čtvrtek 17. května 2018

100 prožitých dní (1 - 10)

Když jsem na konci března (28.3.) startovala svoji výzvu 100 prožitých dní, ani jsem netušila, že první dekádu budu mít za sebou už skoro za měsíc. Prvních 10 prožitých dní jsem totiž stihla zažít do 5. května, takže to byla opravdu rychlovka a moje radost nebere konce. Většinu těch dnů jsem strávila buď na cestách, nebo naopak doma na zahradě. Pokaždý mě ten den naplnila úplně jiná činnost a to se mi na tom líbí asi nejvíc. To, jak jsou ty prožité dny různorodé.

Proč jsem vůbec 100 prožitých dní rozjela jste si mohli přečíst tady. Tímto projektem jsem si hlavně chtěla dokázat, že nemusí být každý den posvícení, ale i tak si večer můžeme říct, že dnešek stál za to. A přitom ho můžeme celý proválet, prokecat s kámoškama, nebo strávit v práci. Každý má to měřítko dobře stráveného dne jiné a to je na tom právě to nejlepší.

A jak tedy vypadalo mých prvních 10 dní?

1. prožitý den - 31.3.2018
Začínaly Velikonoce a my jsme s Kubou odjížděli na první letošní větší výlet s přespáním. Čekal nás prodloužený víkend v Prostějově. Počasí bylo sice takové halabala, ale objevili jsme kino Metro 70, což bylo úplně mega giga hipster kino. Pro mě to znamenalo úžasnej zážitek tam jenom být a navíc promítali Planetu Česko, což jsem si snad nemohla ani nic lepšího přát. Večeřeli jsme v krásné chorvatské restauraci, kde nám nečekaně napadla myšlenka, že bychom se mohli klidně vypravit na dovolenou do Chorvatsku. Prošli jsme si město, nafotili památky a večer běželi v brutálním slejváku na pokoj. :D

Okénko v kině :D

2. prožitý den - 1.4.2018
Další prožitý den následoval hned poté. Čekal nás výlet do Čech pod Kosířem, kde jsme si užili super prohlídku v Muzeu kočárů a na zámku. V zámecké kavárně jsme stylově poobědvali chleba s tvarůžky a čajem Vietnam. Já to ještě zapila horkou čokoládou a Kuba pivem Haltýř. Oba jsme v pořádku zvládli dojet zpět na hotel, což doteď nechápu :D. Opět jsme se navečeřeli v chorvatské restauraci a večer jsme absolvovali návrat na penzion jak po 10 pivech :D Takhle jsem se nenasmála ani nepamatuju.

Nepovedená fotka z Čech pod Kosířem :D

Foukalo ... trochu

3. prožitý den - 2.4.2018
Den návratu z dovolené většinu nepatří mezi moje oblíbené, protože ho strávím skoro celý na cestách a doma pak jenom peru a uklízím. Tenhle byl ale velkou výjimkou. Konečně se udobřilo počasí a vykouklo sluníčko, takže člověk měl hned lepší náladu. Doma jsem trochu poklidila a díky teplejšímu počasí jsme mohli konečně přesunout spaní zpět do ložnice. Převlíkla jsem peřiny a udělala si díky tomu krásnou hygge atmosféru. Hlavně jsem se ale šla seznámit se ségřiným koněm!

Kůň žere psa

4. prožitý den - 7.4.2018
Na začátek dubna budu asi celkově hodně dlouho vzpomínat, protože to byl jeden den lepší než druhej. Druhý dubnový víkend jsme se s Marge a Petrem vypravili na výlet do Drábských světniček a na Mužský. Byl to takový ten první pořádně jarní den, takže jsem se spálila :D. A dvakrát nám málem ujel vlak :D. Víc jsem z toho dne sepsala tady, tak se můžete mrknout, a my už pomalu plánujeme další výlet, kam bychom se takhle ve třech mohli vypravit.

