čtvrtek 6. dubna 2017

Byl březen akčnější než únor?

Vůbec se mi nelíbilo, jak jsem v únoru skoro nic nestihla, takže jsem si dala předsevzetí, že v březnu to bude lepší. Sepsala jsem si takový plánek předem, v kterém jsem měla nárok na flákání maximálně jeden den. Neexistovalo vícedenní nicnedělání :D. Díky tomu jsem fakt stihla hafo věcí a akcí, ale nějak jsem totálně zazdila čtení. Za březen mám proto jenom 5 přečtených knížek a to ještě můžu být ráda, že aspoň něco. Když si to ale zpětně zrekapituluju, tak mi to za ty zážitky fakt stálo.








💜 březen jsem odstartovala svýma narozkama a výletem do Železného Brodu a Semil (článek zde)

Kuba si tam dal dortík :D
a já jsem si tam koupila tyhle úžasný omalovánky

💜 pokračovala jsem oslavou s tátou a Kubovou rodinou a pak jsem odpadla s rýmou :D

💜 měla jsem ale jenom jeden den na vykurýrování, protože jsem hnedka odjížděla s nej kamarádkou na výlet do Pohádkové vesničky a Pekla (článek zde)

čajíček na pokoji

a takhle jsme si cpaly pupky


omnomnomnom

💜 hned druhý den po návratu jsem se poprvé zúčastnila akce Pecha Kucha. Byla jsem naprosto spokojená a 10.5. jdu na další.

💜 oslavili jsme s Čendou jeho narozeniny 🎂


💜 dostala jsem plno knížek a pár si jich i koupila :D


💜 prošla jsem si v Hradci nové kavárny, čajovny, bary a další podniky, kde jsem ještě nebyla

v čajovně jsem jako doma :D
horkej mošt s rumem - naprosto luxusní kombinace, vůbec jsem to nečekala
a občas si dám něco dobrýho u mamky :D

💜 oslavili jsme třicetiny švagra


💜 zašli si na Info Tour a první farmářské trhy

💜 pravidelně jsme chodili na play off v hokeji. Hradci se tak daří, že dokonce postoupil až do semifinále.

💜 navštívila jsem konečně kamarádku v Chlumci nad Cidlinou (článek zde)


💜 2x jsem zašla do kina s kámoškou, co jsem ji hafo dlouho neviděla. Byly jsme na Trainspotting 2 a Jackie.

💜 zahájila jsem longboardovou sezónu s pouze jedním držkopádem = veliký úspěch :D

💜 zahájila jsem in-line sezónu bez držkopádu = megagiga veliký úspěch :D, celkem nakonec ujeto za ten týden 44 km.

užívala jsem si bruslení při západu slunce :)

💜 zvládli jsme i divadlo - opět talkshow Kvůli čeho?


💜 pokračovala jsem v plavání. Celkem uplaváno 75 bazénů, což je 3,75 km.

💜 hodně jsem fotila a konečně jsem u toho nemrzla :D



tuhle fotku miluju


💜 odstartovala jsem zmrzlinovou sezónu a to tradičně jako každý rok jahodovou vodovou


💜 vrcholem měsíce nakonec byl opětovný nástup do Levných knih 💜 ještě tomu doteď nemůžu uvěřit, ale už 14 dní opět trávím v práci svých snů.

A jaký byl váš březen?

Já teďka už pomalu ale jistě balím na letošní vrchol roku (i když teďka si nejsem jistá, jestli to nebyl nástup do LK :D). Doufala jsem, že vám předpřipravím nějaké články, ale obávám se, že se mi to asi nepodaří stihnout. Tak snad mi zachováte přízeň i přes 3týdenní nečinnost :) Odlítáme ale až 13. dubna, takže do té doby vám tu ještě něco sepíšu.

Parádní čtvrtek vám všem :)

Váš Andreják

A jako vždy se s vámi loučí Čenda :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...