čtvrtek 11. dubna 2019

Várka z Levných knih XXXVIII.

Tak jo, můj konec v LK se blíží tak rychle, že není čas ztrácet čas a já se svými nákupy knih už ani nečekám do výplaty. Chápete, že v květnu bude moje poslední várka z LK, kdy budu ještě nakupovat jako zaměstnanec? Neuvěřitelně rychle to uteklo! I přes tento důležitý fakt se ale držím zkrátka a beru to zatím stále po těch max. 5 knihách. Přihodila jsem tam i jednu klasiku, která nám teďka přišla jako novinka a jsem z ní mega nadšená, a celková utracená částka 385 Kč? Paráda!



Co se týče fotek, tak jste si asi všimli, že jsou z nového prostředí. Upřímně jsem se už nemohla dočkat, až nafotím článek právě z našeho nového domova ❤ a furt mi přijde naprosto neuvěřitelné, že už je to tady! Většina fotek k povídacím článkům už snad bude pocházet odsud a jelikož se hodně z vás ptalo, jestli bude i více fotek chalupy, tak ano, bude. Mám v plánu psát články o zabydlování se :)

A teď už zpátky ke knížkám!

Sen ve snu
A začnu rovnou tou horkou novinkou z klasiky, co nám dorazila na krám. E.A.Poe je srdcovka velkého množství čtenářů a já se ani nedivím. My jsme na gymplu četli Havrana, profesor nám ho pouštěl i namluveného a mně tahle báseň naprosto učarovala. A teď ji díky Snu ve snu mám i doma!!! Konečně! Hrozně se těším, až se na tuhle sbírku básní vrhnu, i když víte, jak špatně na tom s poezií jsem. Poeovi ale rozhodně dám šanci. Ta obálka je naprosto fenomenální a ještě mi krásně ladí do sbírky z nakladatelství Garamond ❤

Cena: 79 Kč


Zahrada spáčů
A hned po klasice tu mám jednu knihu pro děti/mládež. YA knihy jsem už opravdu neměla v plánu si kupovat, ale šlo snad tomuhle odolat? Víte, jak moc se mi líbila Skvostná země, kde malá Judita vyrůstá v silně věřící rodině. V Zahradě spáčů se setkáváme s Pearl, která nezná nic jiného, než život v sektě. Díky navázání přátelství s nově přistěhovanou rodinou však Pearl zjistí, jak vypadá svět venku a touží ho poznat na vlastní oči. To zní hodně dobře! Jsem moc zvědavá, jak bude nakonec kniha zpracovaná.

Cena: 59 Kč


Hybatelé
Jakmile nám se zbožím přišel nový Mitchell, věděla jsem, že ho musím mít. Jeho Atlas mraků jsem viděla pouze zfilmovaný, ale zaujal mě natolik, že jsem si pořidila Třináct měsíců, které jsme měli v LK. Ke knize jsem se ještě ani nedostala, ale vzhledem k tomu, že mi všichni doporučují naprosto cokoliv od tohoto autora, tak jsem neváhala a pořídila si i Hybatele. Jedná se o autorovu prvotinu a dle anotace už teďka vím, že zklamaná prostě ani být nemůžu. Opět jde o ten spletenec různých lidských osudů, které zdánlivě vypadají, že do sebe v životě nemůžou zapadnout a ejhle! Ono jo! Achjo, kéž by den měl aspoň 50 hodin a já tím získala trochu víc času na čtení.

Cena: 99 Kč


Léčivé síly ze zahrádky
Tuhle brožovanou knížečku bych si asi jen tak sama nepořídila. Chodila k nám ale pravidelně paní, která si pokaždé tak 2-5 kusů této publikace koupila, a když už tam byla opravdu poněkolikáté, tak se nám svěřila, že tahle kniha je nejlepší, kterou zatím na toto téma viděla. Kupovala ji proto pro známé, příbuzné, kamarády a mně to nedalo a šla do ní taky nakouknout. V době, kdy jsem si ji dala bokem do šuplíku, by mě ani nenapadlo, že se tak rychle naplní čas našeho stěhování se na vesnici a já ji nakonec vylovím a koupím si ji. Ale je to tak, nadešel její čas a já už si v ní můžu listovat a plánovat, co si vysadím na zahrádku, co je na které neduhy dobré, co se suší a co se užívá čerstvé.

Cena: 49 Kč


Lidové vánoční ozdoby
A celé svoje dubnové nákupy v LK nemůžu završit ničím jiným než Vánocemi! :D Ozdoby byly poslední knihou ze série těch tří krásných velkých zelených knih na téma Vánoce v Česku a já jsem opravdu ráda, že jsem vytrvala a všechny tři si pořídila, protože jsou naprosto úžasné! Myslím, že tohle je pro milovníky Vánoc must have, i když se trochu obávám, že je teďka asi už neseženete. Ne, že by byly vyprodané, ale přece jenom teďka bude vánoční zboží už z prodeje stažené a prodejny ho vytáhnou opět až na podzim. Dá se ale určitě objednat přes e-shop i s možností vyzvednutí na prodejně, tak to zkuste :)

Cena: 99 Kč


Co se týče mého dosavadního dubnového čtení, tak mám zatím jednu knihu dočtenou a 2 rozečtené. Na konec týdne je hlášeno nějaké velké ochlazení, tak doufám, že to vyjde, jelikož bych trochu potřebovala ty čtecí resty dohnat. Navíc nás čeká víkend opět strávený na chalupě, takže by se celkem hodilo zachumlat se do peřin, číst si, popíjet čaj a občas se kouknout na zahradu. Tak uvidíme, jak to nakonec dopadne.

Užijte si čtvrtek a dejte mi vědět, co jste si naposled pořídili v Levných knihách!

Váš Andreják



6 komentářů:

  1. Chalupa vypadá úžasně! A když končíš v LK, co budeš dál dělat? Našla sis něco blíž bydlišti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, díky moc :) ano, už jsem koukala na nějaké nabídky v okolí a z jedné firmy se mi ozvali zpět, takže budu asi zpět v e-shopovém oboru :)

      Vymazat
    2. skvělé! Tak ať Tě to baví a těším se další novinky :)

      Vymazat
    3. Musím se teďka krotit, abych psala taky o něčem jiném než o tom bydlení :D ale už se těším, až to tady nafotím po celkovém nastěhování. Až to tu prostě bude vypadat jako domov a ne jako holobyt. Už se to blíží, čeká mě poslední měsíc v práci! :)

      Vymazat
  2. Možná mi to uniklo, ale jak to, že v LK končíš? Případně budeš o tom všem psát nějaký článek? Předpokládám,že to souvisí s bydlením? :)
    Měj se krásně. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, budu končit kvůli stěhování. Časově se mi nevyplatí dojíždět a už se mi dokonce ozvali z jedné firmy tady v okolí :) bude to pro mě další nový začátek, tak jsem moc zvědavá, jak se s tím poperu :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...