úterý 25. března 2014

Víkendová Praha

Když si chci udělat radost a aspoň trochu si zútulnit byt za pár korun, tak se čas od času vydám do Prahy. V Hradci můžu určitě doporučit Fantazii a Krásné věci, ale jak jsem už psala, tak mi tu chybí IKEA a GLÓBUS. Na CČM najdu všechno při jednom a jako bonus ještě plno dalších super obchodů. Až jednou budu velká a budu si zařizovat vlastní bydlení a mít na to dost zlaťáků, tak minimálně inspiraci budu čerpat právě tam. Ale než se tam dostaneme, projdeme si nejdřív CČM, takže uvařit čaj, kafe a jdeme:


Zrovna se tam konala výstava Julese Verna. Moc pěkné vystavené kousky, ale nevyfotila jsem všechno, protože se tam později začlo hromadit moc lidí.





Nejdříve jsem se vydala do Butlers, kde mají super DISNEY kolekci. Pokud máte rádi Mickey Mouse a Kačera Donalda, tak se tam určitě vydejte. Najdete tu všechno možný od hrníčků, přes tašky, zápisníky až po sprchový závěs!


V NANU-NANA nejsou pozadu! :)

Tahle knížka mi přišla jako naprosto úžasný dárek, který by se dal vyrobit i doma. Jde o něco podobnýho jako album pro novorozeňata, akorát pro prarodiče. Album je rozdělené do různých kategorií jako rodina, práce atd. a babička jenom vyplňuje své vzpomínky. Samozřejmě existuje i varianta pro dědečka :)

A co jsem si teda nakonec koupila?
Nemohla jsem odolat jarní tašce s kresbou Aleny Ladové, protože podobnou mám už ve vánoční variantě a květináč na jarní kvítí nebo třeba pověšení naušnic :) byla skoro povinnost.

Vánoční závislost se také projevila. Čajové svíčky jsou základ všeho, v akci měli tácky ve tvaru vánočních ozdobiček a vykrajovátka na vánoční cukroví jsem si koupit musela, protože ještě žádný nemám a do Vánoc bych určitě žádný jiný jinde neobjevila :D.
Jinak vzhledem k velikosti bytu, kde bydlím, tak se mi hodně líbilo řešení nedostatku prostoru. Měli tam plno různých krabiček s víčkama, bez, papírové, dřevěné a nevim jaké ještě. Jak jste už viděli, krabiček mám málo :D a bylo by potřeba sbírku doplnit. Další úžasná věc byla jednolůžková postel, která se dá rozložit na dvojlůžko a ještě má plno šuplíků, takže fakt ušetří plno místa. Tak třeba zase příště.

A kam chodíte nakupovat doplňky Vy? Ráda se nechám inspirovat.

Váš Andreják


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...