5. prožitý den - 14.4.2018
Tenhle sobotní den měl samá svá letošní poprvé. Podařilo se nám zdárně a bez újmy zahájit cyklistickou sezónu. Ujeli jsme sice asi jen 17 kiláků, ale zvládli jsme se dát první letošní točenou zmrzlinu, kde jsme dokonce byli jako úplně první zákazníci roku 2018, a navštívit farmářské trhy. Ty byly nakonec docela zklamání kvůli naprosto enormnímu počtu návštěvníků, ale aspoň jsme si něco dobrého nakoupili.

A odpoledne jsme ještě vyrazili do přírody

6. prožitý den - 21.4.2018
A ten víkend následující teda taky stál za to. Výlet Krouna - Předhradí už vám asi představovat nemusím. Jak už jste se mohli dočíst zde, nejdřív jsme přejeli zastávku, pak jsme jeli totálně narvaným vlakem, Kuba mi rozerval silonky, slezli jsme si nultou ferratu a skoro běželi na vlak zpátky do HK :D Tak aspoň, že jsem za odměnu dostala zmrzlinu!

7. prožitý den - 22.4.2018
Druhý den už jsme naštěstí nikam nejeli, ale užili jsme si ho i tak. To byl přesně ten druhý typ prožitého dne, o kterém jsem psala na začátku. Byli jsme prostě a jednoduše doma. Tu neděli jsme se totiž rozhodli konečně uklidit špajz. S výsledkem jsem nadmíru spokojená a fakt mám radost, že už to máme z krku. Odpoledne jsme pak šli oslavit narozeniny mojí super šikovné švagrové. Jo, je to ta, která kouzlí pomocí háčku super hračky :)

8. prožitý den - 28.4.2018
Tuhle sobotu bylo původně v plánu jet na kole do Kunětic, kde točí luxusní zmrzlinu. Ten den ale nakonec dopadl úplně jinak, i když tu zmrzlinu jsme si nakonec dali taky. Vypravili jsme se na Nábřeží gurmánů, kde jsme měli sraz s Michalem (to je ten, co s náma jezdí na dovolený mimo Evropu) a dali s s ním pivo, hotdog a gruzínskou placku. Ten den bylo opravdu krásně, takže odpoledne jsme strávili na zahradě, kde jsem aspoň nafotila knížky do článku. Od rána do večera jsme byli venku na čerstvém vzduchu a musím říct, že tyhle dny miluju úplně nejvíc.

9. prožitý den - 29.4.2018
A aby toho čerstvýho vzduchu nebylo málo, tak neděli jsme strávili taky celý den venku. Oběd jsme si dali u nás na zahradě, odpoledne se vydali na grilovačku ke Kubovým rodičům a jako bonus toho dne padlo konečné rozhodnutí ohledně našeho vysněného bydlení 💗 Na tenhle den dlouho nezapomenu.

10. prožitý den - 5.5.2018
První dekádu jsem nemohla zakončit líp než objevením Tábora a jeho okolí. Prošli jsme si staré město, udělali si výlet do Klokot, navečeřeli se v Café La Torta, na což vzpomínám doteď!, a hlavně si večer užili neplánovaný koncert Melody Makers. Tenhle den byl tak magickej a dojemnej. Tábor si mě naprosto dostal, protože kombinace super lidi a krásné misto je fakt nepřekonatelná.

Po dopsání tohoto článku jsem zjistila 2 důležitý informace. Z těch opravdu odpočinkových prožitých dnů většinou nemám žádnou fotku a ani jeden z prožitých dnů první dekády jsem nestrávila v práci. Poslední dobou chodím totiž na 10hodinové směny a většinou proto celý ten den věnuju povinnostem. Díky tomu mi ale zbývá více času na ty opravdové zážitky. Třeba zítra se vyprávím znovu za Marge do Prahy a oslavíme dodatečně její narozeniny. Už teďka vím, že ten den stopro zařadím mezi ty prožité a hrozně se na to těším!

Krásný večer vám přeji a užijte si víkend :)