pátek 25. března 2016

Moje první wellness válení

Krásný Velký pátek všem - letos poprvé máme tento den uznaný jako svátek a já toho hodlám pořádně využít. Dneska máme plánovanou kolaudačku u kamaráda, chtěla jsem trochu poklidit a vzhledem k počasí si číst. V první řadě jsem ale stihla napsat článek o svém odpočinku na samotě u lesa, tak jdeme na to.
Už jsem ani nedoufala, že se někdy na nějakej wellness vydám, protože mi to prostě není přáno. První pokus jsem musela stornovat, protože hotel byl beznadějně plný a na druhý pokus mi pro jistotu zas nikdo z hotelu neodpovídal. Nakonec jsem se spásné odpovědi ale dočkala, sbalila saky paky a užila si tři dny pohody.


Wellness jsem si objednala přes slevový portál pepa.cz poté, co mě fakt vytočili v práci, takže šlo o dost spontánní akci :D. Mamka, která jela se mnou, už pak byla v podstatě jenom postavená před hotovou věc. Nijak neprotestovala a ještě si navíc chválila, jak jsem perfektně vymyslela termín, prodloužily jsme si tím totiž Velikonoce o dva dny.

Klasická fotka pokoje - tady bych měla jedinou výtku - to povlečení fakt stálo za prd :D
Koupelna
Pohled do restaurace
Když jsem vybírala, kam si jet odpočinout, nechtěla jsem nic extra nóbl a taky, abychom kvůli tomu nemusely jet přes půlku republiky. Penzion u Čtyřlístku je asi 50 km od Hradce, což je kousek, a z fotek to vypadalo útulně a rodinně. Fotky výjimečně neklamaly a fakt to tam bylo takový, jak to působilo. Je to přesně ten typ dovolený, kdy celou dobu chodíte v teplákách s mastnou hlavou a vám je to úplně jedno, protože si vás vůbec nikdo nevšímá. No užívaly jsme si to tolik, že jsem pak zjistila, že nemám skoro žádný fotky, opět že jo.

Naprosto luxusní horká čokoláda!
Kromě hlavní budovy tu najdete i pár chatek :) jinak tady vidíte, jak bylo šílený světlo. Omlouvám se většina fotek vypadá takhle :/
V ceně jsme měly 45 minut vířivky, 60 minut solné jeskyně a 30 minut masáže zad a šíje. Vířivka byla super, tu jsme si s mamkou užily obě. Přišla fakt vhod, jelikož asi hodinu předtím jsme se vrátily z 10km výletu po okolí, kolem Sečské přehrady a zase zpět. Byla to docela sranda, protože jsme tam šplhaly po skalách a máma měla kožený kozačky a kabelku :D. Nás tam někdo vidět, tak si myslí, že jsme utekly z blázince. Z vířivky jsem měla pak problém vylézt, protože mi přišlo, že mám najednou nějak moc těžký tělo :D. Masáž jsem si už tolik neužila, jelikož mi paní masérka hrábla do hrudní části páteře, kterou mám zablokovanou a hrábla do toho tak perfektně, až se mi udělalo špatně. Dneska cítím už úlevu, ale v tu chvíli jsem myslela, že se ani nezvednu a celý jí to tam pozvracim. Solná jeskyně zas byla utrpení pro mamku, protože tam celou dobu klepala kosu. Takže pro choulostivé povahy doporučuju se pořádně nabalit, klidně si vemte čepici a rukavice :D.

 Malá vodní elektrárna

A jsme na Seči, hurá

Tunel nás trochu vyděsil, ale byl dlouhej asi tak 10 metrů :D
Kéž by bylo lepší počasí, tohle mohla být taky krásná fotka :D

Všude bylo plno bledulí a sněženek
Takhle to vypadá v Seči, poslaly jsme pohledy a spěchaly zpět do penzionu na procedury :)


A tady jsme se s mamkou brodily - pohled dolů
A pohled nahoru :D
Co se týče jídla, v rámci voucheru byla polopenze a musím říct, že to bohatě stačilo. Snídaně jsou formou rautu, pak běháte po okolí nebo absolvujete procedury, takže nemáte čas jíst (dokonce i knížku jsem táhla úplně zbytečně) a najednou je večeře, která se skládá ze tří chodů - polévka, hlavní jídlo, dezert. Tak jsem se tam přejedla, že poslední večer jsem se asi 2 hodiny převalovala v posteli, než jsem vůbec usnula :D. Taky musím pochválit, že v úterý jsem se mohla koukat na hokejové play off přímo v restauraci. Měla jsem štěstí, že jsem narazila na místního fanouška Mountfieldu HK, takže jsme fandili společně. Fakt super zážitek :).

"Nechoď tam! Kam jdeš? :D"


Celkem jsme tam strávily tři dny a musím říct, že se mi odjíždělo s těžkým srdcem. Personál byl hrozně fajn, věděli, co nabízejí, poradili atd. Před odjezdem jsme si ještě koupily dárky a slíbily, že tam rozhodně nejsme naposledy, protože v létě a na podzim to tam musí být opravdu paráda.


Počasí celou dobu pobytu stálo za prd, ale když jsme odjížděly, tak to teprve nabralo pořádný grády :D
Vy si teďka užijte krásné Velikonoce - třeba taky na wellness - a já vám zas na začátku týdne něco napíšu.

Váš Andreják

2 komentáře:

  1. Krasne fotky, doufam, ze sis wellness uzila. My s pritelem ted vyuzivame na wellness slevoveho portalu https://www.animod.cz/wellness-pro-dva/ a jsou tam super ceny a vzdy si odnasime krasne zazitky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle vypadá fakt suprově. Já na wellness pobytu nebyla ani nepamatuji. Dřív jsme s manželem jezdili často, ale poslední dobou už moc ne. Co mi chybí asi nejvíc jsou masáže. Nedávno jsem se o tom bavila s kamarádkou a ta mi říkala, že teď začala chodit na tantra masáže a prý bych to měla určitě také vyzkoušet. Že něco takového prý ještě nezažila.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...