středa 19. března 2014

Kolem krku

Různých cinkrlátek mám opravdu hodně a nedávno jsem zjistila, že většinu z nich mám od svého přítele ♥. Je to hlavně tím, že si o tyto věci píšu Ježíškovi a asi jsem fakt hodná, protože je pod stromečkem většinou najdu :). A to je vždycky radosti, když rozbalím dárek a v něm je ten přívěsek, který jsem si před půl rokem vybrala na fleru a dávno jsem na něj už zapomněla. Dneska jsem se rozhodla Vám ukázat náhrdelníky, řetízky a přívěsky, které nejvíc nosím a ani si nedokážu představit tu tragédii, kdybych náhodou o některý z nich přišla.

Jako první je na řadě nejnovější kousek v mé sbírce. Je to torques a chtěla jsem ho už moooc dlouho, ale vždycky mi přišlo zbytečné za něj dávat tolik peněz. No a pak jsem na Fleru objevila tenhle, je z nerezu a kuličky na konci jsou plastové, takže není moc těžký a cena byla taky docela přijatelná. Našla jsem ho u Bendera, btw. se tak jmenuje náš papoušek :)).



Ptáček byl právě jeden z dárků k Vánocům. Vyrobila ho Acid-Designs a i když ho mám určitě už přes rok, tak stále sklízí velký úspěch kamkoliv ho vezmu. Má trošku ostřejší hrany, ale jinak je vážně bezchybný a hodí se hlavně k jednoduchým jednobarevných věcem.



Pudlík byla láska na první pohled. Hlavní důvod je to, že jsme vždycky doma pudlíka měli a až budu velká, tak si jednou taky svého vlastního pořídím. Když jsem viděla tenhle přívesek a přečetla si jméno prodejce Charliee, který se jmenuje stejně jako ten náš pudl :), tak jsem ho musela mít. OSUD!

Sova a sova byly znovu dárek. Teďka jak na to tak koukám, tak skoro všechny náhrdelníky jsou ze zvířecí říše, to asi nebude náhoda :D.

Hvězdy na krk jsou jedna z věcí, kterou jsem měla dlouhou dobu na svém wish listu (a který se jen tak mimochodem vůbec nezužuje :(( ). A stejně jako většina mých věcí je z Fleru, kde nakupuju opravdu často. :) Pokud máte rádi pin-up a rockabilly styl, tak Vám jedině můžu doporučit Marcy. Posílá zboží z Ameriky, takže to trochu dýl trvá, ale zatím mi vždycky všechno došlo v pořádku.

O víkendu jsem objednávala zase něco z ebay, takže sbírka se co nevidět rozroste o další krásné šperky a určitě o nich něco napíšu. A co vy? Objednáváte bižuterii přes internet?

Užijte si zataženou středu nejlíp, jak umíte!
Váš Andreják









Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...