sobota 5. května 2018

Jak jsem prožila duben 2018?

Duben - jeden z mých nejmilejších měsíců - je už za námi. Venku probíhá skoro léto, a tak je koukám nejvyšší čas si shrnout první a letos asi i poslední jarní měsíc roku 2018. Konečně skončila ta dlouhá protivná a mokrá zima o ničem, člověk se skoro ani nestihl rozkoukat a užít si rozkvetlé přírody a najednou tu bylo léto. Na fotkách to je vidět nejvíc. Na začátku měsíce ještě klepu kosu v kabátě a na konci už běhám jenom v šatech :).
Duben ale rozhodně stál za to.
Byl opět plný výletů, lítání po venku, první bouřky, ale i kultury a jídla.

A jaký byl váš duben?

- Velikonoce jsme s Kubou strávili v Prostějově (a přečíst si o nich můžete tady). Byl to krásný výlet, na kterém jsme se hodně zasmáli a ihned po příjezdu zpět do Hradce jsme objednali další výlet. A ano, je to ten, na kterém jsme teďka :D Jižní Čechy jsou prostě nejlepší!

- Ještě v den příjezdu z Velikonoc jsem se šla seznámit se ségřiným koněm 😍🐴

Přišlápla mi nohu, ale už jsem jí to odpustila :D

- Doma jsem se dlouho nezdržela a hnedka další víkend vyrazila na výlet s Marge. Vydali jsme se spolu a ještě s naším průvodcem Petrem do Turnova, Příhrazských skal, Drábských světniček a na Mužského. Samozřejmě jsem to opět celé dokumentovala, takže si o tomhle výletě taky můžete něco přečíst zde.

Hradecké nádraží v sedm ráno

- Ani v dubnu jsem nezahálela a vydala se do kina s Denčou. Tentokrát jsme našeho mužského kolegu nechali doma a vypravili se na romanťárnu Den co den. PANEBOŽE! Nutně si potřebuju přečíst knihu!

- Konečně se na pár dní ukázalo jaro, které mělo oproti loňsku minimálně 14 dní zpoždění. Když si ale vzpomenu, jak se ještě loni vrátily mrazy, tak možná líp, že to letos dopadlo jak to dopadlo. Konečně jsem ale vyrazila ven fotit přírodu, začala praktikovat dlouhé procházky a opět se vrátila k chození z práce pěšky :) (teďka v květnu už jezdím na kole :))

- V dubnu jsem měla celkem 8 prožitých dní! Už pomalu chystám článek s první dekádou, protože bych vám ráda ukázala, že každý den nemusí být super úžasný a i tak ho přitom můžete parádně prožít.

- A taky jsem si prožila první bouřku. To je vždycky takový zvláštní pocit po té zimě.

- S Kubou jsme si zajeli na první letošní točenou zmrzlinu. Dokonce jsme byli úplně první zákazníci, protože jsme to nějak časově nevychytali a z farmářských trhů jsme tam dojeli nějak rychle. Ten den jsme totiž měli i první cyklovyjížďku a než si na to člověk zase zvykne.... :D

Čekáme

- Tradičně jsem si aspoň dvakrát musela zajít na pizzu. Téhle slabosti se asi nikdy nevzdám.

A když už jsme u toho jídla...

... v dubnu jsme si zašli na večeři do Duranu

Dostali jsme k Vánocům poukaz a málem nám propadnul

Nějak jsme si nevšimli data, kdy končí, ale dobře to dopadlo :D

A jedna véča doma :D

Luxusní dort od Kubovy maminky

A palačinky, které na mě doma čekaly, když jsem přijela z práce

A tohle je už snídaně, na kterou jsme se stavily s Denčou před prací

Byla tak luxusní, že jsem v té kavárně pak zapomněla mobil...

Kravička na mléko mě dostala

- Aby těch výletů nebylo málo, nechali jsme se s Kubou nalákat na výlet v okolí řeky Krounky, o kterém jsme si přečetli na serveru iDnes.cz. Jak ten výlet nakonec probíhal, si můžete přečíst tady. Stálo to teda fakt za to :D.

- Teprve v dubnu jsem si odškrtla jeden z bodů svého zimního restlistu a to úklid špajze. Strávili jsme na tom sice celý den, ale ten výsledek stojí za to. Byl objeven funkční pressovač, plno nepotřebných věcí se vytřídilo a teďka se do špajzky chodím mimo jiné i kochat. A jak to tam krásně voní kávou!

Článek o restech taky chystám

A určitě tam budou fotky před a po

- Poslední dubnový víkend bylo v plánu udělat si první větší cyklovýlet na vyhlášenou zmrzlinu do Kunětic. Nakonec ale zvítězila lenost a zašli jsme radši na Nábřeží gurmánů. To je jedna z akcí tzv. Hradeckých nábřeží, o které se ještě blíže rozepíšu v jiném článku. Každopádně jsme tam narazili na pravé gruzínské placky, které chutnaly jako pizza, takže na letošní dovolené budu asi z jídla nadšená :D.

- Neděli jsme pak strávili celou venku. Obědvali jsme na zahradě, odpoledne se přesunuli ke Kubovým rodičům na grilovačku a vrátili se pořádně vyvětraný a dokonce i trochu opálený až večer. Tyhle dny naprosto miluju a těšila jsem se na ně celou zimu.

Modelka! :D

- Čarodějnice jsem i přes veškeré plány nakonec strávila v práci. Onemocněla nám kolegyně, tak jsem místo ní vzala směnu až do večera. O grilování jsem ale nepřišla, protože Kuba za mnou přijel do práce, koukli jsme se ještě spolu do Electroworldu na nějaké ty retrogramofony a večer hodili na gril hermelíny. Ten den jsem navíc jela do práce poprvé na kole a od té doby jezdím furt!

Čendovo závěrečné okénko

Psaní shrnujících článků za celý měsíc prostě zbožňuju! Vždycky koukám, kolik jsem toho za ten měsíc vlastně stihla, i když se to třeba vůbec nemusí zdát. Tak doufám, že i váš duben stál za to. Klidně mi napište, co jste dělali, kde jste byli, co vám chutnalo nebo kolik knih jste stihli přečíst. Já si jdu mezitím užít další prožitý den v Táboře.

Parádní sobotu a celý prodloužený víkend vám přeji!

Váš Andreják

A tyhle šaty si koupim, až je zlevněj! :D