pondělí 26. prosince 2016

Knižní eufórie aneb 33 knížek od Ježíška 📚

Nemůžu jinak, než začít psát tenhle článek ještě přímo na Štědrý den. Nadšení je totiž tak obrovský, že psát to později a ne hned po "akci", tak už to nebude ono. Před chvílí jsem dorozbalila dárky a nejen, že jsem dostala foťák (což je mimochodem naprostá pecka!), tak k tomu ještě 33 knih! Přijde mi to totálně neuvěřitelný, protože tolik knih naráz jsem ještě nikdy nedostala. Tímto patří i veliké dík mému muži, který mi musel přistavět další část knihovny a strávil tím celé nedělní odpoledne :D.
Děkuji :*

Tahle fotka vzbudila na fb stránkách Knižního klubu celkem povzdvižení :D

Rovnou přiznávám, že většina knížek je z Levných knih, proto jsem jich mohla pod stromečkem najít tolik. Díky tomu, že jsem tam pracovala, mohla jsem si zajímavé kousky dávat bokem a hlavně si i všimnout plno novinek, které nám tam dorazily. Mamka se ségrou pak akorát přišly a zaplatily. Ušetřená práce pro ně a jistota chtěného dárku pro mě :D. Velice oceňuji, že mi všechny knížky krásně zabalily. Bohužel i tak, jsem tam plno knih musela nechat a koupím si je až v lednu. Vám je samozřejmě ukážu ve Várce z Levných knih :)

Knížek je tu jen 32, poslední knihu jsem dostala až druhý den :D
Kromě knih z LK jsem dostala i knížky ze svého vánočního wishlistu. Trochu zklamání bylo, že jsem pod stromem neobjevila Vidořád, ale v narozky v březnu se blížej, tak se třeba dočkám :D.

A co jsem teda měla za zázraky pod stromečkem? Aby to bylo trochu přehlednější, rozhodla jsem se seznam rozdělit podle vydavatelství :)
Tak jdeme na to, třeba tam objevíte něco zajímavého, co byste si chtěli přečíst.

YOLI
Je paráda, že plno knížek z Yoli je k nalezení v Levných knihách a já si tím pomalu a jistě doplňuji sbírku. Jako pardon ale Eden za 29,-? Ještě plno dalších knih z Yoli tam zůstalo, takže určitě se tam pro ně vydám.


EUROMEDIA GROUP
Díky Euromedia Group jsem si doplnila pár kousků z klasiky. Ptáci v trní mají překrásnou obálku a na Gejšu jsem zase slyšela samou chválu.


KNIŽNÍ KLUB
Další John Green do sbírky! Knihu jsem dostala od kolegyně jako vždycky a tentokrát se jí povedl opravdu super kousek. Nejenom, že mi na knize nechala cenovku (opět jako vždycky), tak uvnitř byla vložená ještě účtenka a dokonce i lísteček s potvrzením o platbě kartou :D takže třikrát potvrzená cena oujé :D


FORTUNA LIBRI
Mé milované vydavatelství 💙
Strom ztracených vzpomínek má nejenom krásný přebal, ale opět ten krásný sametový povrch :). Manžel na objednávku je ta poslední kniha, kterou jsem dostala až den po Štědrém dni :)


GARAMOND
Pokud mě už nějakou dobu čtete, tak víte, že poezii moc neholduju. Každopádně ji ale považuju za základ všeobecného přehledu, takže mezi dárky z LK musely být i nějaké básně. Všechny mají stejný formát a když jsem viděla o jakou klasiku se jedná, musela jsem je mít všechny. V prosinci nám tam přišel ještě Paul Verlain, takže sbírku budu ještě rozšiřovat.
 

MLADÁ FRONTA
Mladá fronta vydavá celkem zajímavé knihy, které bohužel nedostanou tolik pozornosti jako knihy z jiných vydavatelství. Myslím, že je to fakt škoda, protože třeba podle Ptáci a jiné povídky natočil Hitchcock ten svůj slavný horor :)


BB ART
Loni jsem k Vánocům dostala první tři díly, tak mi je letos Ježíšek doplnil do komplet pentalogie :D


ČESKOSLOVENSKÝ SPISOVATEL
Několik let jsem si myslela, že mám Květy zla v knihovně. Při stěhování knihovny jsem zjistila, že tomu tam není, takže koupě byla nutností :D


JOTA
Americké krásky mám už přečtené ještě z dob, kdy jsem jako studentka brigádničila v Kanzelsbergeru. Když jsem je objevila v LK za 49,-Kč, bylo rozhodnuto. C. D. Payne patří celkově mezi mé oblíbené autory :)


SLOVART
Tenhle výběr se stal tak trochu mojí srdcovkou. Někdo z vás už tuší, že miluju Kafku. Jakákoliv literatura o něm tudíž musí být moje. Když se K. objevil v LK, bylo natuty jasný, že ho beru :D A jelikož jsem na VŠ studovala němčinu, tak mi neuniklo ani Stasi. Na tuhle knihu se fakt hodně hodně těším.


NAŠE VOJSKO
Už mám Tři muže na toulkách, stranou v práci mám Tři muže ve člunu, takže k Vánocům jsem musela dostat ještě tohle. Jinak Kuba při té příležitosti pronesl: "Naše Vojsko ještě existuje jo?" :D


HOST
Tahle knížka mi udělala tak neskutečnou radost! Hrozně moc jsem si ji chtěla koupit, ale nikde ve wishlistu jsem ji nezveřejňovala a mám pocit, že jsem o ní doma ani nemluvila a najednou tradáááá, kniha pod stromem. Neuvěřitelný! :) To mám za ten Vidořád, kterej jsem nedostala, ten je totiž taky z Hostu :D


ALBATROS
Na závěr jsem si nemohla nechat nic jinýho než samotnýho Harryho, jinak by to nešlo :D. Kamarádce se povedlo prozradit mi i rovnou super spoiler, protože si myslela, že jsem se na knížku už vrhla. Díky no :D. Tak snad brzy.


Díky přistavené části knihovny došlo k dalšímu stěhování národů, takže článek o vzhledu mé knihovny už opět není aktuální :D. Holt budu muset sepsat novější verzi. Teďka ale chystám pár klasických shrnujících článků vzhledem k tomu, že se blíží konec roku. Pár se jich bude týkat opět knížek, přece jenom je to jedno z hodně opakujících se témat tady u mě na blogu :)

Já dneska odjíždím za babičkou na chalupu, budu se válet na peci a číst si. Užívejte si taky vánoční pohodu nejlíp, jak to umíte a pokud musíte zítra do práce, tak to tam přežijte. Tento týden je aspoň o jeden den kratší :)

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...