sobota 15. března 2014

Dobrý den, já jsem tady nová

Vždycky jsem chtěla psát blog, ale hodně času mi zabralo jen vymyslet, o čem vlastně budu psát. Je to totiž tak, že těch zájmů mám tolik, že jsem se prostě nemohla rozhodnout. Miluju knihy, hudbu, filmy, módu, fotografování, vyrábím deníky a nedávno jsem dokonce začla jezdit na longboardu. Prostě a jednoduše zaměřit se jenom na jedno, tak stejně budu odskakovat k jinému. Nakonec vznikl Andrejak diary. Deník si píšu už asi 15 let a říkám si, že je možná škoda, že si nějaké postřehy a fotografie nechávám jen pro sebe.
Asi to bude pěkný miš maš, ale třeba se nakonec najde někdo, kdo si rád přečte něco z různých odvětví. Někdy budu psát delší články, někdy přidám jenom fotku, video, odkaz. Popravdě ani sama nevím, jak se to bude vyvíjet a jak to dopadne, ale už teďka se na to těším.

Váš Andreják
Aby nedošlo k mýlce, tak Majkl (buldoček) není můj, ale mé sestry (ano mám jednu sestru). To však nemění nic na tom, že psy miluju a asi budou jedním z mých témat :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...