středa 6. července 2016

Letos v létě konečně ...

... dotáhnu nějaké resty, které odkládám už bůhví jak dlouho. Nejde naštěstí o nic, na čem by stál svět, ale naopak o věci, na které nikdo nespěchá, moc nejsou vidět, takže když se neudělají, nic se neděje. Já o nich ale furt vím (a furt na ně musim myslet :D) a říkala jsem si, že když pojedeme na dovolenou stejně až na podzim, tak budu mít vlastně hafo času s tím něco udělat. Vytvořila jsem si na to svůj "rest list", kde jsem si vypsala asi ty nejhorší věci, co mě štvou, a u kterých je velká pravděpodobnost, že bych je v létě mohla stihnout udělat :D.

Takže co v létě budu dělat, zatímco ostatní se budou válet u moře?


1) Přerovnám knihovnu
Momentálně mám půlku knihovny seřazenou podle barev, pak mám v ložnici pod zrcadlem sbírku "nových" knížek, potom máme další půlku knihovny plnou válečných knížek, ale srovnaných (spíš nesrovnaných) stylem halabala a ještě jedna miniknihovnička je věnovaná knížkám, který si chci letos přečíst. No nedá se na to dívat, takže mě čeká docela dost práce. Jenom si momentálně nejsem jistá, jakym způsobem to chci srovnat. Určitě ne podle autorů, nejsem v knihovně nebo knihkupectví. Líbí se mi rovnání podle žánrů nebo nakladatelů, velikosti knih atd. Uvidíme, pro co se nakonec rozhodnu.

Původně srovnáno podle barev - přerovnání in progress..... :D

"Nové knížky"

2) Přehraju fotky na externí HDD
Pamatujete, jak jsem vám v březnu nadšeně psala narozeninovej článek o tom, jak jsem dostala externí HDD? A jakou jsem měla radost, že si konečně přehraju fotky? No, tak od té doby jsem na něj ani nešáhla a leží ve stole ještě zabalenej. V létě se do toho už konečně pustím a přísahám, že ty fotky si tam už nahraju a nebudu o tom jen mluvit a psát.



3) Dopíšu články v konceptech
Tohle bude velice těžký oříšek. Článků mám rozepsaných momentálně asi 7, ale jsou to takový ty témata ala "běh na dlouhou trať". Hodně mám rozepsáno o Peru a Bolívii, ale na to musí mít člověk tu správnou náladu a popravdě jsem ji teďka hodně dlouho neměla :D. Uvidíme, jak tenhle bod dopadne. Je to pro mě docela výzva, ač se to nezdá.

4) Vyrobím si diář na 2017
Ha, tady se musím pochlubit, že na novém diáři se již pracuje! Momentálně jsem už v měsící dubnu :D Oproti loňsku, kdy byl diář vyrobenej už v červnu, mám menší zpoždění, ale i tak si myslím, že do týdne ho mám hotový! :)

Tentokrát bude zebří :)



5) Koupím si pořádný batoh
Nutně už několik let potřebuju větší batoh se zpevněnýma zádama. Nejlépe aby byl černý a aby nestál 10 tisíc. Moc se mi líbí ten, co má Kuba, ale ten samozřejmě už nevyráběj, takže se musím poohlédnout jinde. Na svou obranu musím říct, že poctivě hledám už opravdu dlouho a zatím to vypadá, že volba padne na značku Herschel. Teď už ho jenom objednat ....

6) Roztřídím bordel v garáži 
Tady vám ani fotku ukázat nemůžu, protože bordel ... no dokážete si určitě představit bordel. Já tam mám hračky z dětství, s kterými si jednou doufám budou hrát moje děti, nějaké oblečení, které je ještě v dobrym stavu, staré sešity ze školy atd.... V plánu je koupit takový ty mega plastový bedny z IKEA s víkem a do nich to všechno narvat (momentálně jsou ty věci v plastových pytlích a papírových krabicích). Až bude po všem, ráda se vám pochlubím s fotkou PŘED a PO :D

Myslím, že 6 bodů na 2 měsíce je až až a už se těším, až vám v září budu psát článek o tom, jak jsem všechno poctivě splnila (haha). Zatím si fandím na 4 body :D
Jinak jsem přežila Rock for people a příště vám o něm něco sepíšu, i když letos nemám skoro žádné fotky :/.

Krásný zbytek středy a užívejte prázdniny :)

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...