sobota 9. ledna 2016

Vánoce 2015

Každé ráno se probouzím rozmrzelá a nemůžu uvěřit tomu, že už je to zase za námi. To dlouhé čekání, vybírání těch správných dárků, pečení cukroví, absolvování všech různých adventních a vánočních trhů, zdobení domova a najednou puf a všechno je pryč... Mrzí mě to každý rok, že ta krása a atmosféra jedním večerem najednou končí, a proto se o to víc snažím užít si advent.

První vánoční dárky - nové ozdobičky a knížka od kolegyně

Na návštěvě u mamky



Vánoční atmosféra pro mě začíná už v listopadu. Většina lidí se vzteká, že obchoďáky jsou už plné ozdobiček, Mikulášů a jiných serepetiček, moje vnitřní já se tetelí blahem. Většinou se snažím stihnout hnedka první trhy, které se u nás konají, a to jsou trhy Martinské. Letos jsem je absolvovala se ségrou, která tam nakoupila většinu dárků. V půlce listopadu začínám pálit františky, vytahuju svícen do okna a svíčky u nás hoří skoro nonstop.

Vánoční trhy v Praze - úžasná atmosféra na Mikuláše

Stromeček za světla
Stromeček za tmy :D

Letos jsme měli takový zvláštní Štědrý den. V první řadě jsem poprvé nebyla na Vánoce doma s mamkou a ségrou, ale s mužem u nás. Bylo to úplně jiný, než jsem byla zvyklá, ale bylo to naše :)). V druhé řadě se nám nepodařilo stihnout rekonstrukci koupelny do Vánoc, takže jsme trávili svátky na staveništi. Ještě asi do dvou do odpoledne přímo na Štědrý den se u nás pracovalo, takže veškerá atmosféra byla samozřejmě tatam. Večeřelo se v obýváku u konferenčního stolku a v kuchyni jsme měli pračku a vanu. Silvestr jsme zase pro jistotu prospali.



Obaluju kapra a zde si můžete všimnout mých nových vlasů :D




Provizorní jídelní stůl


omnomnomnomnom

Ježíšek byl letos opravdu bohatý. Dostala jsem většinu toho, co jsem si přála - žehličku, váhu, toustovač, kosmetiku, pánvičku a plno dalších věcí do domácnosti. Co mě ale dostalo, tak bylo kvantum knih. Loni jsem totiž dostala jenom jednu jedinou, tak to mám asi jako náhradu.

Žítkovské bohyně již přečtené - doporučuji

Jediné, co mě momentálně těší, je ta krásná sněhová nadílka venku a i když si v duchu stěžuji, že tohle přece mělo být na Vánoce a ne teď, tak jsem za to ráda i tak :).
Na Silvestra si předsevzetí nedávám, ale tentokrát jsem udělala výjimku. Vánoce 2016 budou ty nejlepší Vánoce, co kdy byly!




Přeji vám všem, co mi zanecháváte milé komentáře nebo se přijdete jen podívat, abyste měli ten nejlepší rok 2016, co si můžete jen představit. Moc děkuji za vaši podporu!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...