sobota 20. ledna 2018

Restlist na zimu 2018

Taky máte v zimě celkem hodně času na všechno?

Já díky tomu přes tři zimní měsíce většinou přečtu tolik, co nezvládnu ani od dubna do září, ale taky se celkem dost flákám. Připadám si jako medvěd, který je v nějakém zvláštním zimním spánku, kdy sice totálně neodpadnu, ale spím o hodně víc hodin a celkově víc odpočívám. A tak jsem se rozhodla s tím něco udělat. Co se třeba vrhnout na různé povinnosti, na které je furt času dost, až se na ně skoro zapomene? Nic moc pozitivního to sice není, ale aspoň tím bude potěšeno jedno z mých vnitřních já, které se vždycky těší na to, až si ze seznamu odškrtne další splněný bod!


Po vzoru z předloňského léta jsem se proto rozhodla udělat si i zimní Restlist. Tentokrát se všechny body týkají úklidu, protože světe div se, ale podařilo se mi najet na režim, kdy další z povinností plním průběžně a už se mi nehromadí. Nechápu, jak se mi to povedlo, ale je to tak. Ještě to není úplně ideální, ale mnohem lepší než dřív. Jenom do toho blbýho úklidu se mi prostě furt nějak nechce. Tak snad časem .... :D Do té doby si asi budu muset dělat pravidelné restlisty.

A na co, že se to letošní zimu chystám?

1. Přerovnat špajz - hotovo
Na tenhle bod se chystám už ani nevím jak dlouho. Začala jsem celkem úspěšně přesypáním některých potravin do sklenic, ale už jsem se nedostala k tomu, abych vyházela nepotřebný bordel a nějak celou tu místnost přerovnala a dala jí řád. Tak snad se k tomu dostanu letos a většinu stihla právě v zimě.

Igelitky se mi daří celkem slušně likvidovat, ale i tak jich máme stále na dvě velké tašky :/



Krabice všude!

2. Odmýt sklenice a připravit je na vymalování - hotovo
Tohle je otázka asi tak jednoho odpoledne a já co? Já radši kolem toho skla chodím a dělám, že ho nevidím :D Skvělé řešení, co?


3. Vytřídit ledničku - vyházet staré pomazánky, kečupy, omáčky, zavařeniny atd. - hotovo
Místo v lednici ubývá a sklenic s nedojedenými zbytky přibývá. Jedná se o různé zavařeniny, marmelády a přísady, kterých je už jenom na dně a samozřejmě už je nikdo jíst nebude. Zbytečně to zabírá místo, takže je nejvyšší čas s tím něco udělat.



4. Uklidit a vytřít balkon
Tohle, co vidíte na fotkách, už je jen zlomek toho bordelu, co tam dřív býval. Postupně se ho snažím odklízet a na konci zimy bych měla ráda vytřeno a zklikvidovanou tu plastovou lavici. Chceme tam dát nějakou jinou, ale to si necháme asi až na léto.

Ředidlo na balkoně? Proč ne žejo...


5. Splnit seznam s menšími úkoly
Na lednici mám takovýhle krásný seznam s povinnostma, na který bych se v nejbližší době ráda vrhla. Zatnu zuby a půjdu na to!


Tak tohle je moje velká pětka. Nejhorší na tom všem je, že jsem chtěla začít už dneska, ale vidíte, jak venku svítí sluníčko? Tak asi začnu až zítra no :D Však ten bordel do jara neuteče!

Krásnou lednovou a pořádně zimní sobotu vám přeju.

Váš Andreják

2 komentáře:

  1. Držím palce! U nás je přerovnávání špajzu, knihoven, polic, lednice a tak neuskutečnitelné, protože tam pořád někdo dělá nepořádek. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně by se nějaký zimní spánek hodil. Za celý rok jsem tak strašně utahaná. Pořád je co dělat a na odpočinek není čas. Teď už je to ale lepší. Co užívám CBD olej, který jsem si objednala z cibdol , tak nejsem tak vystresovaná a spánek se mi zlepšil, takže už si nepřipadám tolik unavená, ale stejně bych zimní spánek brala :-D .

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...