čtvrtek 2. března 2017

Všechna únorová poprvé

🌷  Cítíte to jaro ve vzduchu? 🌷

No ještě aby ne, když už tu máme březen! Měsíc nového zrození, mých narozenin a taky narozenin blogu. Nebudeme ale předbíhat, i když se určitě taky už těšíte tak hrozně moc jako já, a nejdříve si shrneme nejkratší měsíc roku - únor. S pár lidma jsem se shodla, že pokud by se rozdávaly ceny za nejlepší a nejhorší měsíc roku, tak ten nejhorší by určitě vyhrál únor. Je to takovej nijakej měsíc, kdy už není pořádná zima se sněhem, ale ještě ani ne to krásné slunečné předjaří. Většinou je plný smogu a šíleně ledového severního větru. A přesně takový byl i ten letošní (nebo aspoň já z něj mám takový pocit). Nic moc se mi nechtělo dělat, nic moc jsem ani nepřečetla, naštěstí aspoň plavat jsem chodila. Fotit jsem byla asi jen třikrát, ale zato jsem si užila plno jiných aktivit. Třeba jsme odstartovali výletovou sezónu 2017. No a ačkoliv jsem to absolutně neplánovala, tak se únor stal také měsícem, kdy jsem si plno věcí užila poprvé. Tak se pojďte podívat, jaká poprvé to byla.

Sluníčko nakonec vylezlo 27.2. a já díky tomu mohla udělat tyhle úžasný fotky :)












- poprvé jsem upekla Kubovi borůvkový koláč. Odhodlávala jsem se k tomu asi tak tři čtvrtě roku a konečně nastal jeho čas :)


- poprvé jsem opejkala buřty přímo v krbu, což byla docela prča, protože nám pak chytnul alobal a buřty byly stejně polostudený :D no asi si to necháme na grilovací sezónu :D


- poprvé jsme s Kubou vařili cca v 11 večer a byl to buřtguláš, prostě jsme na něj měli chuť :D

- poprvé jsem se vypravila na křest knihy a bylo to úžasný! Jak moc, to si můžete přečíst tady 💙

- poprvé se nám pak povedlo s kámoškou potkat Anie přímo u nás v Hradci :D To byl asi osud :D

Díky Anie jsem začla malovat na sklo a fakt mě to hodně chytlo :)

Od kamarádky jsem si nechala vyrobit náramek, kterej mi ladí k tomu od Anie ze křtu.

- poprvé se mi podařilo dosáhnout denní návštěvnosti přes 700! Stalo se tak díky tomu, že mi YOLI zveřejnilo tenhle článek na svém facebookovém profilu. Ohromnou radost mi to udělalo!

- poprvé jsem i díky téhle návštěvě dosáhla nejvyšší návštěvnosti za měsíc a to 2707 zobrazení. Díky, díky :)

- poprvé můj IG účet oslavil první rok fungování :) za to taky díky vám :) pokud mě chcete sledovat, koukněte vpravo do sloupku.

Můj úplně první příspěvek :)

Můj děkovací příspěvek po roce :)

- poprvé mi bylo zrušeno pracovní místo, ještě než jsem na něj vůbec nastoupila :D Během února se mi ozvala personalistka, že bohužel projekt, na který jsem byla přijata, se nakonec neuskuteční. No nevadí, mně se tím prodlužujou prázdniny :)

- poprvé jsem se byla podívat v Království železnic a bylo to naprosto boží! Pokud milujete vláčky, tak rozhodně doporučuju 💙 Přečíst si o tom můžete tady.


