pondělí 15. dubna 2019

Nedělní miniotočka doma 🏡

Uplynulý víkend jsme měli původně v plánu trávit na vesnici, pak nám to předpověď počasí rozmluvila, protože hlásili sněžení a my chtěli dělat na zahradě, abychom se tam stejně na otočku v neděli vypravili. Šíleně fučelo, Kuba šel jen v mikině a já naopak hrozně nabalená. Oblíkání asi budeme muset ještě trochu vychytat, nějak na to nejsme zvyklí.




Během dne se ale počasí umoudřilo a začalo pěkně svítit sluníčko, takže....

Co jsme tedy za těch pár hodin stihli:
1) ostříhat hortenzii
2) seznámit se s budoucími sousedy
3) vylepit jarní výzdobu do okna
4) zjistit, že Kubovi internet na mobilu i počítači jde, zatímco mně ani omylem
5) dovézt nějaké čisticí prostředky (ocet, kyselinu citronovou a jedlou sodu :D)
6) dovézt nějaké další nezbytnosti, bez kterých není domov domovem!
7) zjistit, že tu asi hodně pršelo, jelikož sud s vodou byl vrchovatý

Nezbytné serepetičky od babičky

Svíčka v hrníčku od Denisky z Radosti z lesa

Kuba maká

A já budu muset o víkendu umýt okna

Ale výzdoba je tam!




Doma jsem pak ještě konečně objednala tu svoji vysněnou koupelnu, kterou vám pak ukážu, až bude komplet. Jinak chalupa je momentálně vzhůru nohama, což jsem vám ani nefotila. Kuba se tu minulý týden stavoval kvůli podlaze, takže je hodně nábytku odstěhováno, aby se pak nemuselo stěhovat vše naráz. No, už se nemůžu dočkat, až bude vše tam, kde má být a já si to tu začnu aspoň trochu zvelebovat.

Kousek kuchyně :)



Na zahrádce stále vše v plném rozpuku a třeba tulipány ještě ani nerozkvetly :)




Cestou zpět už bylo venku krásné jaro, člověk se musel usmívat, dokud nepřišel na nádraží a nezjistil, že je neděle a všichni studenti odjíždějí do škol :D. No díkybohu, že to máme jen 2 zastávky rychlíkem, takže to sezení na schodech u dveří nebylo až tak strašné. Navíc jsem měla s sebou skvělou knížku o Vánocích, takže mi bylo jedno i to, že jsme pak museli běžet ještě na MHD :D.

Teďka nás už čekají pouhé tři dny v práci a opět se vydáme směr vesnice!

Juchů, už se nemůžu dočkat.

Krásné pondělí přeji 💚

Váš Andreják

Hřbitov padlých z bitvy 1866



A tahle chaloupka je prý také na prodej :)

1 komentář:

  1. Tohle mi přijde tak krásně jarní. Dny se prodlužují, ptáci zpívají a vy si zařizujete nové, snové bydlení. S tím počasím mám taky poslední dobou trochu problémy, protože ráno je zima (a na kole mi omrzají uši a prsty :D) a jinak je přes den většinou nádherně a kraťasově. :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...