sobota 19. března 2016

Akce na knihy aneb nové kousky v mojí knihovně - ještě nepřečtené

Původně jsem si myslela, jak dneska budu běhat po venku, užívat si sluníčko, výletovat a nafotim vám nějakej pěknej článek a pak jsem se podívala z okna :D. Veškerý plány na víkend zmařený, ale musím být optimista - za prvé půjdeme dnes večer do kina na Trabanty (doufám, že je taky sledujete) a za druhé jsem si za poslední dobu nakoupila plno knížek, takže můžu strávit víkend v posteli (což taky vůbec není k zahození!). Tím se vyřešilo i téma dnešní improvizovaného článku - ukážu vám, jaký jsem v poslední době využila akce, které většinou ještě trvají, takže je můžete ještě stihnout.



AKCE NEOLUXOR - Březen, měsíc YOLI
V poslední době jsem si hodně oblíbila YA, takže když jsem na Neoluxoráckém instagramu objevila akci na nakladatelství YOLI, bylo rozhodnuto. Akce platí jak v kamenných prodejnách, tak i na eshopu a právě když objednáte knížky z eshopu a vyzvednete si je na pobočce, tak je sleva ještě vyšší. Koukněte kdyžtak tady
Já jsem si koupila Všechny malé zázraky, Eleanor & Park a Odpusť mi. Megan. Hlavně na poslední jmenovanou jsem opravdu zvědavá, protože z obálky jsem nadšená už teď. Celá zásilka mě stála 595 Kč, což si myslím, že na tři knížky je super. Určitě bych si nakoupila i plno dalších - např. bych si doplnila sbírku Johna Greena, ale chtěla jsem si nakoupit ještě jiné knížky, takže jsem musela skončit jen u těchto tří.

  
AKCE KANZELSBERGER - Ona Dnes kupóny
Na tuhle akci jsem narazila úplně náhodou. Někde jsem viděla reklamu a říkala jsem si, že by tam třeba mohlo být něco i na knihy a ono fakt jo :D. Já jsem si vybrala jako první Kanzelsberger, protože platnost kuponu zrovna na tohle knihkupectví je hodně omezená, mám pocit, že pouze do zítra. Sleva byla 20 % a já si tam koupila P.S. (což byl dárek pro mamku, takže nemám knížku vyfocenou) a Kam se poděla Elizabeth.
Slevové kupóny najdete tady a je tam celkem pěkný výběr a hlavně i s delším časovým úsekem, kdy můžete slevy využít. Já se určitě ještě chystám do Knihy Dobrovský, kde si koupím něco ze svého wishlistu, který jsem nedávno zveřejňovala. Z tohodle důvodu je na fotce i knížka Bez Šance, kterou jsem dostala od Kuby minulý týden a tento víkend se na ní chystám.


AKCE LEVNÉ KNIHY - permanentní akce
Co k tomu říct. Jakmile tam vlezu, tak si něco odnesu. Tentokrát to byla knížka o slavnostech a karnevalech, kde dokonce najdete zmínku i o Pražském jaru. My jsme si ji ale koupili hlavně kvůli karnevalům v Jižní Americe. Stála myslím 49 Kč, což je teda fakt masakr, jelikož je šíleně obsáhlá a ještě tištěná na křídovém papíře. Spolu s touhle knížkou mi tam Kuba koupil ještě Rozmarné léto, které jsem vám ukazovala už v narozeninovém postu a mám ho přečtené, takže se o něm určitě zmíním v březnovém shrnutí.



Jako poslední tady mám knížku taky z Levných knih, kterou jsem si ale koupila už kdysi dávno a úplně na ní zapomněla. Jde o Oficiální ilustrovaný průvodce k sáze Stmívání. Vím, že byla opět šíleně levná a myslím, že na prodejnách už ji nenajdete, nebo aspoň v HK jsem ji už neviděla. Ságu Stmívání jsem si přečetla celou a viděla jsem i filmy a tohle mi přišlo jako super doplnění. Kniha je plná krásných ilustrací, opět tištěná na křídovém papíře a člověk se musí usmívat jenom, když ji drží v ruce.




Já jdu kuchtit oběd a pak už hned zalehnu do peřin a pustím se do čtení. Zbývá mi posledních pár stran z 1984 a pak bude na řadě Bez Šance. Užijte si krásný víkend, taky třeba s knížkou a já se zase příští týden ozvu :)

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...