neděle 11. listopadu 2018

Nejlepší měsíc roku? 💛 Opět říjen! 🍂

💛Můj nejoblíbenější měsíc roku je za námi a já musim opět hned na začátku přiznat, že byl naprosto boží! Většinou říjen opravdu považuji za nejlepší měsíc z celého roku, ale letos musím přiznat, že mu dost šlape na paty i listopad. V životě by mě nenapadlo, že něco takovýho napíšu, ale ano, je to tak. Jsem skoro furt venku v přírodě, počasí stále přeje, jezdím na kole... Akorát mě trochu mrzí, že vůbec nemám tu sváteční radost z blížícího se adventu, která většinou v listopadu už kulminuje.








Jsme ale teprve v první třetině měsíce, tak se necháme překvapit, co si pro nás listopad nachystá. Teďka si pojďme zavzpomínat na ten krásný říjen plný barev, dobrého jídla a pití, cestování a nicnedělání :)




- První dekádu jsem strávila s Kubou a přáteli v Gruzii a kdo jste mě sledovali na IG, tak víte, jak moc nadšená jsem z téhle země byla. Opravdu to byla ta nejkrásnější dovolená v mém životě a hlavně jsem byla nadšená, že jsme se rozhodli tam vyrazit právě na podzim. První článek z tohoto krásného místa teprve sepisuji a doufám, že se mi ho brzy podaří zveřejnit.

 



A to jsme my :)

- Tak trochu jsem se bála, že kvůli dovolené prošvihnu svůj milovaný podzim tady v ČR. Naštěstí se tak nestalo a já si to krásné počasí vlastně užívám doteď. Procházela jsem si Hradec křížem krážem, hodně fotila, dýchala, koukala se 💛











- S kolegyní jsme zvládly i naše klasické kino. Kolega se nám odstěhoval do Prahy, tak už chodíme jen ve dvou. Zašly jsme na film Zrodila se hvězda, kde jsem sice nebyla moc nadšená z příběhu, ale Lady GaGa mě naprosto dostala!

- Jelikož jsem v září kvůli dovolené prošvihla svůj svátek, doháněla jsem to všechno až během října. Zašla jsem si třeba na oběd s mamkou, na pár snídaní s kamarádkama a dostala haldy krásných dárků :) Moc děkuji! Za měsíc mě čeká vánoční kolečko znovu :)

Klasické snídaně v Salieri 💛




Veganský oběd :)
A co jsem to dostala?

Paletku a štětce od PLH jsem si podarovala sama :))



Přírodní kosmetika 💛


- S Kubou jsme měli poprvé letět balónem! Let byl bohužel nakonec kvůli větru odsunut, takže jsme si aspoň udělali krásnou odpolední procházku :)





Soutok Labe a Orlice

- Den před státním svátkem u nás v práci začalo první pořádné předvánoční šílenství. Ten den jsem vůbec neměla být v práci, ale vzhledem k tomu, co se tam dělo, jsem nakonec do práce naběhla. A teda řeknu vám, že takhle rychle mi směna dlouho neutekla.

- Konečně jsem měla pár dní absolutního odpočinku. Žádné plány, žádné výlety, žádné povinnosti... prostě jen být v klidu doma 💛

Když jsem v práci objevila Vánoční koledu, musela jsem ji mít! A číst ji budu pravděpodobně ještě teďka v listopadu :)

Pája - nejzvláštnější kočka, kterou jsem kdy viděla.

Čenda a mega kaštany

Rok v lese 💛

Moje oblíbené perníky!

A tuhle krásu už mám přečtenou :)

Ořechy a jablka od kolegyně :) Brzy dostanu druhou várku :)


Četla jsem Na Větrné hůrce a bylo to dost psycho

Kuře podle My Cooking Diary - naprostá pecka


Poslední říjnový den jsem se stavila za babičkou

A v práci jsem měla slabší chvilku :D

Svíčkuju ve velkém

28.října u nás...


Noční Hradec

Úplněk mezi věžičkami

-  Taky jsme si zašli opět s Kubou na přednášku o 7měsíční svatební cestě po Jižní Americe. Sledujete někdo taky Zažij.to? Bylo to vtipné, zajímavé a za 100 Kč? Nejradši bych šla znova :D



A po přednášce na kafe :)

A to byl můj říjen. Ono se v něm vlastně až tak moc neudálo, ale ten pocit z jeho prožití mám úplně jiný. Po tom horkém létě, které vlastně probíhalo ještě v září, se vše uklidnilo, zbarvilo a já ožila. Ani listopad není jiný a já zažívám opět krásný závěr roku 💛.

Mějte se krásně, užívejte klidné nedělní svatomartinské odpoledne a brzy se snad shledáme už u předvánočních článků :)

Váš Andreják

A klasická rozlučka s Čendou :) Poslední dobou za mnou takhle ráno přijde a ještě než vstau, tak se chvilku tulíme :)

2 komentáře:

  1. Jako vždy, nádherné fotky! ♥ Tvé zachycení podzimu obdivuji pokaždé, když to vidím na instagramu, protože ty barvy, ta radost, to všechno z nich září úplně neskutečně. Taky moc nemám ještě vánoční náladu, tu očekávám tak v prosinci až. Do té doby si rovněž chci užívat pěkné a relativně teplé počasí, dokud to půjde. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A už jsi vánočně naladěná? Já se hrozně snažím, ale letos to jde nějak mimo mě a fakt mě to mrzí :( doma dělám výzdobu na poslední chvíli, nestíhám jíst čokolády z adventního kalendáře, venku 10 °C... no, snad to tedprve přijde a já si to začnu pořádně užívat...

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...