pátek 21. března 2014

Jak jsem měla v pondělí Vánoce

Miluji Vánoce. Miluji je takovým způsobem, že mi nedělá problém pouštět si koledy kdykoliv během roku, přečíst si vánoční kapitolu z Dětí z Bullerbynu nebo si pustit nějaký vánoční film (ano, jednou jsem donutila přítele, abychom se v létě koukali na Popelku). Kdybych pekla cukroví, tak by určitě došlo i na něj :D. Přijde to nečekaně, po špičkách se mi to vplíží do mysli a pak už se tomu nejde bránit. Já se tomu ale ani bránit nechci, nechám se polapit a užívám si díky tomu kouzlo Vánoc několikrát do roka :). No a přesně tahle nálada mě zase po nějaké době přepadla právě v pondělí. Vypadalo to asi takhle:
  • Při mytí koupelny jsem si asi hodinu v kuse pouštěla české koledy
  • Pak dávali vánoční díl Simpsonovejch
  • Zapálila jsem si svíčku ve vánočních svícnu 
  • Uvařila jsem si čaj a poslouchala, jak se za okny prohání vítr a představovala si, že je venku obrovská vánice, kterou asi brzo budeme znát jenom z filmů.
Mé milované Děti z Bullerbynu čtené asi tak milionkrát, tahle knížka je celé mé dětství.

Nakonec to bylo krásné pondělí, i když to byl první pracovní den po víkendu a musela jsem dělat snad tu nejhorší domácí práci - mytí koupelny. Během úklidu jsem navíc zjistila, kolik vánoční dekorace mám ještě různě po bytě. Třeba v obýváku ubrus a svícen. V ložnici malý betlém a v kuchyni se na mě kření tučňák ve sněžítku.
Vím, že včera byl první jarní den a venku je momentálně asi 20 °C, ale proč si jednou neudělat radost milou vzpomínkou na nejkrásnější dny v roce. Vám všem doporučuju prožít si také Štědrý den víckrát za rok, je to příjemný relax a hlavně vyhnete se shánění dárků :)

Pokud máte Vánoce zrovna teď, tak šťastné a veselé!
Váš Andreják

 Špunt na lahev s tučňákem byl dárek od mamky pro mého přítele. Hrníček je zase můj a byl to také dárek. Všechno dohromady je z NANU NANA :)


 Tenhle betlémek je vlastně ozdobička a měl být vyhozen, tak jsem ho adoptovala :)

 A to je on! Každý rok 24. prosince čekám právě na něj, až zazvoní a pak už se jen otevřou dveře, rozsvítí se stromeček a já se vrátím do dětství.

  Knížek o Vánocích mám hodně a tohle jsou dvě z nich, jedna novější České Vánoce Josefa Lady a druhá z dětsví Veselé Vánoce s myšákem Mickeym a jeho přáteli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...