pondělí 5. listopadu 2018

🎄 Vánoční čtení 2018 🎄

I když to venku stále vypadá tak max. na konec září, nenechme se klamat, LISTOPAD je tu! To pro mě jako milovníka Vánoc znamená jediné - odstartovat letošní vánoční čtení. Knih mám vybraných pro tuto příležitos opravdu dost, takže není čas ztrácet čas. Ještě než vám je ale ukážu, měli bychom si asi shrnout čtení podzimní.


Připraveno jsem měla deset knih a nakonec jsem zvládla přečíst přesně polovinu. Považuji to za úspěch, jelikož jsem tento seznam prokládala hodně společným čtením s Marge a navíc cca 14 dní jsem nečetla kvůli dovolené vůbec. Rozhodně doufám, že ke zbytku ze seznamu se dostanu postupně. Moje mamka třeba teďka dočetla Rodinné prokletí a moc se jí to líbilo, tak mě aspoň pořádně nalákala.


A co mě tedy za čtení čeká v příštích dvou měsících?
Samé Vánoce! Jak taky jinak, že? :) Některé knihy ze seznamu si šetřím ještě z minulého roku, některé jsem si dokoupila letos a některé dostala. Celkem do dělá krásných 9 kousků a trochu se bojím, abych si je nestihla přečíst všechny ještě teďka v listopadu. Naštěstí to čtení prokládám výzvou s Marge, takže snad to nehrozí.


O knihách se opět rozepíšu až po jejich přečtení, teďka máte aspoň proklikem možnost se dostat na anotaci. Tak jdeme na to, třeba někoho svým výběrem ještě inspiruji k pořízení si nějakých vánočních knih. Většina z nich je totiž navíc z Levných knih, tudíž sehnatelná za pár korun.










Tak co? Nechali jste se nalákat na vánoční čtení? :)
Dejte mi určitě vědět, jestli máte taky nějaký seznam na četbu na Vánoce nebo každý rok čtete pravidelně nějakou vybranou knihu. Já si takhle čtu třeba Veselé Vánoce s myšákem Mickeym a jeho přáteli nebo České Vánoce Josefa Lady. Naprosto to miluju!

Ale teďka už musím pádit do práce (na kole v listopadu, chápete to? :D), takže se mějte krásně a doufám, že zase brzy na čtenou :)

Váš Andreják

2 komentáře:

  1. Já mám v plánu číst Vánoce Hercula Poirota, bude to zároveň knížka do čtenářské výzvy na databázi knih. Je to hrozný, letos mi to vůbec nešlo plnit. Zatímco loni jsem už v březnu měla přečteno, letos mi ještě chybí tři knížky a ty předešlé jsem hledala s dost velkou námahou. Nejhorší byla knížka, v níž se postava jmenuje jako já. To bylo fakt téměř nemožné. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně v čtenářské výzvě zbývá splnit už asi jen 5 bodů, ale teďka už vím, že to stejně nedám. Třeba najít knihu, která byla poprvé vydána v roce mého narození, se mi popravdě ani hledat nechce :D A cos nakonec sehnala s tvým jménem? Já to měla naštěstí o dost jednodušší :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...