úterý 16. října 2018

Várka z Levných knih XXXII.

A je to. Půlka října je opět za námi, i když venku to spíš vypadá na krásný začátek září. Kalendář však ani počasí neoklame, podzim je mezi námi a s ním i čas na další várku z LK. A nikoho asi nepřekvapí, že se náš obchod začíná pomalu ale jistě plnit vánočním zbožím. Ono se to nezdá, ale skoro za 2 měsíce už to vypukne. A vzhledem k tomu, že je mi to vánoční zboží naservírováno přímo pod nos, nemohla jsem odolat a nějaké vánoční knížky si také pořídila. No a jsem z nich fakt dost nadšená, takže žádné okecávačky a jdeme rovnou na to!



Pořídila jsem si celkem 5 knih, takže stále dodržuji své pravidlo nákupu max. 5 knih. Utratila jsem za ně 415 Kč a splnila i podmínku minimálně jedné klasiky. Dokonce mám dvě! :)


Moje nejkrásnější vánoční knížka
Nemůžu začít ničím jiným než právě Vánoci a knihou, z které jsem asi nadšená nejvíc. Původně jsem o ní ani nevěděla a když jsem po příjezdu z dovolené vybírala v práci knihy, které bych si koupila, tak mi kolegyně řekly ještě právě o této. A panebože! Nevím, co vyzdvihnout jako první. Jestli to, že je to kniha od české autorky, takže s českými tradicemi a koledami, nebo ty nádherné ilustrace? Vážně nevím a už přemýšlím komu všemu, kdo má děti, ji koupím :D.

Cena: 99 Kč






Vánoční koleda
A pak přišla další pecka! Vánoční koleda s naprosto překrásnými ilustracemi v LK? Mě snad odvezou :D. Tohle jsem vážně nečekala, nebo když už, tak nějaké vážně nepovedené vydání s ošklivou obálkou. Já Vánoční koledu úplně zbožňuju, hlavně filmové zpracování s Jimem Carreym, na kterém jsem kdysi dávno byla s mamkou v kině. Když jsme vyšly po filmu ven, tak bylo všude nachumelíno, což mělo takovou atmosféru, že si to tak živě pamatuji, jako by to bylo včera. Tak konečně si přečtu i knihu.

Cena: 79 Kč



Muž, pes a kouzelník
A konečně se dostáváme k něčemu, co není vánoční a co jsem si chtěla koupit už dřív. Muž, pes a kouzelník mě nečekaně zaujal krásným přebalem (ten mops je úplně nejvíc nejlepší! :D). Navíc v příběhu čuchám pořádný fantasy, takže doufám, že se nezklamu a opravdu tam bude a taky doufám, že se mi celkově kniha bude líbit, protože co jsem tak pochopila, mělo by jít o první díl ze série.  

Cena: 99 Kč 


Sen noci svatojánské a Král Lear
Co se týče Shakespeara, tak jeho knihy asi nemá smysl moc představovat. Jediné, co bych vám chtěla říct, je to, že díky LK a našemu společnému čtení s Marge jsem tomuto autorovi asi úplně propadla. Tyhle překlady ČS spisovatele mi naprosto vyhovují, text je pro mě srozumitelný a já si čtení neuvěřitelně užívám. Opravdu jsem moc ráda, že jsem si tuhle edici pořídila a konečně se i dostala k jejímu přečtení.

Cena: 69 Kč/ks


Původně jsem vám chtěla knihy nafotit venku v barevném listí, protože mi přišla škoda nevyužít ten nádherný podzim. Pokaždé, když jsem ale šla ven, jsem zjistila, že se mi s nimi nechce tahat, takže nakonec jsem si udělala takový podzimní koutek doma :). A jsem vlastně spokojená, podzimních fotek mám i tak mraky. Teď už ale zase mažu rychle do práce, tak si užijte pořádně možná poslední teplý týden tohoto roku a zase brzy na čtenou!

Váš Andreják

1 komentář:

  1. Ta shakespearovská edice je strašně pěkná, ale mám už doma kompletní Dílo Shakespeara přeloženo Hilským plus několik jednotlivých her. A jelikož jsem už všechno četla, jen tak se asi do něčeho dalšího znovu nepustím, takže by to pro mě bylo zbytečné kvůli nedostatku místa kupovat. Ale líbí se mi to. :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...