pondělí 31. března 2014

Fantazie

K Vánocům jsem dostala úžasný dárek a to poukazy celkem za 750 Kč do Fantazie. No a jelikož minulé pondělí sněžilo, tak byl nejvyšší čas tento vánoční dárek využít. Fantazie je hradecký obchod s dekoracemi a doplňky do domácnosti. Předem jsem si prohlédla jejich webové stránky, takže jsem šla v podstatě na jistotu a to pro svíčky (nečekaně, ale taky to mohly být nějaké krabičky :D). Překvapilo mě, že cena v kamenném obchodě je nižší než na e-shopu, takže nakonec mě jedna svíčka vyšla na 375 Kč. A co že je to za zázrak? :)


Jde o vonné svíčky od firmy Lothantique, které jsou vyrobeny z čisté přírodního vosku a bez umělých barviv. Tato firma ale nevyrábí jen svíčky, ale i kosmetiku, k jejíž výrobě se nepoužívají silikony, parabeny nebo PEG. Samozřejmě používá pouze recyklovatelné obaly a respektuje přírodu a životní prostředí.


Já jsem si vybrala fialku a bílý čaj. Musím říct, že jen podle čichu svíčky opravdu hodně voněly, některé až příliš, takže jsem radši vybrala něco míň voňavého. Přece jenom máme menší byt a dokonce se u těchto svíček nedoporučuje nechat je hořet déle než 2 hodiny, tak aby to se mnou ještě neseklo. Jako první jsem si zapálila white tea a musím říct, že voní opravdu krásně a intenzivně, během chvilky jsme měli provoněný celý byt.

Doba hoření by měla být 40 hodin, takže za tu cenu si myslím, že to stojí vyzkoušet. Pokud máte rádi svíčky jako já, tak ji určitě oceníte. Bohužel plno lidí si spojuje svíčky jen se zimou a dlouhými zimními večery, ale zkusme jim dát šanci i jindy. Tak třeba dneska večer, až si zalezete do postele s rozečtenou knížkou, zkuste si k tomu zapálit vonnou svíčku a věřte, že veškeré špatnosti z uplynulého dne budou tatam.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...