pondělí 8. dubna 2019

První víkend doma 🏡

Půl roku neuvěřitelných úředních machinací je konečně za námi a i když se to zdálo naprosto nekonečné a měli jsme pocit, že se nikdy nedočkáme, tak se to najednou tak rychle překulilo, že jsme uplynulý víkend mohli strávit první noc v našem novém domově.  
Ve středu jsme jeli na otočku pro klíče a v sobotu jsme stěhovali první věci... 

Hrníček nalezen v kredenci, bábovka od ségry jako dárek pro mamku k narozeninám :)

PANEBOŽE! Už je to tady! A mně to furt nedochází. Nechápu, že tu nejsme jen na dovolenou, ale že se sem za měsíc a půl stěhujeme nastálo. Že když tu nějaké věci zapomenu, tak se nic neděje, další víkend je znovu uvidím. Že si tu můžu všechno přizpůsobit podle svého. Že můžu chodit na nekonečné procházky přírodou... A že můžu dělat i plno dalších jiných věcí, které mě ale zrovna teďka nenapadají.

Tahle fotka vznikla po převzetí klíčů. Bohužel to není moc vidět, ale v pravé ruce držím právě klíče! :D




Takhle vypadá naše chalupa zepředu :)

Vyrazili jsme v sobotu ráno v 9, protože jsme to ještě vzali přes Breno, abychom vybrali dekor podlah do hlavní světnice a knihovny. Nakonec vyhrál klasický přírodní dub a Kuba s kamarádem ho budou týden po Velikonocích pokládat. Podlaha je pro mě základ, protože v těchto místnostech je teďka momentálně koberec a ten tam nechci.

Vypadá nádherně! Jako dokonalá imitace dřeva.

V chalupě nám zůstal původní nábytek po předchozích majitelích spolu s celkem 5 postelemi, které samozřejmě nevyužijeme. Moc se mi ale líbí krásné chalupářské skříně i skleník, takže ty rozhodně zůstanou nadále v naší domácnosti. Hodně jsem se těšila i na křesla, která se skrývala pod šíleným oranžovým oblečkem. Myslela jsem si, že budou hodně zničena, a proto jsou znovu potažena, ale když jsem je svlékla, nestačila jsem se divit. Jsou opravdu nádherná a vypadá to, že bude jen potřeba je pořádně vyčistit.

Třeba tahle lampička mě úplně dostala

Na zdech zůstalo plno obrázků, které ještě musíme protřídit, protože obrazy máme i vlastní

Ten skleník! Jinak lustr i postel budou vyměněny.

Kuchyň je tak velká, že v ní vzniká ozvěna :D
Křesla s potahem a křesla svlečená - je to sakra rozdíl
Mvjeme s Kubou nádobí :)

Počasí ten den bylo jako na houpačce, takže jsme nejdřív byli venku na zahradě. Kuba stěhoval nějaké věci z kůlny, která půjde do 14 dní k zemi, a ségra mezitím objevovala krásy půdy a stodoly. Dokonce objevila ve staré kredenci opravdu hoooodně staré knihy, které si postupně přestěhuji do chalupy. Našla i pár kousků nábytku, které bude stačit jen obrousit a nalakovat a znovu poputují zpět do našeho příbytku.

Třeba tahle lavička bude naprosto dokonalá :)

Naše zahrádka s kytičkami





Když začalo fučet, tak jsme si skočili na oběd na bramboráky, odpoledne strávili uvnitř a navečer zase vyrazili ven, abychom trochu obhlídli okolí.


Já měla s olomouckými tvarůžky, ségra s hermelínem, Kuba s pikantní směsí a mamka se špenátem a vepřovým masem









Celou cestu jsem se tak kochala, že jsem zjistila, že vlastně ani nemám moc fotek

První noc nakonec nebyla nic moc, protože ty postele, které jsme zdědili, fakt nestály za nic :D. Ale aspoň jsme brzy vstali, nasnídali se a cestou na vlak to vzali přes Ratibořice. Ta snídaně byla snad lepší, než jakou jsem si ji vysnila. Otevřela jsem si okno, nasávala ranní vzduch a poslouchala ptáky. Do toho v dáli letěly balóny a já jsem byla jak v Jiříkové vidění. To bylo tak strašně moc krásný!

Dobré ráno!

A cestou do Ratibořic jsem objevila svoje nové oblíbené místo, tak snad tam nechodí moc lidí :D









Teďka jsme už doma a rozmejšlíme, kam dáme kterou skříňku a podobně. Vypadá to, že až na jednu knihovnu se nám vejde vše, jak jsme zamýšleli. Jinak jsme toho tento víkend moc nestihli, ale už se těším, až se budeme postupně zabydlovat a já vám budu ukazovat změny, kterými naše chaloupka prochází. Hnedka po příjezdu zpět do Hradce jsem třeba začala vystřihovat jarní dekorace do okna. Jooo, na tohle jsem se těšila hodně :)

Teďka už se ale chystám do práce, takže se pro dnešek musím rozloučit. Hnedka další víkend se ale do našeho nového domova opět chystáme a máme v plánu se vrhnout na zahrádku. Tak uvidíme, jestli bude co ukázat, že bych znovu sepsala takovou malou fotodokumentaci.

Krásné pondělí vám přeji a snad se brzy potkáme u dalšího článku věnovanému knihám, ale nafoceného kde jinde než v novém :D

Váš Andreják


4 komentáře:

  1. Já vám to táááááák moc přeji! <3 A musím říct, že asi děsně nutně potřebuji k vám na návštěvu. :D Moc se těším na další články a fotky z nového doma. :) Ať se vám tam krásně žije. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niky, moc děkujeme! <3 A klidně na návštěvu přijet můžeš, já tě ráda poznám naživo :)

      Vymazat
  2. Na tenhle článek jsem se strašně moc těšila a opravdu jsem si ho užila. Moc vám to přeji, že jste si takhle splnili sen, chalupa je opravdu nádherná. Držím palce, aby se vám tam hezky žilo. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme! :) Já bych teďka nejradši nepsala o ničem jiném, nestíhám už ani číst, ale musím se krotit, abych to tady celé nezaspamovala :D.

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...