale já nikdy a vím, že jsem se tam vždycky chtěla podívat. Slovo dalo slovo a ve 12:04 jsme už seděli ve vlaku směr Bílá Třemešná, která byla startovním bodem naší nedělní výpravy.



Z nádraží v tomto městečku se vydáte po červené, která teda vede středem města. Můžete to ale vzít postranními uličkami, jako my cestou zpět. Potkáte třeba hřbitov nebo umělé kluziště, kde blblo v tu chvíli snad celé město :D. Pokud se ale vydáte středem, tak se nesmíte zapomenout vyfotit u nádherné autobusové zastávky se zajícema. Uvnitř byla dokonce i knihobudka a to se mi líbilo opravdu moc.


Ke konci cca 4km trasy, která většinou vede přírodou, se napojíte z červené na modrou nebo zelenou (je to jedno, vedou stejně) a v podstatě hned za zatáčkou se před vámi zjeví doslova pohádkový výjev. Ano, název Les Království dostál svému jménu a vy jenom "čučíte", jestli jste se náhodou nepřenesli minimálně do nějaké Disneyovky.








Takhle v zimě to mělo opravdu neuvěřitelné kouzlo hlavně v tom, že tam jste sami. Jen ticho, prosvitující sluníčko a občas nějaké auto. V jednu chvíli se na nás začala snášet mlha a v kombinaci se slunečními paprsky to působilo skoro nadpřirozeně.







Nakonec jsme tam strávili celkem dost času, jelikož jsem si musela všechno nafotit a Kuba se pokoušel dohodit co nejdál sněhovou kouli :D. Všechny restaurace byly zavřené, takže jsme si vystačili bohatě s termoskou s čajem a lahví s vodou. Výlet, na který budu vzpomínat ještě dlouho, nás, dámy a pánové, vyšel na 188 Kč, což byla cena zpáteční jízdenky pro dva.

A přesně takové výlety miluju! Nemusíte utratit astronomickou částku, abyste si den užili. Nejlepší věci na světě jsou totiž stejně zadarmo.






Fotky z tohoto zimního výletu na mém IG měly takový úspěch, že jsem to ani nečekala. Očividně jste z toho místa byli okouzleni také, což je prostě paráda. Taková zpětná vazba je pro mě úplně nejvíc a já vám opravdu děkuji!

Tak kdo se chystá v nejbližší době do východních Čech na Les Království? :D

Krásný zbytek čtvrtečního večera vám přeji.

Váš Andreják



4 komentáře:

  1. Krásné fotky! Já se minulý víkend vzpamatovávala z maturitního plesu, takže jsem ten sníh moc neocenila. Což je asi škoda, ale ono ještě něco napadne a já se snad dokopu k tomu vzít si na procházku i foťák. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) No to doufám, že se k tomu dokopeš! Na tvoje fotky se těším :)

      Vymazat
  2. Fakt jako z pohádky! :) Krásné zasněžené fotečky :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...