středa 10. ledna 2018

Várka z Levných knih XXIII.

První letošní výplata přistála na účtě, inventura se kvapem blíží, a tak je nejvyšší čas probrat v práci zásoby v šuplíku a něco z nich si koupit. Jelikož jsme už sbalili vánoční zboží, musela jsem si v první řadě koupit knížky s touto tématikou (abych měla v prosinci co číst, to je přece jasné! :D). Tady bych ráda upozornila čtenáře mého blogu, kteří Vánocům moc neholdují, že asi není potřeba číst článek dál. Bude opravdu hodně vánoční.


K tomu jsem si už KONEČNĚ dokoupila ta kvanta klasiky, které mám v plánu minimálně dva měsíce a jelikož do toho přišly i krásné novinky, musela jsem mít i je. Holt se nedá nic dělat, 5 knih opět nemám ani omylem :D Místo toho jich mám 7 za krásných 483 Kč. Za co se ale musím hodně pochválit je to, že většina knížek by se určitě dala považovat za klasiku. No jen se podívejte sami.

Pohodlně se usaďte, jdeme na smršť vánočních a dětských knížek! 


České Vánoce
A čím začít jiným než právě těmi slibovanými Vánoci? Tyhle mini knížečky z LK úplně miluju. Skvěle se hoděj jako malá pozornost a jsou tak pěkně graficky udělaný, že snad neexistuje nikdo, komu by neudělaly radost. Zrovna tahle obsahuje dvě básně a to Romanci štědrovečerní od Jana Nerudy a Štědrý večer od Karla Jaromíra Erbena. Text je doplněn krásnými starými vánočními ilustracemi, takže na vás naprosto dýchne atmosféra Vánoc našich babiček.

Cena: 49 Kč




Veselé Vánoce
Další mini knížka z LK týkající se Vánoc je i tato s takovým nevšedním názvem "Veselé Vánoce" :D. Je plná citátů o Vánocích, které jsou doplněné vánočními ilustracemi, a když přišla na prodejnu, dělaly jsme všechny s kolegyněma jednohlasně: jééééé a jůůůůů. Je totiž opravdu krásná. Nejdřív jsem si říkala, že ji přece vůbec nepotřebuju, ale pak mě stejně udolala a já si ji koupila. Nejradši bych vám ji tady nafotila celou, protože je fakt úžasná, ale to byste pak neměli překvapení :)

Cena: 49 Kč




Dávné kouzlo Vánoc
A další Vánoce jsou tu! :D Dávné kouzlo Vánoc by se mohlo stát biblí pro opravdové fajnšmekry v oblasti Vánoc. Tato kniha totiž není žádný román ani sbírka povídek, ale jedná se jakousi příručku plnou vánočních tradic a zvyků, postupů a příprav na výrobu dekorací, dozvíte se, kdy má jaký svatý svátek a co se ten den má nebo nemá dělat atd. atd. Kniha má krásný podtitul a to Vánoční tradice pro nejtemnější dny v roce.

Cena: 99 Kč





Nadílka zimních omalovánek, her a hádanek
Tahle vánoční bichle vlastně není moc knížka, ale i tak jsem vám ji chtěla ukázat. Vím, že jsem na tyhle zábavný sešity už trošku stará, ale jakožto milovník Vánoc si to holt nemůžu nechat ujít. A za tu cenu? Už se těším na letošní Vánoce, až budu vybarvovat a luštit (a nebo taky na Vánoce čekat nebudu a vrhnu se na to rovnou žejo! :D)

Cena: 29 Kč






Válka s mloky
Česká klasika musí být! A s takovou krásnou obálkou? Nejenom, že se mi hodí do čtenářské výzvy pod bod Kniha autora, který žil ve vašem kraji, jelikož K. Čapek studoval na gymnáziu u nás v Hradci, ale taky bude moc pěkně vypadat v knihovně. Z Levných knih mám od Čapka už dvě knížky a jsem moc ráda, že se sem dostávají i další jeho díla.

Cena: 69 Kč



Povídání o pejskovi a kočičce
Věřili byste tomu, že jsem ještě nečetla Pejska a kočičku? Pamatuju si, že jsem viděla v televize večerníček (teda jestli to vůbec večerníček byl), na Silvestra jsme s Kubou v rozhlase poslouchali, jak pejsek a kočička vařili dort, takže je asi nejvyšší čas přečíst si i tuhle klasiku všech klasik.

Cena: 89 Kč
 





Anna ze Zeleného domu
Anna ze Zeleného domu má překrásnou obálku a taky se mi hodí do letošní čtenářské výzvy pod bod Kniha, podle níž byl natočen seriál. Seriál jsem sice neviděla, ale knihu jsem taky ještě nečetla, takže jsem ji musela mít. Hodně lidí si tuhle knihu chválí i proto, že je vhodná nejen pro děti. Každý si z příběhu vezme něco pro sebe a to já mám na "dětských" knížkách nejradši.

Cena: 99 Kč 



Včera nám opět dorazilo hafo novinek za 19 nebo 29 Kč, takže jak to asi dopadlo? Šuplík už mi opět praská ve švech! :D Co z nich jsem si nakonec pořídila já se ale dozvíte až v únoru, zatím můžete mrknout na e-shop LK a třeba taky něco vyberete. Jinak já jsem dneska rozečetla Povídání o pejskovi a kočičce a musím říct, že se opravdu náramně bavím. Dokonce jsem chvilku předčítala nahlas kolegyni v práci a to se teda bavili i zákazníci :D.

Mějte se parádně, krásnou středu přeju a ten nejlepší čas strávený s knížkami též.

Váš Andreják


6 komentářů:

  1. Ta Anna mě teda hodně zaujala :) Má krásnou obálku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, mně se právě líbí taky ta obálka a ten příběh určitě nezklame :)

      Vymazat
  2. Spoustu klasiky mám také dlouho v plánu;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teďka se tam s tim doslova roztrhl pytel, fakt nevím, co kupovat dřív :D

      Vymazat
  3. Pejska a kočičku bych mohla koupit sestřičce, to vydání, co jsem já měla po své mamce, už je hodně salátové, taky se četlo nesčetněkrát. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to, vypadá úplně stejně jako kdysi a když jsem ho teďka četla, tak jsem se fakt hodně bavila. Vůbec si to totiž nepamatuju z dětství, takže to bylo, jak kdybych všechny ty příběhy četla poprvé :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...