úterý 2. srpna 2016

Jaký byl můj první prázdninový měsíc 2016?

Krásně se nám léto přehouplo do druhé půlky a musím říct, že letos si snad nemůžu absolutně vůbec stěžovat. Loni jsem trpěla obrovskýma vedrama, který letos naštěstí nejsou, takže nemám pocit, že se každou chvíli rozteču a dokonce se v noci i vyspím. Čekala jsem, že díky tomu budeme moct hodně cestovat, ale nakonec jsme místo toho měli celkem klidný měsíc plný výletů do lesa v okolí našeho domu. Byl to úžasně strávený červenec plný pohody, procházek, kola a čtení :).
Srpen je pro mě většinou měsícem přípravy na nový školní rok, který pro mě každoročně (i když už dávno nechodím do školy) začátkem něčeho nového a popravdě i celkově náhradou za Nový rok. Vždycky jsem to tak měla a je to mnohem příjemnější začínat nový rok pěkně po létě, kdy je ještě teplo, než klepat kosu v lednu :D.

O sprnu ale zas někdy příště, jdem se kouknout, co bylo v tom červenci:
  • Začátek měsíce byl věnovaný výročí bitvy Königgrätz 1866 a Rock for People. Lepší začátek léta jsem si ani nemohla přát. Článek zde.
  • S kolegyní se nám podařilo konečně koupit letenky do Helsinek. Hurááááá, odlet se pomalu ale jistě blíží a já vám o tom určitě něco sepíšu.
  • V hradeckém Centrálu probíhá tradiční filmové léto aneb film za 40 Kč. V červenci jsme stihli tři filmy a to: Dánskou dívku, Polednici a Zbrusu nový zákon.
  • Ještě než s Kubou vyrazíme někam k moři na válečku, rozhodli jsme se strávit prodloužený víkend v Českém Švýcarsku. Ubytování jsme si rezervovali v Děčíně a momentálně se tam asi nejvíc těším na ZOO a ferraty :D 
  • Pravidelně jsme chodili na houby, kde jsme samozřejmě našli houby. Jednou se nám podařilo najít mega obrovský pýchavky, takže jsme měli aspoň luxusní řízky.
  • Užívali jsme si objevování okolí Malšovy lhoty a večerní procházky lesem. Neznám lepší relax, než se jít projít před spaním do lesa. Mám pocit, že mě to naprosto vyklidnilo a ani v tý práci jsem pak nebyla tak vystreslá. Jeden den jsme si začli na procházku do Bělče, kde jsme trochu zabloudili a domů se vrátili až v noci :D
  • Objednala jsem si pro sebe a mamku opět wellness pobyt, který sice bude až na podzim, ale to nevadí, těšit se můžeme už teď. Opět pojedeme k sečské přehradě do penzionu U Čtyřlístku. Byly jsme tam už na jaře a článek máte kdyžtak tady.
  • Poslední týden v červenci jsem chytla nějakou virózu a bylo mi fakt dost blbě. Asi jsem měla i horečku, jelikož jsem klepala kosu, i když bylo venku 30 °C. Naštěstí jsem to nakonec nějak ustála a díky tomu jsme mohli na poslední víkend vyrazit mimo Hradec.
  • A vyrazili jsme do Police nad Metují, kde má kamarádka chatu. Původně bylo v plánu jet do Adršpachu, ale pak jsme si představili ty davy turistů, takže jsme nakonec zůstali jen v okolí Police a absolutně nelituju. Byl to úžasný víkend plný lezení po skalách, ale o tom vám napíšu něco víc příště.
  • Během toho víkendu jsme začli plánovat listopadový výlet do Disneylandu. Je to takový můj sen se tam jet jednou podívat, a tak to vypadá, že tam nakonec pojedeme ve čtyřech :). Těším se i na samotnou Paříž, jelikož jsme tam tenkrát nestihli všechno projít.
  • Zkoušela jsem fotit firemním mobilem, takže první čtyři fotky pod článkem jsou foceny právě Samsungem Galaxy S5 mini. Tenhle mobil mi absolutně nesedl a sama bych si Samsung nikdy nekoupila, každopádně fotky nejsou zas až tak tragický
 Mějte se krásně a ať máte i srpen plný zážitků :)

Váš Andreják




Pro porovnání pár fotek focenejch druhým telefonem Nokia Lumia 1020, kterýmu teďka bohužel odešel foťák. Přemejšlela jsem, co s tím a nakonec jsem se rozhodla, že si koupím foťák zvlášť :) Určitě se brzy dozvíte, co jsem si nakonec vybrala.








Čtení v duchu románů pro ženy :)








Z výletu do Bělče :)

Malá ukázka z víkendového dobrodružství ve skalách :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...