úterý 7. března 2017

Narozeninový výlet ze Železného Brodu do Semil 🎈🎂

🎈🎂
Je pátek večer, můj narozeninový den je pomalu za mnou a já začínám psát tenhle článek. Jsem naprosto vyřízená. Tak vyřízená, že nejsem schopná si dojít ani pro něco k jídlu, což je teda u mě opravdu co říct :D. Vyřízená, ale šťastná. Před pár hodinama jsme se totiž vrátili z výletu do Železného Brodu a Semil, který jsem dostala jako dárek. Vůbec nevím, kdy tenhle článek dopíšu a zveřejním, ale jsem toho tak plná, že musím začít psát už teď. Takže jdeme rovnou na to, než se mi to z hlavy vykouří a já už nebudu schopná správně poskládat střípky tohodle parádního dne.


🎈🎂
Hned na začátek by se asi slušelo napsat, že Železný Brod není pěkné město. Omlouvám se všem, kteří zde bydlí, a pokud mě někdo odsud čtete, tak vám taky. Bohužel jsem ale byla fakt zklamaná. Paneláky naplácané na úžasné staré roubené domečky a náměstí jak vystřižené z komunismu mi fakt vyrazily dech. Semily nebyly o moc lepší, ale už to aspoň trochu šlo. I tak jsem nafotila aspoň pár pěkných fotek, abych těmto městům tak nekřivdila. Okolní příroda a přímo jmenovitě i Riegrova stezka, po které jsme se vydali, to ale dostatečně vynahradila.











🎈🎂
Většina lidí chodí tuto stezku ze Semil do Železného Brodu. My jsme se rozhodli jít ji obráceně a rozhodně to můžu doporučit. Díky tomu uvidíte to nejlepší až skoro ke konci a hlavně vás čeká to "hezčí" město na oběd nebo kafe :).









🎈🎂
Trasa měří cca 10 kilometrů. V tomhle období ještě byl na plno místech sníh a led, což bylo doslova o hubu, ale dalo se to ustát. V létě si myslím, že to tam musí být hodně frekventované, takže asi lepší vyrazit hned po zimě. Nebudete se muset mačkat a jako bonus ještě uvidíte ledopád. Z toho jsem jen tak mimochodem byla úplně mimo, vůbec jsem ho tam nečekala.

Pomalu se blížíme k Riegrově stezce, tak jsem to musela pořádně okomentovat :D











Tady to klouzalo fakt hodně, snažím se chytit větve :D


🎈🎂
Vlastně celá stezka pro mě byla jedno velké překvapení. A protože jsem si nechtěla kazit radost, tak jsem si o ní nic nezjistila předem. Nakonec to byl vlastně super plán, protože jsem těch překvapení měla několik. Šli jsme tunelem, potkali plno studánek a vodních elektráren, lezli přes zamrzlá místa, až jsme nakonec došli k tomu zmíněnýmu ledopádu a na závěr se prošli úžasnou galerií.















🎈🎂
Trasa není nijak náročná, žádné obrovské stoupání nebo klesání, takže rozhodně doporučuji i rodinám s dětmi. Je ideální hlavně pro nás milovníky vlaků, protože dojedete do jednoho města a odjedete z jiného :). Nikde neplatíte žádné vstupné a užijete si nádherné přírody za přítomnosti řeky Jizery, která vás bude doprovázet celou cestu.











V Semilech jsme si už jenom skočili na oběd a na luxusní maliny s vanilkovou zmrzlinou a v 15:07 už zase frčeli domů. Musím ale říct, že pro začátek letošní výletový sezóny to rozhodně stačilo :D. Než se zase hodíme do formy, tak to nesmíme přehánět že jo :D. Nakonec jsme měli nachozíno asi 12 kilometrů a já večer usínala jako zabitá :D.

Starý kovový prolejzačky?? Musela jsem ozkoušet :D










Než jsem článek dopsala, tak jsem se vydala na další výlet a teďka vstřebávám už další nové zážitky. O tom ale zase příště.

Znáte někdo Riegrovu stezku? Byli jste v Brodě nebo Semilech? Dejte mi vědět :)

Váš Andreják

6 komentářů:

  1. Tak to je sranda - před několika lety jsme se vydali do Harrachova na víkendový pobyt a jelikož jsme neměli ještě k dispozici auto, vzali jsme to autobusem :) jedna z věcí, kterou si pamatuji je cesta přes Železný Brod! Taky jsem z něj měla takové pocity.. ale je vtipný, že to ve mě zůstalo dodnes :D

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobra nahoda :D ale jsem rada, ze si to nemyslim sama. Pak jsem si rikala, jestli jsem mu treba nekrivdila, ale stacilo se podivat na fotky a byla jsem zpet v realite :D

      Vymazat
  2. Musel to být parádní výlet. Pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to super, akorát teďka ležím s rýmou :D a děkuju :)

      Vymazat
  3. Vypadá na to na hezký výlet. Přeji opožděně vše nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to fakt moc pěkný a až bude všechno kvíst, tak to teprve bude stát za to :) a děkuju za přání :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...