čtvrtek 7. května 2015

Co je u mě nového?

Mám ze sebe hroznou radost, že konečně pravidelně přispívám sem na blog a dokonce mám rozepsaný tři články, asi jsem chytla druhou mízu. Dokonce jsem měla i první návštěvu z Keni, děkuji velice :D. Teďka se kolem mě děje takových věcí, že mi přijde škoda se o ně nepodělit. Pokud nepočítám to, že můj drahý má už přes měsíc nohu v sádře (o tom už taky smolim článek, neuvěřitelná situace), tak jsou to vesměs samé příjemné věci a kdo by se nechtěl pochlubit, že se má dobře, že?

1) Učím se rusky
No nevim, jestli se tímhle dá chubit, ale už je to tak. Na stará kolena jsem šla do sebe a učím se tuhle šílenost. Ještě neumím ani celou azbuku, ale hlavně, že vím, že pondělí se řekne panidělník :D sakra, kdo na tohle přišel, když neděle se ani neřekne nidělník, jak by si jeden asi tak jako odvodil ...

Na krasopisu si zakládám :D
2) 1.narozeniny blogu
Ani jsem to nějak nezaregistrovala, jelikož stále píšu spíš pro sebe než pro čtenáře. Takže héééépy brzdéééj tůjů dýýýýýr blog. Jo a slibuju, že budu psát pravidelně ... (jojo :))

Maminka vyráběla

3) Moje narozeniny
To je už horší zpráva. Je to čím dál horší a horší a čím dál hůř to nesu. Přece jenom třicítka skoro na krku, pořádně jsem nikde nebyla, ničeho nedosáhla a tak, znáte to. A aby mi tohle všechno nebylo líto, tak mi ostatní dávají krásné dárky (děkuju :D), ale ty vám ukážu až v jednom z těch rozepsaných článků.
Majklíčka už znáte...

4) Letenky do Peru
Už jsou domaaaaaa! Původně jsem o tomhle ani nechtěla psát, ale musím. Na podzim se s přítelem a pár kamarády chystáme procestovat Peru. Bude to brutální záhul, musím se nechat naočkovat, nakoupit všechno vybavení a tak dále, ale zatím jenom koukám na ty letenky a kochám se. Jooo až se podzim zeptá, co jsem dělala v létě....

5) EXPO Miláno
Zatím také ve fázi přípravy, ale v bližším termínu než Peru :). Hrozně se těším a doufám, že kromě zážitků z Expa si přivezu i novou kabelku jako z Paříže. Asi zavedu novou tradici.

6) Akce Etiopie
Můj drahý byl vyslán na služební cestu do Etiopie ještě s jedním kolegou a oběma se tam podařilo si vymknout kotník a natáhnout si vazy. Podotýkám, že na té samé noze. A pak ho mám nechat odjet někam samotnýho....Díky bohu se po 14 dnech vrátil a přivezl mi kromě sebe i krásný dárek.

Pták jeden

7) Radosti všedních dní
Začlo být pěkně, cpu se zmrzlinou, chodím do divadla, obarvila jsem se na růžovo, jezdím na kole, chodím na procházky, vysedávám u rybníku, fotím květiny, zúčastnila jsem se Majálesu, projela si Hradec na bruslích, maluju a miluju život :)

Váš Andreják

Pistáciovou mám stejně nejradši
V Tescu mívaj akci na tulipány za 15 Kč, takže nakupuju skoro furt :)

Tahle nádhera na mě čekala na cestě do práce

Jo, opravdu miluju tulipány


Dám si 7 piv a jednu zelenou (ne, sedm piv fakt nedám)

<3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...