středa 17. srpna 2016

Várka z Levných knih VI. + nákup v Děčíně

Dneska to máme trošku netradičně. Jelikož jsem si v Levných knihách vybrala jen 3 knížky, ale přitom jsem si nějaké knížky nakoupila na dovolené v Děčíně, rozhodla jsem se spojit tyhle dva nákupy do jednoho článku. V Děčíně byla při výběru knížek docela sranda. Nejdřív jsme knihkupectví nemohli najít a pak jsme vlezli do takového toho echt pravýho, jak se vám prodavačky opravdu věnují, ptají se, chtějí pomoct a podobně. Jelikože mám na letním wishlistu napsanej YA žánr, tak jsem šla vyloženě pro tohle. Paní prodavačka, když mě viděla, jak tam koukám do regálu s literaturou pro mládež, tak se nadšeně zeptala, pro koho knížku vybírám. Pak docela koukala, když jsem odpověděla, že pro sebe :D, ale nenechala se rozhodit a ukázala mi i novinky. Opravdu profesionálka :). Díky tomu jsem si mohla odškrtnout dvě knížky ze seznamu a těma taky dneska začnu:


Všem klukům, které jsem milovala
Když jsem po týhle knížce šáhla, tak jsem hnedka byla upozorněná, že má ještě druhý díl. Vím o tom, ale chci si nejdřív přečíst ten první a podle toho, jak se mi to bude líbit se kdyžtak rozhodnu pro pokračování. Hlavním tématem, co jsem tak pochopila, jsou platonické lásky hlavní hrdinky. Ta pokaždé, když se zamilovala, tak to svému objektu nikdy nesdělila, ale napsala mu milostný dopis. Dopisy si schovávala pod postel do krabice a nikdy se ke svým adresátům neměly dostat. Jednoho dne ale pisatelka zjistí, že všechny dopisy někdo rozeslal... Fakt jsem hodně zvědavá, jak bude knížka napsaná a jak to dopadne :)


Nebe je všude
Jsem hrozná, ale tuhle knížku jsem vybírala hlavně podle nádhernýho přebalu. Miluju modrou barvu a celá ta grafika je tak úžasně jednoduchá, že ji prostě nemůžete nemilovat. Co jsem ale četla názory čtenářů, tak mají z knihy naprosto protichůdné a rozporuplné dojmy. Jsem zvědavá, jaký názor si na ni nakonec udělám sama. Jinak knížka je od stejné autorky, která napsala Dám ti slunce, takže si myslím, že zklamaná snad ani být nemůžu.


Bůh ví
V Levných knihách jsem se opět snažila dodržet pravidlo jedné klasiky a ač zrovna Bůh ví asi není klasické dílo, tak Joseph Heller sám už takovou klasikou je. Tahle knížka by měla být prý dost vtipná, akorát člověk musí mít trochu přečtenou Bibli nebo aspoň příběh Davida. Bůh ví je totiž jakési jeho vyprávění na smrtelné posteli o jeho vlastním životě. Bude tam asi dost skrytých narážek a kdo prostě ten příběh nezná, tak se asi nebude moc chytat.
Cena: 69 Kč


Svíce dohořívají
Popravdě vůbec nevím, proč jsem si tuhle knížku koupila :D. Tohle se mi ještě asi nikdy nestalo, ale nějakým způsobem se mi líbila. Jestli ten název nebo přebal mě natolik zaujal, že jsem si ji prostě musela koupit, opravdu netuším. Kniha by měla být plná monologů o životě, přátelství a lásce, takže až budu mít zase nějaký ten svůj filosofický splín, tak se do ní ráda pustím.
Cena: 39 Kč


Včelička
Na Včeličku jsem četla velice pozitivní ohlasy, což mě nakonec přesvědčilo, abych si ji za těch 49 Kč koupila. Příběh dvou žen, každé z úplně jiného prostředí a přesto je něco dokáže spojit. Hrozně se na tuhle knížku těším, ale trochu se bojím, aby to nebylo moc plakavé údolí :)
Cena: 49 Kč


 
Na závěr se vám musím přiznat, že v srpnu nějak vůbec nezvládám číst. Zasekla jsem se na knížce Pět dní a vůbec se přes ní nemůžu prokousat. Vypadá to teda, že shrnutí přečtených knih bude asi až za září. Místo čtení teďka furt někde cestuju, a proto si příště si pro vás chystám článek o dovolené v Děčíně. Bylo to naprosto super a momentálně se probírám haldou fotek :D prosím proto o trpělivost :)

Mějte se krásně!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...