neděle 26. dubna 2015

Co je láska?

Asi existuje nekonečno definic, co je to láska, jak ji poznáme a co udělat pro to, abychom ji prožívali. Každý to má ale jinak. Někdo si nedokáže představit, že by nebyl bez své polovičky třeba i jeden jediný den, někoho by to naopak doslova dusilo, někdo chce mít vedle sebe člověka dominantního, někdo submisivního.... Když jsem se seznámila se svým partnerem, tak by mě ani nenapadlo, že bychom jednou spolu mohli být. Má dlouhý vlasy a mně se dlouhovlasí chlapi nelíběj, je cestovatel a já byla nejdál na Krétě, hodně a rád jezdí na kole a já cyklistiku ještě před pár lety doslova nesnášela! Mám pocit, že u nás asi fakt platí, že protiklady se přitahují. Člověk musí mít fakt trpělivost a umět přijímat kompromisy, ale momentálně si už nedokážu představit, že bych ho neměla. Je to část mě, dokážu si představit, že bude mým manželem a jednou založíme rodinu.


A co je pro mě teda láska? Je to když:
  • se mnou vystřihává vánoční vločky, koupí mi vánoční ozdobičku s mým jménem a zařídí ten největší a nejkrásnější vánoční stromeček, který pak nechá stát v obýváku tak dlouho, jak si budu přát, i když doteď Vánoce moc neslavil (ano, stále i teď máme v obýváku stromeček :))
    

  • pro něj není problém uvařit





  •  mu nevadí, že jsem hroznej bordelář a nají se se mnou klidně i v posteli (viz předchozí foto :D)
  • mi k narozeninám vlastnoručně vyrobí dárek        

  • se mnou chodí do divadla a na koncerty, na kterých paříme přímo v kotli
  • mě vidí opilou a nepřijde mu to jako konec světa
  • mi na Valentýna přichystá tu nejúžasnější snídani   

  • se spolu učíme cizí jazyk a on se snaží, i když ho to fakt vůbec nebaví
  • se mnou chce procestovat svět    

  • chce ochutnat moji koprovku, i když z ní má z dětství trauma
  • mi přichystá na každý den nějaké překvapení (který původně vůbec neplánuje, takže je to překvapení i pro něj :D)
  • mě podporuje v něčem, co mi třeba nejde
  • mě obejme a řekne, že to bude dobrý, i když to zrovna vůbec dobrý není
  • mě dokáže rozesmát
  • mě nechá mu uplést cop
  • mě naučí něco nového
  • mě drbe ve vlasech
  • na něj můžu být hrozně moc pyšná!
  • když se mě snaží udělat šťastnou 
  • a plno dalšího <3
Krásný zamilovaný večer vám všem!

Váš Andreják
 



1 komentář:

  1. Hi. Sir.. You really are a genius, I feel blessed to be a regular reader of such a blog Thanks so much.. -Onlinekaj💕💋 font copy and paste sad status in hindi

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...