neděle 8. ledna 2017

Co jsem dělala v prosinci? Těšila se na Vánoce!

Můj milovaný měsíc prosinec je za námi a zase jsme na úplném začátku.

V prosinci jsem toho opět moc nestihla stejně jako v listopadu (takže jsem třeba zase nezačla chodit plavat, ale začla jsem teďka v lednu! :D), skoro celý měsíc jsem strávila na brigádě, nebo sháněním dárků, nebo na vánočních návštěvách, nebo prostě něčím, co mělo co dočinění s Vánocema :D. Hodně jsem se vyblbla s balením dárků, dokonce jsem ručně malovala obálky, dodělávala jsem i nějaké resty a ani jsem se nenadála a najednou byly už opravdu Vánoce.



Deník za rok 2016 :)

Uteklo to jako blázen, ale když se teďka ohlídnu zpět, tak vím, že jsem si ten měsíc opravdu užila a v lednu v tom hodlám pokračovat!

Co jsem teda v prosinci stihla?

- hlavně jsem chodila na brigádu a přípravovala se na Vánoce. Tyhle dvě aktivity mi opravdu zabraly nejvíc času. Každopádně jsem si to skvěle užila a brigádu v Levných knihách považuju za nejlepší pracovní zkušenost loňského roku :)

Tramtadadááááá! Moje vánoční království :)


Prasečí baletka byla dárek od kamarádky a už několik let po sobě zdobí hrdě stromeček :D


Adventní kalendář nesmí chybět!
- z bývalé práce mě pozvali na 3 firemní večírky, takže jsem samozřejmě nemohla odmítnout. Hned ten první byl naprosto perfektní, protože jsme hráli na kytaru a zpívali - takhle si představuju pořádnej večírek :)

-  poslala jsem pár životopisů a rovnou si zašla i na pohovor. Jak to dopadlo se dozvíte tady.

- v prosinci jsem byla taky extrémně společenská, což je u mě spíš rarita. Nejenom, že jsem pracovala s lidma, ale zvládla jsem i návštěvu veškeré rodiny - někoho i několikrát (třeba u babičky jsem byla hned 2x za dva dny :D, s tátou jsem byla nejdřív na večeři a pak jsme se ještě setkali na prvním Štědrém dnu u něj doma, s mámou jsem byla schopná odjet na tři dny na chalupu a ještě si s ní udělat takovou mini dámskou jízdu u ní doma), dokonce jsem se viděla i s plno kamrádkama, z čehož mám taky radost

- s Kubou jsme si zašli na vánoční trhy a pak do kina na Anděla Páně 2. Takhle narvaný kino jsem u nás ještě neviděla a takhle skvěle jsem se taky už dlouho nepobavila :)

- konečně jsem dokončila celý letní rest (až na koupi batohu, tam to bude ještě chvilku trvat) a to roztřídění bordelu v garáži. Mám z toho radost jako malá holka a přemejšlím, co si dám teďka na zimu :)

A je to! Zabaleno a odnešeno na půdu!
- pravidelně jsem připravovala články a díky tomu mě potkala moje první spolupráce :). Výsledek můžete najít tady.

- užila jsem si super Vánoce, tentokrát bez přežírání :D, poté odjela s mamkou a babičkou na chalupu, kam jezdím cca 3x do roka a strávila tam 3 dny. Na Silvestra jsme byli doma a v klidu si připili na nový rok.

Obžérství na chalupě naštěstí probíhalo jen decentně :)

Se sestřenskou jsem dělala domácí úkoly :D matika mi dala docela zabrat :D

Orlické hory :)



Chalupa stajl :D


Když jsme odjížděli domů :)

- dostala jsem foťák, kterej se musel vrátit a díky tomu se mi do rukou dostal Olympus Pen E-PL6. Pomalu se s ním sžívám a jsem z něj NADŠENÁ!

No podívejte se, co to umí! Režim Diorama udělá i z hnusnejch stejků umělecký dílo :D

- klasicky vám ještě ukážu pár žracích fotek, poslední dobou si docela ulítávám na polívkách. Mňam!

Můj Kuba dělá úplně nejlepší frankfurtskou polívku na světě :)

Náš štědrodenní oběd - houbová polívka :)

- Čendovo okénko :D

To zasviněný zrcadlo je už umytý, tak snad se příště povede fotka líp :D



Takhle kouká na ptáčky na balkoně :D

- a samozřejmě moje milovaná příroda nesmí chybět. Když jsem dělala ohlédnutí za listopadem, tak jsem si slíbila, že začnu zase víc chodit na procházky. To se mi bohužel moc nepovedlo, ale pár fotek jsem zvládla z toho mála nafotit  :)

Tohle byly ty první mrazy a my jsme zrovna šli k rodičům na oběd :)

 A první pořádný sníh - zrovna jsem jela do práce


Leden bude o hodně akčnější, což vidím už po prvním týdnu. Mám plno plánů a uvidíme, co nového mi přinese. To se ale dozvíte zase až za měsíc! Já jdu zase něco dělat, ať mám o čem psát :)

Krásný zbytek víkendu.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...