pátek 22. dubna 2016

Knižní resty aneb co doufám stihnu letos přečíst

Asi to všichni znáte. Jdete kolem obchodu a i když víte, že tu věc nepotřebujete, máte jí doma do zásob nebo něco podobného máte dostat třeba k narozeninám, tak si ji stejně koupíte. Já tohle mám s knížkama (a asi trochu i s kosmetikou, ale to je aspoň spotřební zboží). Třeba Levné knihy to je pro mě prostě peklo, k tomu se mi teďka přidaly různé knižní blogy, které jsem začla sledovat, takže inspirace přibývá a přibývá a já nakupuju a nakupuju. Bože prosím sešli mi nějakou knižní spolupráci nebo už nebudu mít za co jíst! :D
Samozřejmě všechny ty knížky nestíhám číst, takže se mi to tady kupí čím dál víc a pomalu a jistě už ani nevím, co jsem četla a co ne. Proto jsem se rozhodla si sepsat takový REST LIST, abych měla přehled a na konci roku se vám pochlubila, co jsem přečíst zvládla. Taky tak trochu doufám, že zjistím, že v tom nejsem sama a najde se víc bláznů jako já, takže klidně pište do komentářů.

PS: O knížkách se rozepisovat nebudu, jelikož to dělám stejně při měsíčním shrnutí, tak abyste to tady neměli dvakrát :)

Tak a jdem na to:


První část - knihy po babičce
Když babička rušila knihovnu, tak jsem si od ní plno knížek vzala a bohužel jich tam i plno nechala, protože je prostě nebylo kam dát. Teď už je mám kam dát, ale knížky jsou bohužel v nedohlednu. I z toho, co jsem si stihla odnést, mám ale spousty knih nepřečtených. Tady je pouze část, kterou bych si letos ráda přečetla.
  • Co život dal a vzal
  • Na východ od ráje
  • Čas žít, čas umírat
  • Židovka z Toleda
  • Miluj bližního svého
  • Jitřní píseň
  • Městečko na dlani



Druhá část - knihy, co jsem si sama koupila
Pár knížek jste už viděli v předchozích shrnutích a pak je tu pár knížek, které jsem vám ještě neukazovala a které mám v knihovně už několik let (a nebyla je schopná přečíst). Třeba takovou Ikonu jsem rozečetla už asi 3x, ale ani jednou jsem ji nedočetla. Každopádně furt jí dávám šanci :D. Smrt je mým řemeslem si nechávám na léto, jelikož jde o dost depresivní téma, tak abych to vůbec přežila ve zdraví. To samý se týká Kafky, teďka jsem si koupila ještě Proces, takže mám co dělat, ale jelikož jde o téma psychicky vyčerpávající, tak to dám asi taky až v létě.
  • Dívka v puntíkových šatech
  • Mefisto
  • Sólo
  • Výrostek
  • Ikona
  • Smrt je mým řemeslem
  • Zámek
  • Umění milovat



Třetí část - knihy, co jsem dostala
Všechny knížky níže jsem dostala od ségry na základě dopisu pro Ježíška. Děláme to takhle každý rok - e-mailem pošlu seznam z Levných knih a co ségra sežene, to koupí. Tenhle systém si nemůžu vynachválit, mám jistotu, že nedostanu žádnou blbost.
  • Pařížské dobrodružství a jiné povídky
  • Člověk bestie
  • Nana
  • Jana Eyreová
  • Vladař
  • Golem
  • Poslední kabriolet
  • Sňatky z rozumu
  • Císařské fialky
  • Zlá krev




Už teď vím, že to všechno přečíst nezvládnu (je to celkem 25 knih?! a nějakých 30 dalších mám teďka čerstvě nakoupeno a asi 10 připraveno k přečtení!), ale aspoň o část se pokusím. Hlavně v létě předpokládám, že se ke čtení tolik nedostanu, jelikož se budu věnovat své druhé TOP činnosti a to cestování :).
I když ještě léto není, tak zrovna zítra se jedeme podívat na Floru Olomouc, čímž se mi splní jeden bod z Travel Wishlistu po ČR na tento rok. Určitě čekejte článek :)

Užijte si super víkend a v pondělí zase na viděnou!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...