pátek 21. února 2020

Várka z Levných knih XLVIII. 🕮

To, že je pro mě letošní únor opravdu extrémně náročným měsícem, dokazuje i fakt, že máme konec měsíce a já zveřejňuji teprve druhý článek. Nějak se mi vymknul z rukou pracovní život a ten osobní doháním z posledních sil a s jazykem na vestě po večerech a víkendech. Trochu jsem se vyděsila, že snad nestihnu ani svoje tradiční nákupy v LK. Pak mi ale došlo, že zrovna únor je posledním měsícem mého ročního cyklu a rychle jsem to celé přehodnotila, zatnula zuby a vrhla se na to!

Takže vítejte u únorové várky z LK!


Tentokrát tu máme pouze 3 knihy celkem za 287 Kč. Dokonce jsem si nebyla schopná vybrat ani žádnou klasiku, takže toto pravidlo jsem bohužel nedodržela. Hlavní problém byl asi v tom, že jsem si ani za boha nemohla vzpomenout, co už doma mám a co ne. Holt, jak nepracuji v LK, tak nějak ztrácím přehled :D.

Strom života
Ten název, ta obálka, ta anotace! U téhle knihy jsem neváhala ani minutu, i když byla na můj vkus trošku dražší. Tématicky je totiž zaměřená přesně na to, čemu jsem propadla loni v létě, a co mě stále baví a čtenářsky naplňuje.  


Příběh vypráví o ženě, která má dokonalý život. V jednu chvíli ale přijde jak o kariéru, tak o manžela a domov. Musí se vrátit zpět do své domoviny a začít od nuly. Jak se píše v anotaci, kniha je o osudových rozhodnutích a druhých šancích, takže přesně takový ten klasický romantický příběh, u kterého si popláčete, zanadáváte a přitom držíte palce, ať to dobře dopadne.


Asi by mě nenapadlo, že zrovna tuhle literaturu budu jednou vyhledávat, ale vzhledem k psychickému vypětí v práci potřebuji přesně něco takového. Něco, u čeho nemusím moc přemýšlet, ale přitom si pěkně počtu. Tak snad přesně tohle dostanu.

Cena: 119 Kč

Krycí jméno Verity
S literaturou, v které je románově zpracovaná druhá světová válka, celkem dost bojuju. Máloco se mi líbí, ale nevzdávám to a stále hledám a dávám šanci novým knihám. To je i případ Verity. 


Tato kniha byla jeden čas celkem velký hit, takže mě opět překvapilo, že skončila v LK. Zaujala mě hlavně tím, že o pilotkách v 2. sv. v. jsem ještě nic nečetla - většinou je nejčastější téma z této doby holocaust. Jsem ale opravdu zvědavá na rozplejtání příběhu, který je dle anotace o velice silném přátelství, a odhalování minulosti hlavní hrdinky. Trochu mě teda překvapilo, že kniha vyšla u CooBoo, které vydává hlavně YA. Nikde jsem ale nenašla, že by mělo jít o tento žánr, tak snad to tak opravdu nebude.

Cena: 89 Kč


Alyin dům
A stejně jako skoro každý měsíc tu máme i v únoru jednu knihu koupenou jen na základě krásné obálky :D. Anotace zní naprosto šíleně, asi mi nebude sedět ani jazyk, kterým je kniha napsaná, ale chci ji dát šanci. Rozsahem se jedná o celkem útlé dílko, a tak čekám něco opravdu hodně oddychového. 

Cena: 79 Kč



Pomalu ale jistě už sepisuji sumírovací článek - tentokrát už čtvrtý! Jak moc nemusím různé počítání, tak v tomhle se teda naprosto vyžívám. Různé propočty, kolik jsem jaký měsíc utratila, kolik knih jsem přečetla, kolik si jich nakoupila a nejlíp to ještě hodit do grafu, to je prostě moje! Doufám, že není moc troufalé, když napíšu, že snad si ten článek budete moci přečíst co nejdřív.

Teď už vám ale popřeju dobrou noc, jelikož my zítra brzy vstáváme a vyrážíme na tradiční valentýnský výlet.

Krásný víkend!

Váš Andreják



2 komentáře:

  1. Všetky tri knihy by skončili aj v mojom košíku :D Ako prvá však Krycí jméno Verity, túto knihu chcem už dávno a príbehy z obdobia druhej svetovej vojny rada vyhľadávam. Ale ani mňa všetky nedokážu zaujať, no mám jednu, ktorú považujem za naj z tohto obdobia. Volá sa Zachráňte Amelie od Cathy Gohlkovej a je to podľa mňa TOP kniha, úžasne napísaná/preložená, pútavá, originálna, nenapodobiteľná!♥♥♥ Moja srdcová záležitosť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujala mně první a druhá kniha,mrknu na ně.Taky jsem si před vánoci koupila knihu,tzv,podle obálky.Dočetla jsem ji,šlo o vánoční příběh,oddychovku.Nic moc,ale dočetla jsem ji.Krásnou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...