- poprvé jsem s kamarádkou prošmejdila pár restaurací s dětským koutkem - do budoucna jistě velmi přínosný krok :D

- poprvé jsem si objednávala větší množství kosmetiky přes e-shop a mám pocit, že už nikdy jinak objednávat nebudu. Make-up, kterej v krámě stojí 329,- mě vyšel na 190,-? Řasenka normálně za 239,- na 120,-? To jde no :)

- poprvé nám Čenda domů přitáhnul blechy, určitě si dokážete představit, jakou jsme z toho měli radost :D

- poprvé po 3 letech, co píšu blog, jsem konečně povolila anonymní komentáře. Nevím, jestli je to dobře nebo špatně, to teprve poznám, ale bohužel tím zmizely všechny komentáře, které byly přidány dřív ... nevím, co s tím, přijde mi to škoda, tak kdybyste někdo věděl, jak nechat zveřejněný i ty dřívější, tak dejte vědět. Taky jsem přidala odkaz na svůj instagram. Po roce, co pravidelně přispívám, už taky sakra bylo na čase :D Ještě přemejšlím o založení facebookový stránky, ať to mám celý komplet :D

A o všem jsem si pravidelně psala do deníku <3

🌷 A kromě všech těch poprvé jsem absolvovala i plno toho dalšího 🌷

- například jsem pokračovala v plavání a nakonec jsem za únor uplavala 92 bazénů, což je 4,6 km

- oslavila jsem narozeniny s kamarádama, užila si úžasný večer a dostala plno nádherných dárků! Děkuju moc všem :)



A rovnou sem přidávám i část dárků od ségry, která mi taky popřála předčasně :) Na fotce vidíte předplacení 200 Kč do plaveckého bazénu a knížky z LK, o kterých už pomalu chystám článek :)

- postoupila jsem v úklidu bytu a dala jsem si předsevzetí, že než odletíme do Vietnamu, tak doděláme konečně chodbu a záchod (jde o to jenom vymalovat, přidělat věšák, skříňku, nástěnku a takovýhle maličkosti)

- hodně času jsem opět trávila s knihou :) už ale ne tolik jako v lednu, přece jenom začalo být trochu pěkně :D o přečtených knihách za únor si můžete přečíst tady.

Stavila jsem se za babičkou, která měla svátek :)

Tyhle kelímky na hokeji jsou boží. Až tak boží, že jsem přemejšlela, že si jeden nechám a odnesu si ho domů :D

Od mamky jsem k Valentýnu dostala tenhle mega hrnek :)

A Kuba jako vždy dělal naprosto nejlepší obědy :)
Čendovo okénko :D

<3

Únor fakt nebyl nijak moc akční, ale už teďka vám můžu říct, že březen bude o hodně lepší. Bude plný cestování, čtení, sportování a určitě i překvapení. Já překvapení nikdy moc ráda neměla, ale ono na nich přece jenom něco bude, když dělají tolik radosti.

Březen plný sluníčka vám přeju! 

Váš Andreják

8 komentářů:

  1. No teda! Na to, že je únor takovej nijakej měsíc, ty si toho stihla požehnaně :) Líbí se mi vaření pozdě v noci - to jsme často taky dělali v našem prvním bytě, užívání toho, že nám do toho nikdo jinej nekecá :D

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec ten měsíc asi fakt nebyl tak tragickej, ale přesně jak píšeš, je prostě takovej nijakej :). To vaření je super, teďka budeme píct dort, tak jsem zvědavá, jak to dopadne :D aby to nakonec nebyl dort půlnoční :D

      Vymazat
  2. Moc hezký článek, Andrej! Početla jsem si v práci a zahřál mně na duši.:-) Jo a koukám, že máme obě v březnu narozky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě říkala, jestli náhodou nejsi březnová :) hodně lidí, který sleduju a čtu jejich blogy, tak jsou právě jako já narozený v březnu :)
      Děkuju za pochvalu a ať ti to v práci uteče :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Moc ti děkuju :) učím se teďka s novým foťákem, tak jsem ráda, že se výsledek líbí :)

      Vymazat
  4. Tenhle rok se moc těším na jaro. Už aby to bylo a abych mohla zahodit ty tlusté bundy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto ti rozumim :D já už nosim jenom slabou bundu a kolikrát teda mrznu, ale nevzdám se! :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...