čtvrtek 2. února 2017

Kosmetické novinky z DM

Už dlouho jsem nepsala žádný kosmetický článek. Je to samozřejmě proto, že já si moc kosmetiky nekupuju. Hlavně teda té dekorativní. Teďka k Vánocům jsem ale dostala krásný kosmetický kufřík plný různých malovátek, tak vám ho třeba někdy příště ukážu :). Pečující kosmetiku ale čas od času koupím a nikoho asi nepřekvapí, že chodím do tý nejprofláklejší drogérky vůbec. Seženu tam plno skvělých věcí za pár korun a jelikož já jsem opravdu ten typ, co nedokáže ocenit drahou kosmetiku a nemá ani svoji oblíbenou značku, tak mi to takhle vyhovuje. Každopádně jsem se ale zařekla, že příště už se půjdu podívat někam jinam. Chtěla bych vyzkoušet úplně jiný značky než Baleu, třeba něco od Bione, takže asi skočím do takový tý klasický drogérky na okraji předměstí :D.

To si ale opravdu nechám až na příště, takže co jsem teda vlastně tentokrát pořídila v DM?


Olejíček štěstí
Tenhle tělový olej jsem si koupila na základě recenze od kamarádky :). Ta sice používá nějakej čokoládovej, ale když jsem si čuchla k tomuhle s jojobovým, avokádovým a bisabolovým olejem, nemohla jsem odolat. Když se s ním namažete, mělo by to ve vás vyvolat pocit štěstí a musím říct, že na tom asi něco bude. Úplně miluju, když si večer vlezu do sprchy a pak se u krbu namatlám. Je to tak příjemná vůně, že se toho prostě nemůžete nabažit. Olej mám doma asi týden a jak vidíte na fotce, tak ho používám fakt furt. Navíc je vhodný i na masáže, což si velice živě umím představit, že bych si někam na masáž s tímhle olejem zašla :).
Cena: 89,- Kč


Lactovit
Lactovit je moje oblíbené tělové mléko vlastně hned od té doby, co se objevil na našem trhu. Já oceňuji hlavně to, že je varianta i na opravdu hodně suchou pokožku, kterou já mám, takže krásně promastí. Druhý důvod je jeho krásná a trvající vůně na pokožce. Když se večer po osprchování namažete, tak vám můžu zaručit, že voníte ještě celý druhý den a úplně se v tom rochníte. Třetí důvod je cena. V DM mají tuhle větší lahev za 89,-Kč, což je prostě paráda.
Cena: 89,-Kč


Sprchové gely
Sprcháče od Baley jsou moje úchylka. Nikdy nedokážu odejít jen s jedním, takže je nejdřív všechny je očuchám a pak si aspoň dva odnesu. Tentokrát to nedopadlo jinak :)
Cena: cca 30,-Kč/ks


Tehle mandarinkovo-lotosovej používám zrovna teď. Pokud milujete mandarinky, pomeranče nebo další citrusy, tak rozhodně neváhejte. Voní naprosto božsky a při sprchování mám vždycky pocit, že je tak půlka léta a venku minimálně 25 stupňů :D. Jo a ten sprcháč je opravdu modrej jako je jeho obal!


Tenhle sprchovej gel si nechávám na jaro. Voní krásně po růžích a ta vůně je tak úžasně jemná, že máte pocit, že se v tu chvíli rozplynete :D. Myslím, že na jaro - léto bude ideální.


Malinovo-magnoliovej sprcháč jsme dostali jako dárek, když se u nás v Hradci otevírala další nová prodejna DM. Zjistili jsme to až doma a nejdřív jsem se dost vyděsila, že jsme ho někomu omylem sbalili :D. Každopádně vůně je teda hodně silná a těžká, takže se spíš hodí teďka na to zimní období. V létě bych z něj asi byla dost přeslazená.


Pudlí sprcháč mám už druhej v pořadí a opět jako ten předchozí se hodí spíš teďka na zimu. Vanilka je tam hodně cítit, takže máte pocit, že se myjete cukrovím :D

Gel na holení
Gely na holení si už zásadně taky kupuju jen v DM a tohle si myslím ani měnit nikdy nebudu. Přijde mi, že jsou kvalitou srovnatelný s drahými gely, jsou speciálně určený pro citlivou pokožku, což mi maximálně vyhovuje, a hlavně stačí nanést opravdu malé množství a udělá vám to mega pěnu. Vždy mají v nabídce plno různých vůní, takže pokaždý šáhnu po něčem novém :) Navíc Balea dělá i svoje holicí strojky, takže přemýšlím, že vyzkouším i je.
Cena: do 70 Kč


Předpokládám, že jsem vám neukázala nic nového, ale třeba někdo z vás tápe, tak snad jsem aspoň trochu ulehčila výběr. Příští článek už bude klasické shrnutí uplynulého měsíce a nejvíc se těším, až vám ukážu, čemu jsem teďka momentálně propadla. Ale to až příští týden!

Krásný začátek února!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...